Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Hee AM, wat een leuk koppie heb je!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zie hem nu wel ja! Ik had nog nooit een foto van je gezien, maar je ziet er leuk uitAtelier Madame schreef:nu welCarola589 schreef:Zie niets.Atelier Madame schreef:
Nou voor deze ene keer *niet quoten*
En let vooral niet op mn arm, ik wist niet waar ik die moest laten
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
Gast- Gast
dankjullie allemaal
Ik ben idd vrij spaarzaam met het neerzetten van fotos maar op dit tijdstip zullen er niet zoveel bekenden over het internet zwerven
Ik ben idd vrij spaarzaam met het neerzetten van fotos maar op dit tijdstip zullen er niet zoveel bekenden over het internet zwerven
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
Ik moest hier evenjes om lachen *ziet zichzelf al in alle mogelijk posities liggen *Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
Atelier Madame- Ratel
Sjaantje schreef:Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
+1
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
+1
Jij lag in bed toch? Waar verslik jij je dan precies in? Ik dacht dat K. al sliep
Gast- Gast
Getsie, Reev!Reva schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
+1
Jij lag in bed toch? Waar verslik jij je dan precies in? Ik dacht dat K. al sliep
Ik vind jou echt te grappig!Reva schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
+1
Cheesegirl- Ratel
ik snap alleen niet zo goed welke positie je bedoeld reva
*tis al laat*
*tis al laat*
Atelier Madame- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
+1
Ik lig in bed ja. Heb altijd een glas water op m'n nachtkastje en daar nam ik net een slok van. K heeft er niks mee te maken
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Hahaha dankje, ik verslik me van het lachen om jou!Reva schreef:Gezien de positie van je arm hoop ik dat je niet vaak even niet weet waar je je been moet laten
+1
Ik lig in bed ja. Heb altijd een glas water op m'n nachtkastje en daar nam ik net een slok van. K heeft er niks mee te maken
Ik een flesje met een rietje erin Want glazen gooi ik altijd om. Of ik werd doorweekt wakker met het glas (plastic) in mn bed.
Gast- Gast
Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
Cheesegirl- Ratel
Atelier Madame schreef:ik snap alleen niet zo goed welke positie je bedoeld reva
*tis al laat*
Nou, als je je arm achter je hoofd laat als je even niet weet waar je 'm moet laten...dacht ik das niet fijn als ze dat dan met dr been heeft
Gast- Gast
Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
Die kan je dan beter vervangen voor een fles licor Dan slaap je er doorheen
Gast- Gast
Dat is misschien een beter idee. Moet ik dat wel leren drinken, want ik vind het echt niet te zuipen...Reva schreef:Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Dat is misschien een beter idee. Moet ik dat wel leren drinken, want ik vind het echt niet te zuipen...Reva schreef:Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
BAN!!!!
Gast- Gast
Carola589 schreef:Dat is misschien een beter idee. Moet ik dat wel leren drinken, want ik vind het echt niet te zuipen...Reva schreef:Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
Ik vul vaak een heel frisdrankglas met licor, dan neem ik die mee naar de badkamer en mn flesje water voor bij mn bed. En tik ik het glas achterover, dan wat water en dan tandjes poetsen Em op[
Gast- Gast
Alex schreef:Carola589 schreef:Dat is misschien een beter idee. Moet ik dat wel leren drinken, want ik vind het echt niet te zuipen...Reva schreef:Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
BAN!!!!
Jonguh..doe niet of je grote ballen hebt! Je hebt het nog nooit gedronken!
Gast- Gast
Oké, ik zal morgen vragen of ze mijn account willen verwijderenAlex schreef:Carola589 schreef:Dat is misschien een beter idee. Moet ik dat wel leren drinken, want ik vind het echt niet te zuipen...Reva schreef:Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
BAN!!!!
Cheesegirl- Ratel
Ik ben meer van de rosé bier en Bacardi RazzReva schreef:Carola589 schreef:Dat is misschien een beter idee. Moet ik dat wel leren drinken, want ik vind het echt niet te zuipen...Reva schreef:Carola589 schreef:Ik heb ook altijd een flesje water naast mijn bed, erg fijn als mijn vriend weer eens snurkt!
Ik vul vaak een heel frisdrankglas met licor, dan neem ik die mee naar de badkamer en mn flesje water voor bij mn bed. En tik ik het glas achterover, dan wat water en dan tandjes poetsen Em op[
Cheesegirl- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: