Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Chipjes zijn op, nu maar over op knakworstjes? Het weinig lekkers meer in huis.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
hoi alex alsnog
oooh ik ben echt zo lui vandaag! Heb echt voor mn gevoel de hele dag niets uitgevoerd en allemaal met mn laptop op schoot gehangen
oooh ik ben echt zo lui vandaag! Heb echt voor mn gevoel de hele dag niets uitgevoerd en allemaal met mn laptop op schoot gehangen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik moet nog steeds aan vanmiddag denken en hoeveel steun ik kreeg. Ik dank jullie nogmaals voor de lieve woorden! Forum is echt top te noemen.
Gast- Gast
Truste PM!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Carola589 schreef:Chipjes zijn op, nu maar over op knakworstjes? Het weinig lekkers meer in huis.
Vreetbui?
Gast- Gast
Lekker toch zo'n dag af en toe AM. Of moest je eigenlijk veel doen?
Cheesegirl- Ratel
Wat wasser gebeurd?Angel Blue Eyes schreef:Ik moet nog steeds aan vanmiddag denken en hoeveel steun ik kreeg. Ik dank jullie nogmaals voor de lieve woorden! Forum is echt top te noemen.
Atelier Madame- Ratel
Komt door dat vele fietsen. Eigenlijk wil ik het helemaal niet, dus ik stop nu gewoon netjes!Alex schreef:Carola589 schreef:Chipjes zijn op, nu maar over op knakworstjes? Het weinig lekkers meer in huis.
Vreetbui?
Cheesegirl- Ratel
Mn zus een keer met een schimmelinfectie, kreeg ik een smsje dat ze gek werd van de jeuk..en wat ze kon doen. Dus ik sms terug 'Yoghurt! Tenminste dat deed ***'
Kreeg ik smsje terug van mn zus 'Oh, nou dat doe ik dan straks wel...zit nu nog heel vol van het eten'.
Kreeg ik smsje terug van mn zus 'Oh, nou dat doe ik dan straks wel...zit nu nog heel vol van het eten'.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Lekker toch zo'n dag af en toe AM. Of moest je eigenlijk veel doen?
Nja ik had wel aan mn scriptie kunnen werken, maar goed dat stel ik al maanden uit :p
Ben wel bij mn oma op de thee geweest, beetje gewinkeld, 2 wassen gedaan, uitgebreid gekookt, uitgeslapen etc maar omdat mn vriend nu bij zn ouders is is het hier gewoon wat stil :p
ooh en ik heb ook nog hardgelopen bedenk ik me nu, zit nog in mn sportkleren
Atelier Madame- Ratel
Reva schreef:Mn zus een keer met een schimmelinfectie, kreeg ik een smsje dat ze gek werd van de jeuk..en wat ze kon doen. Dus ik sms terug 'Yoghurt! Tenminste dat deed ***'
Atelier Madame schreef:Wat wasser gebeurd?Angel Blue Eyes schreef:Ik moet nog steeds aan vanmiddag denken en hoeveel steun ik kreeg. Ik dank jullie nogmaals voor de lieve woorden! Forum is echt top te noemen.
Het staat ergens in het andere dagcafé. Kort komt het erop neer dat ik mezelf niet hoog heb staan op de ranglijst.
Alex, thanks. Jij ook een !
Gast- Gast
Gaaf het concert van Ilse de Lange op rlt4, ben bij de sing inn gewest in de 013 in tilburg was zoo gaaf
Atelier Madame- Ratel
ABE, watskebeurt?
Ik ga het dagcafe niet helemaal doorpluizen:P maar hopelijk ben je er een beetje bovenopgekomen!Angel Blue Eyes schreef:Atelier Madame schreef:Wat wasser gebeurd?Angel Blue Eyes schreef:Ik moet nog steeds aan vanmiddag denken en hoeveel steun ik kreeg. Ik dank jullie nogmaals voor de lieve woorden! Forum is echt top te noemen.
Het staat ergens in het andere dagcafé. Kort komt het erop neer dat ik mezelf niet hoog heb staan op de ranglijst.
Alex, thanks. Jij ook een !
Atelier Madame- Ratel
Best wat gedaan dus eigenlijk! Waarover schrijf je je scriptie?Atelier Madame schreef:Carola589 schreef:Lekker toch zo'n dag af en toe AM. Of moest je eigenlijk veel doen?
Nja ik had wel aan mn scriptie kunnen werken, maar goed dat stel ik al maanden uit :p
Ben wel bij mn oma op de thee geweest, beetje gewinkeld, 2 wassen gedaan, uitgebreid gekookt, uitgeslapen etc maar omdat mn vriend nu bij zn ouders is is het hier gewoon wat stil :p
Cheesegirl- Ratel
Reva schreef:Mn zus een keer met een schimmelinfectie, kreeg ik een smsje dat ze gek werd van de jeuk..en wat ze kon doen. Dus ik sms terug 'Yoghurt! Tenminste dat deed ***'
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE, watskebeurt?
Dat zou ik je woordelings niet kunnen vertellen.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Best wat gedaan dus eigenlijk! Waarover schrijf je je scriptie?Atelier Madame schreef:Carola589 schreef:Lekker toch zo'n dag af en toe AM. Of moest je eigenlijk veel doen?
over vergrijzing en krimpgebieden! maar heb net mn onderzoeksvraag staan dus moet eigenlijk nog zo goed als beginnen
Atelier Madame- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:ABE, watskebeurt?
Ga je het gebaren??
Gast- Gast
we don't need to change any destination baby, don't care where we are going as long as you are next to me
Atelier Madame- Ratel
Ik ga in bed vanaf mijn BB verder meekletsen, mocht ik ineens niks meer posten dan ben ik in slaap gevallen
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:ABE, watskebeurt?
Ga je het gebaren??
Droog!
Gast- Gast
weltrusten alex!
Atelier Madame- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: