Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Alex schreef:PM, was IHVH nou een nieuwe aflevering of een herhaling van vorig jaar?
Herhaling.
Lex Grootgeschapen
Jaaaa, whahahahahahahaha!
Gast- Gast
Lastig als Reva en Burn ook reageren als ik iets aan PM vraag.
PM, hoe gaat het met die twee ukkies in je buik?
Gast- Gast
Ik stak net vier vingers in een waxinelichtje. Omdat hij niet goed kon branden en het lontje verzoop. En nu is het vlammetje wel weer mooi, maar het is paars kaarsvet, dat gaat lastig van je nagels zeg
Gast- Gast
Alex schreef:Lastig als Reva en Burn ook reageren als ik iets aan PM vraag.
Ze zitten er nog.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, nee, ik geef niet snel iets door namens anderen hier op het forum, nee Heb net even met CC gesmst, zodoende dat ik het weet. Met Jordana gaat het verder wel, zij kon dit ook niet weten helaas, zij kan hier natuurlijk verder weinig aan doen of weinig aan veranderen. Maar idd, ze vindt het wel heel rot en sneu voor CC. Om het verhaal ff duidelijk te maken: Jordana heeft B. en CC aan elkaar gekoppeldAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Officieel ben jij geen briever. Jij bent niet iemand die snel voor een ander iets post. Dus daarom vond ik het ook niet vreemd te lezen dat je het wel voor CC deed. Daar moet een reden voor zijn, dacht ik. En Jordana moet zich ook bagger voelen, want door haar kennen de twee elkaar toch?
Haha, mensen snapten me al niet.
Het is gewoon rot. Heel rot. Een ex is een ex en dan verdergaan. Meer kan ik er niet overzeggen. Klaar is klaar en hij is kennelijk nog niet klaar en dat moet hij wel zijn. Blabla.
Gast- Gast
Het bleek een herhaling te zijn, maar kon me er weinig van herinneren dat ik m al gezien had.Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:PM, was IHVH nou een nieuwe aflevering of een herhaling van vorig jaar?
Herhaling.
Lex Grootgeschapen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het bleek een herhaling te zijn, maar kon me er weinig van herinneren dat ik m al gezien had.Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:PM, was IHVH nou een nieuwe aflevering of een herhaling van vorig jaar?
Herhaling.
Lex Grootgeschapen
Ik ook! Tot het punt dat Jeroen alle mensen ging tellen! Dat herinnerde ik me wel!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Lastig als Reva en Burn ook reageren als ik iets aan PM vraag.
Ze zitten er nog.
Gast- Gast
Ze zijn druk want het is bedtijd haha. Laten niks heel van mijn blaas, maag en ribben op het moment.Alex schreef:Lastig als Reva en Burn ook reageren als ik iets aan PM vraag.
Gast- Gast
Aaaah.
Al mn kaarsjes aan, geen lichten aan in huis, de glas in lood ramen van de kerk zijn heel mooi (licht is aan binnen) vanavond om te zien vanaf de bank en mn lievelingsliedje op de radio
Al mn kaarsjes aan, geen lichten aan in huis, de glas in lood ramen van de kerk zijn heel mooi (licht is aan binnen) vanavond om te zien vanaf de bank en mn lievelingsliedje op de radio
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze zijn druk want het is bedtijd haha. Laten niks heel van mijn blaas, maag en ribben op het moment.Alex schreef:Lastig als Reva en Burn ook reageren als ik iets aan PM vraag.
Arme jij! Kinders, wees eens lief voor jullie moeder! Ze heeft het al zwaar genoeg!
Gast- Gast
Reva schreef:Aaaah.
En dat is...?
Gast- Gast
Seks met die Limbo??Alex schreef:Reva schreef:Aaaah.
En dat is...?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Aaaah.
En dat is...?
Twiet, twiet, ik zat op mn kanariepiet.
Gast- Gast
Reva schreef:Aaaah.
Nu nog geesten oproepen en de dag is klaar.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Aaaah.
En dat is...?
Flauw hoor, het was een serieuze vraag.
Gast- Gast
Wat is fijn om te koelen als je verbrand bent? After sun doet niet echt zijn werk
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Aaaah.
En dat is...?
Oh, ja dat ben ik niet van je gewend.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Wat is fijn om te koelen als je verbrand bent? After sun doet niet echt zijn werk
Yoghurt!
Gast- Gast
Zonnebrand ff in de koelkast zetten.Carola589 schreef:Wat is fijn om te koelen als je verbrand bent? After sun doet niet echt zijn werk
Aloe Vera gel uit de koelkast is het lekkerste wat er dan is, maar dat moet je dan wel in huis hebben.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:
En dat is...?
Oh, ja dat ben ik niet van je gewend.
Boehoe! Wat is nou je lievelingsliedje?
Laatst aangepast door Alex op za 2 jul 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ik krijg straks lekker bezoeeeehoeeeeeek.
Oehhhh, wiewiewie?
Geen brandweerman
Gast- Gast
Ik gok op dierenbescherming ivm de kanariepiet.Alex schreef:Reva schreef:Ik krijg straks lekker bezoeeeehoeeeeeek.
Oehhhh, wiewiewie?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: