Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Gast- Gast
Ja, maar Maple, dit kunnen wij toch niet beoordelen? Je moet toch zelf beslissen of je wel of niet wil gaan voor een jongen met issues. En of je wil wachten tot je wel een prioriteit voor hem bent en zijn ex niet meer?
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Lex, schaam je!Alex schreef:Reva schreef:Alex is mij aan het chanteren. Daar komt het op neer.
Doet ze bijna dagelijks!!
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Officieel ben jij geen briever. Jij bent niet iemand die snel voor een ander iets post. Dus daarom vond ik het ook niet vreemd te lezen dat je het wel voor CC deed. Daar moet een reden voor zijn, dacht ik. En Jordana moet zich ook bagger voelen, want door haar kennen de twee elkaar toch?
Gast- Gast
Ruilen??Carola589 schreef:Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Lex, schaam je!Alex schreef:Reva schreef:Alex is mij aan het chanteren. Daar komt het op neer.
Doet ze bijna dagelijks!!
Net zolang tot je zwicht!
Gast- Gast
Niet zo gek toch na 40 km fietsen!Alex schreef:Carola589 schreef:Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Cheesegirl- Ratel
Daarnaast ken ik het hele verhaal niet.Reva schreef:Ja, maar Maple, dit kunnen wij toch niet beoordelen? Je moet toch zelf beslissen of je wel of niet wil gaan voor een jongen met issues. En of je wil wachten tot je wel een prioriteit voor hem bent en zijn ex niet meer?
Gast- Gast
Nee!Sjaantje schreef:Ruilen??Carola589 schreef:Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Cheesegirl- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Officieel ben jij geen briever. Jij bent niet iemand die snel voor een ander iets post. Dus daarom vond ik het ook niet vreemd te lezen dat je het wel voor CC deed. Daar moet een reden voor zijn, dacht ik. En Jordana moet zich ook bagger voelen, want door haar kennen de twee elkaar toch?
Heeeee ABE, ik begrijp je niet, zo ken ik je weer
Gast- Gast
Carola589 schreef:Niet zo gek toch na 40 km fietsen!Alex schreef:Carola589 schreef:Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Wow, veel! Ik ga maandag weer
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Gast- Gast
Leuk en lekker. Ik doe dit niet vaak hoor, ging vandaag met mijn vader dagje naar Texel.Alex schreef:Carola589 schreef:Niet zo gek toch na 40 km fietsen!Alex schreef:Carola589 schreef:Wist even niet meer hoe je het schreef en was te lui om naar de zak te lopen.Alex schreef:Ham-kaas, als in ham & kaas? Of ham-kaas als in Hamka's de chips?
Wow, veel! Ik ga maandag weer
Cheesegirl- Ratel
Ik moet maandag naar therapie, da's zo'n 16 kilometer fietsen. Uurtje heen, uurtje terug, heerlijk!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mij moet je na 4 km al reanimeren vrees ik.
Ik denk elke keer dat je in slaap bent gevallen
Gast- Gast
Ook voor je zwangerschap?ProudMama schreef:Mij moet je na 4 km al reanimeren vrees ik.
Cheesegirl- Ratel
Of aan het bevallenAlex schreef:ProudMama schreef:Mij moet je na 4 km al reanimeren vrees ik.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:PM, was IHVH nou een nieuwe aflevering of een herhaling van vorig jaar?
Herhaling.
Lex Grootgeschapen
Gast- Gast
Haha, nee, ik geef niet snel iets door namens anderen hier op het forum, nee Heb net even met CC gesmst, zodoende dat ik het weet. Met Jordana gaat het verder wel, zij kon dit ook niet weten helaas, zij kan hier natuurlijk verder weinig aan doen of weinig aan veranderen. Maar idd, ze vindt het wel heel rot en sneu voor CC. Om het verhaal ff duidelijk te maken: Jordana heeft B. en CC aan elkaar gekoppeldAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Gast- Gast
Alex schreef:PM, was IHVH nou een nieuwe aflevering of een herhaling van vorig jaar?
Het was een herhaling!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee en nee, niet aan het slapen en niet aan het bevallen...Sjaantje schreef:Of aan het bevallenAlex schreef:ProudMama schreef:Mij moet je na 4 km al reanimeren vrees ik.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: