Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Net een zak chips losgetrokken... wég eetlust!Carola589 schreef:Leatherboy en leathergirl van the Pain Game.Alex schreef:Carola589 schreef:Leatherboy en leathergirlProudMama schreef:Doet me denken aan the pain game...Smikkell schreef:Ik vind (het zien van) twee mannen geiler dan twee vrouwen. Ligt ook wel aan de mannen en vrouwen natuurlijk. Niet alle combinaties van mannen vind ik geil.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Carola589 schreef:Hahaha! En dan de gedachten dat een man met hem zoent een een vrouw met haar....Alex schreef:Oké, slapen kan ik ook wel weer vergeten straks. Tnx, Carola.
Thanks again!
Gast- Gast
Maar dan kan ze dit toch posten, als eerste, zodra ze online is?ProudMama schreef:Misschien vind ze het lastig als ze vragen krijgt over haar date?Smikkell schreef:Niet vervelend bedoeld, maar waarom moet dat nu al op het forum staan en kan het niet wachten tot CC zelf weer online is?
Gast- Gast
Omdat ze me dat zelf zo gevraagd heeft.ProudMama schreef:Misschien vind ze het lastig als ze vragen krijgt over haar date?Smikkell schreef:Niet vervelend bedoeld, maar waarom moet dat nu al op het forum staan en kan het niet wachten tot CC zelf weer online is?
Ze wilde het juist níét zelf posten, omdat het haar even zwaar gevallen s.
Laatst aangepast door Maple op za 2 jul 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar ik vroeg me af waarom?Maple schreef:Omdat ze me dat zelf zo gevraagd heeft.ProudMama schreef:Misschien vind ze het lastig als ze vragen krijgt over haar date?Smikkell schreef:Niet vervelend bedoeld, maar waarom moet dat nu al op het forum staan en kan het niet wachten tot CC zelf weer online is?
Gast- Gast
Maple schreef:Omdat ze me dat zelf zo gevraagd heeft.ProudMama schreef:Misschien vind ze het lastig als ze vragen krijgt over haar date?Smikkell schreef:Niet vervelend bedoeld, maar waarom moet dat nu al op het forum staan en kan het niet wachten tot CC zelf weer online is?
Beste antwoord!
Gast- Gast
Die mensen zou ik dus echt zo kunnen hoeken. Haat ze gewoon al als ik ze zie. Nou heb ik dat vaker, maar toch
Gast- Gast
Carola589 schreef:Hahaha! En dan de gedachten dat een man met hem zoent een een vrouw met haar....Alex schreef:Oké, slapen kan ik ook wel weer vergeten straks. Tnx, Carola.
OMG... dat had ik dan ook weer niet hoeven weten...
Mmmm... misschien dan op je koelkast plakken als je wil afvallen?Sjaantje schreef:Net een zak chips losgetrokken... wég eetlust!
Gast- Gast
Maple: Wat ongelofelijk K voor CC. Meer kan ik er niet van zeggen. Ik heb het gelezen, en moest mezelf echt dwingen om verder te lezen, toen ik las dat hij nog teveel met zijn ex bezig is. Maar ja, wat doe je eraan he?
Gast- Gast
Wat voor chips heb je Sjaantje? Dan mag je het wel naar mij doorschuiven
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat doen jullie hier toch allemaal...
Bah bah bah...
Kan het niet meer bijhouden, want ben te druk met angry birds haha
Bah bah bah...
Kan het niet meer bijhouden, want ben te druk met angry birds haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Maple schreef:Smikkel: waarom staat ten eerste in de post zelf en ten tweede in de edit.
En ten derde?
Gast- Gast
Dan ben ik binnen no-time graatmager!ProudMama schreef:Mmmm... misschien dan op je koelkast plakken als je wil afvallen?Sjaantje schreef:Net een zak chips losgetrokken... wég eetlust!
Carola, ik heb paprikachips! Maar dan van de Lidl, dies niet zo lekker eigenlijk...
Lex, schaam je!Alex schreef:Reva schreef:Alex is mij aan het chanteren. Daar komt het op neer.
Sjaantje schreef:Dan ben ik binnen no-time graatmager!ProudMama schreef:Mmmm... misschien dan op je koelkast plakken als je wil afvallen?Sjaantje schreef:Net een zak chips losgetrokken... wég eetlust!
Carola, ik heb paprikachips! Maar dan van de Lidl, dies niet zo lekker eigenlijk...
Dat krijg je ervan als je zuunig doet.
Gast- Gast
Klopt.Alex schreef:Sjaantje schreef:Dan ben ik binnen no-time graatmager!ProudMama schreef:Mmmm... misschien dan op je koelkast plakken als je wil afvallen?Sjaantje schreef:Net een zak chips losgetrokken... wég eetlust!
Dat krijg je ervan, als je zuunig doet.
Sjaantje schreef:Lex, schaam je!Alex schreef:Reva schreef:Alex is mij aan het chanteren. Daar komt het op neer.
Gast- Gast
Laat maar dan, heb al ham-kaas gepakt :pSjaantje schreef:Dan ben ik binnen no-time graatmager!ProudMama schreef:Mmmm... misschien dan op je koelkast plakken als je wil afvallen?Sjaantje schreef:Net een zak chips losgetrokken... wég eetlust!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Nouja, jammer dat er zo gereageerd wordt. Denk dat het fijner voor CC was geweest als er gewoon wat meer inhoudelijk erop ingegaan werd. Ze voelt zich nu echt even niet fijn...
Thanks ABE
Thanks ABE
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: