Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Raindrop za 2 jul 2011 - 1:31

ABE, ik herken mezelf juist vaak in jouw posts en ik denk echt niet dat ik de enige ben!
Wat ik me trouwens af vroeg, heb je al een besluit genomen wat betreft je nieuwe auto?
(ik was niet veel online de laatste dagen dus het kan zijn dat ik het verder gemist heb)

Laatst aangepast door Snowflake op za 2 jul 2011 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:31

ABE: Ik ben ook geen allerhipst mode- meisje, nu zeker niet. Maar dat maakt je toch niet minder als een ander?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:31

ProudMama schreef:
Alex schreef:
ProudMama schreef:
Theedoosje schreef:

Jaa Very Happy 2 broeken (1 van 17 euro en 1 van 19 :P en 2 paar schoenen waarvan er 1 maar 1 euro was, bij de Scapino)

Heerlijk dat ik weer ff kon shoppen...was echt lang geleden. Maar nu MOEST ik wel, broeken kapot en zo.
Foto?

Van die kapotte broeken?
Wil je hier echt antwoord op? Suspect

Oh, ik vergat de angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:32

Alex schreef:
ProudMama schreef:
Alex schreef:
ProudMama schreef:
Theedoosje schreef:

Jaa Very Happy 2 broeken (1 van 17 euro en 1 van 19 :P en 2 paar schoenen waarvan er 1 maar 1 euro was, bij de Scapino)

Heerlijk dat ik weer ff kon shoppen...was echt lang geleden. Maar nu MOEST ik wel, broeken kapot en zo.
Foto?

Van die kapotte broeken?

Oh, ik vergat de angel
(grapje)

Gast
Gast

Bericht  Suus za 2 jul 2011 - 1:35

Hoi, ik ben er ook weer smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:37

Hoi Suus!

Gast
Gast

ProudMama schreef:
Alex schreef:
ProudMama schreef:
Alex schreef:
ProudMama schreef:Foto?

Van die kapotte broeken?

Oh, ik vergat de angel
(grapje)

Inderdaad Very Happy

Gast
Gast

Ben de schoenen vast aan het uploaden op mjin fb....en dan zet ik ze hier Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:38

Hoi Suus!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:39

Theedoosje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Theedoosje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Theedoosje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Mijn mening; Ik vind dit forum fijner. Maar voel me hier vaak een buitenstaander. laughcry

Waarom voel je je een buitenstaander dan?

Het idee dat ik wel aansluiting vind bij andere forummers, maar andere forummers geen aansluiting vinden bij mij. En dat ik daarom veelal wordt genegeerd. Sad

Oh wat naar dat je dat gevoel hebt. Want iik kan wel altjd leuk kletsen met je Wink

Vreemd is dat, dat ik het gevoel blijf houden er niet toe doe.

Het is ook met andere dingen hoor. Ik was vroeger erg modebewust. Nu ben ik dik en ben ik blij als ik een combinatie heb gevonden om aan te trekken. Ik ben daardoor gewoon niet goedgenoeg.

Je gevoel doet er wel toe. Het is gewoon vervelend.
En waarom zou je neit goed genoeg zijn? Ik trek ook niet de meest modebewuste dingen aan en ben echt dik maar ik doe er ook wel toe. Net als jij. hug

CKC zei het tien dagen geleden nog in haar eigen topic. Het is verwaarlozen, omdat je jezelf niet kunt vinden op dat moment. Ik heb dit al een jaar. Ik ben blij als ik kleren kan dragen en dan vooral in tentvorm. Ik vind het er ook niet meer toedoen, als ik maar iets om de kont heb.

Van de week heb ik testen gedaan met zeer hogerhand. Ik kijk altijd op tegen deze mensen, omdat ze in ieder geval iets van hun leven hebben gemaakt. De hele tijd werd ik door de vrouw van mijn voormalig TM gevraagd of ik mee wilde roken en daar stond ik dan tussen management en projectleiders. En ik ben niets. En zo voel ik me door de hele rookpauze. En zo denk ik ook; Ok, ik ben dik. Maar ik heb ook net niets in het leven bereikt". Waarheid; Ik zit wel in hun projectgroepje. Ik ben wel uitgenodigd. Ik mag wel deelnemen aan confrence calls, ik ben wel iemand binnen het bedrijf. Maar voel me niets.

Donderdag en vrijdag ben ik later op het werk verschenen, verslapen en autoproblemen. En iedereen; Je werkt erg hard, je werk is goed, dus we vinden het allang fijn dat je er bent, dus verlof is niet noodzakelijk. En het enige wat ik denk is:"Leuk, maar ik kan eigenlijk niets".

Wat erg eigenlijk. Een collega zei me; Ik heb jou nodig. Zonder jou kan ik niet verder. Waarop ik zei. Ik heb jou ook nodig. Laten we het samen doen. En dan doet ze net iets meer werk dan ik doe en dan is het gelijk; Men ik ben niets waard.

En dan ook nog denken dat als ik slank ben dat ik zonder deze dingen zit. Maar dat is niet zo. Ook dan voel ik me nog even waardeloos. Terwijl ik beheerder ben van het zakelijk systeem ben ik continu bang dat niemand mij erkent, niemand me ziet en vind ik vooral mezelf waardeloos. (Ik verbloem het trouwens, dus niemand weet wat ik voel op het werk)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:42

Hoi

Gast
Gast

Bericht  Suus za 2 jul 2011 - 1:43

Hoi Reva!

ABE, echt heel vervelend dat je je zo voelt....
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:43

Wat vervelend zeg ABE dat jij je zo voelt. Dit lijkt mij erg moeilijk ook. toch moet je op een of andere manier in gaan zien dat jij wel wat waard bent en je echt wel wat kan. Ik weet niet hoe ik je kan helpen, maar blijkbaar doe jij het toch wel goed als ze zo over / tegen je praten. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:44

Reva schreef:Hoi

Alpha! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:45

Nou hier mijn zwart schoentje (let niet op mijn hand :P)

Dagcafé - Pagina 4 268621_10150238769174351_726939350_7101263_5903943_n

En mijn grijs laarsje

Dagcafé - Pagina 4 269635_10150238768029351_726939350_7101252_2763949_n

Laatst aangepast door Theedoosje op za 2 jul 2011 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:45

ABE, heb je hulp meis? Kan je met iemand praten?
Wat je schrijft is echt niet gezond, dat je jezelf zo waardeloos vind, want dat ben je niet. Je bent goed in je werk, leuk in de omgang zoals ik het hier kan beoordelen en ontzettend lief en gevoelig (dat lees ik uit de verhalen over je oma e.d). Dus echt, je bent een waardevolle meid!
En iets waard zijn is meer als slank zijn, geluk zit niet in uiterlijke dingen!

Dikke hug voor jou!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:46

Leuke laarzen TD! Schoen is niet zo mijn smaak Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:47

Dank je PM en ja dacht ik al van die zwarte whaha. Daar houden er vele niet van geloof ik :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:47

Snowflake schreef:ABE, ik herken mezelf juist vaak in jouw posts en ik denk echt niet dat ik de enige ben!
Wat ik me trouwens af vroeg, heb je al een besluit genomen wat betreft je nieuwe auto?
(ik was niet veel online de laatste dagen dus het kan zijn dat ik het verder gemist heb)

Ja. ik ga zes maanden sparen. En dan kan ik kopen. Nee, ik heb niet zo'n superloon dat ik over 6 maanden het hele bedrag bij elkaar heb. :P Maar ik kom dan een heel eind. (En nee, dat is echt niet arrogant bedoeld. Heb gewoon een heel andere levenstijl, waardoor ik meer kan sparen)

En aan iedereen die heeft gereageerd, wat zijn jullie lief! Echt, als ik mezelf zou toestaan om te huilen nu, dan zou ik hier in tranen zitten. Heel lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:48

ProudMama schreef:ABE, heb je hulp meis? Kan je met iemand praten?
Wat je schrijft is echt niet gezond, dat je jezelf zo waardeloos vind, want dat ben je niet. Je bent goed in je werk, leuk in de omgang zoals ik het hier kan beoordelen en ontzettend lief en gevoelig (dat lees ik uit de verhalen over je oma e.d). Dus echt, je bent een waardevolle meid!

Dikke hug voor jou!!

+1 Behalve niet helemaal met je laatste zin :P

Leuk geshopt, TD! Krijg je geen blaren van die eerste schoenen? Brrr!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:49

ABE als ik mij goed herinner hebben we echt contact sinds het over de tosti ging Wink ...als het goed is was dat met jou?
En ik ervaar je echt als een leuk meid. Iemand die een aanwinst is voor het forum voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:50

Dikke hug voor jou!!

Dank je wel. PM. Het doet me goed.

Het is iets dat ik kan verbloemen op het werk. Dus als ik het gevoel heb waardeloos te zijn, dan kan een complimentje me alweer even liften. Ik heb een manier van ermee leven gevonden. En deze accepteren mensen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:51

Reva schreef:

Dikke hug voor jou!!

+1 Behalve niet helemaal met je laatste zin :P

Leuk geshopt, TD! Krijg je geen blaren van die eerste schoenen? Brrr!

haha geen idee heb ze pas vandaag gehaald :P Heb ze nu wel aan maar nog geen last :P Maar dank je!
Van de broeken kijk ik nog wel of ik foto kan maken zo (of ja vriend). Het is een spijkerbroek en een zwarte die je van onder een stukje oprolt en vast maakt met een knoop. (en zoals je ziet ABE trouwens mijn o zo mode bewuste keuze Very Happy Maar het is wat ik leuk vind smile )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:51

Theedoosje schreef:ABE als ik mij goed herinner hebben we echt contact sinds het over de tosti ging Wink ...als het goed is was dat met jou?
En ik ervaar je echt als een leuk meid. Iemand die een aanwinst is voor het forum voor mij.

Haha, ja die tosti! Very Happy Die vind ik inmiddels niet meer zo lekker, zoals ik ze vroeger bouwde. Ik ben eigenlijk wel tosti af, ik ben nu afbakpistoletjes-verslaafd. Met kaas, chorizo, ui, champignons, ui en tomaat! Very Happy

En reva, dat vind ik best lief om te lezen van je. smile

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 2 jul 2011 - 1:53

ABE, wat zeg jij nou voor rare dingen. Als ik aan het forum denk, denk ik oa aan jou en ik vind je altijd heel gezellig in het dagcafe!

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud