Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Doet me denken aan the pain game...Smikkell schreef:Ik vind (het zien van) twee mannen geiler dan twee vrouwen. Ligt ook wel aan de mannen en vrouwen natuurlijk. Niet alle combinaties van mannen vind ik geil.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Ow, maar dat vind ik ook geil. Twee mannen eigenlijk ook wel. Twee mannen met mij nog meer.
Openbaringen op deze zaterdagavond!!!
Ik was eerder heur..
Ja, maar jij geeft geen antwoord op de whatsapp.
Wel, ik heb whaha gezegd.
Gast- Gast
Via je navel? IeuwSmikkell schreef:In je buik..ProudMama schreef:Brrr, nee, 2 mannen...
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Ow, maar dat vind ik ook geil. Twee mannen eigenlijk ook wel. Twee mannen met mij nog meer.
Ik was eerder heur..
Ja, en ik heb daar weer op gereageerd met een vraag
Gast- Gast
Ik moet een boterham van mezelf bouwen, want heb over de hele dag slechts een paar kaaskoekjes en een bapao gehad, maar heb geen zin om te smeren....
Gast- Gast
Leatherboy en leathergirlProudMama schreef:Doet me denken aan the pain game...Smikkell schreef:Ik vind (het zien van) twee mannen geiler dan twee vrouwen. Ligt ook wel aan de mannen en vrouwen natuurlijk. Niet alle combinaties van mannen vind ik geil.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Leatherboy en leathergirlProudMama schreef:Doet me denken aan the pain game...Smikkell schreef:Ik vind (het zien van) twee mannen geiler dan twee vrouwen. Ligt ook wel aan de mannen en vrouwen natuurlijk. Niet alle combinaties van mannen vind ik geil.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Ik was eerder heur..
Welke? Ik heb geen vraag.
Gast- Gast
Even snel een berichtje namens Chocolate Cookie, ze heeft me gevraagd even snel iets te posten, zodat ze er later eventueel zelf op in kan haken, omdat ze het even moeilijk vindt om het onderwerp zelf aan te snijden, maar het toch graag even kwijt wil.
Ze heeft vandaag weer een date gehad met B. Was van wat ik begreep eigenlijk een hele fijne dag, ze voelde zich erg fijn bij hem en hebben leuke dingen gedaan. Toch is ze met een teleurgesteld gevoel ervandaan gekomen, B. heeft namelijk aangegeven dat hij nog veel met zijn ex bezig is en daarom nog niet toe is aan een relatie. Hij is er heel open over geweest, er is wel iets, het gevoel is er wel, alleen zijn ex staat tussen hem en CC in. Hij weet niet hoe lang het gaat duren, durft nog geen garantie te geven óf er iets gaat komen tussen hem en CC, als het langer duurt. Maar zelf baalt hij er ook wel van, en was hij toen hij dat aangaf verder wel erg lief en begripvol tegenover CC, en heeft ook hele lieve dingen tegen haar gezegd waardoor CC zich even iets minder rot voelde. Heeft haar geknuffeld en kusjes gegeven. CC vindt het zelf erg moeilijk, heeft gemengde gevoelens. Ik heb het idee dat ze deels voorzichtig positief is, maar ergens is ze natuurlijk ook teleurgesteld, en geeft dit haar een hele nare bijsmaak aan een verder fijne dag.
Dit zijn in elk geval de grote lijnen zoals ik ze heb doorgekregen, misschien vertelt ze zelf nog het één en ander, maar ze heeft me in elk geval gevraagd om dit even op het forum te vertellen.
Ze heeft vandaag weer een date gehad met B. Was van wat ik begreep eigenlijk een hele fijne dag, ze voelde zich erg fijn bij hem en hebben leuke dingen gedaan. Toch is ze met een teleurgesteld gevoel ervandaan gekomen, B. heeft namelijk aangegeven dat hij nog veel met zijn ex bezig is en daarom nog niet toe is aan een relatie. Hij is er heel open over geweest, er is wel iets, het gevoel is er wel, alleen zijn ex staat tussen hem en CC in. Hij weet niet hoe lang het gaat duren, durft nog geen garantie te geven óf er iets gaat komen tussen hem en CC, als het langer duurt. Maar zelf baalt hij er ook wel van, en was hij toen hij dat aangaf verder wel erg lief en begripvol tegenover CC, en heeft ook hele lieve dingen tegen haar gezegd waardoor CC zich even iets minder rot voelde. Heeft haar geknuffeld en kusjes gegeven. CC vindt het zelf erg moeilijk, heeft gemengde gevoelens. Ik heb het idee dat ze deels voorzichtig positief is, maar ergens is ze natuurlijk ook teleurgesteld, en geeft dit haar een hele nare bijsmaak aan een verder fijne dag.
Dit zijn in elk geval de grote lijnen zoals ik ze heb doorgekregen, misschien vertelt ze zelf nog het één en ander, maar ze heeft me in elk geval gevraagd om dit even op het forum te vertellen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom zit ik eigenlijk op de grond naast de bank, met de laptop op de bank?
Ja, S. Waarom zit je eigenlijk op de grond naast de bank, met de laptop op de bank?
Gast- Gast
Leatherboy en leathergirl van the Pain Game.Alex schreef:Carola589 schreef:Leatherboy en leathergirlProudMama schreef:Doet me denken aan the pain game...Smikkell schreef:Ik vind (het zien van) twee mannen geiler dan twee vrouwen. Ligt ook wel aan de mannen en vrouwen natuurlijk. Niet alle combinaties van mannen vind ik geil.
Cheesegirl- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:
Wil je echt dat ik die hier stel?
Gast- Gast
Ik zit weer eens op Paiq en de eerste speeddate is gewoon heel erg treurig. Zo'n wanhoopje.
Gast- Gast
Niet vervelend bedoeld, maar waarom moet dat nu al op het forum staan en kan het niet wachten tot CC zelf weer online is?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:
Gast- Gast
JaAlex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:
Gast- Gast
Hahaha! En dan de gedachten dat een man met hem zoent een een vrouw met haar....Alex schreef:Oké, slapen kan ik ook wel weer vergeten straks. Tnx, Carola.
Cheesegirl- Ratel
Misschien vind ze het lastig als ze vragen krijgt over haar date?Smikkell schreef:Niet vervelend bedoeld, maar waarom moet dat nu al op het forum staan en kan het niet wachten tot CC zelf weer online is?
Gast- Gast
Nou, ik zeg hierbij alsvast NEE!Reva schreef:Je hebt al antwoord, idioot.
Ik wil trouwens ook een woordvoerder hier.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: