Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Ja, het Yesforum. Alleen dan niet wanneer Reva er isCarola589 schreef:Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.
Juist wel!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja, het Yesforum. Alleen dan niet wanneer Reva er isCarola589 schreef:Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.
Nou, dat geeft jullie dan weinig kansen!!
Gast- Gast
Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Anders heeft ie er niks aan toch?Alex schreef:ProudMama schreef:Alleen als tie erbij mag zijn toch?Alex schreef:Reva schreef:En twee vrouwen is toch geen vreemdgaan?
Oh nee, dat is een man's dream come true.
Oh, is dat zo?
Gast- Gast
Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ik vind twee mannen samen ook leuk om te zien.
Gast- Gast
Nee, want over Reva willen we allemaal wel heen.Sjaantje schreef:Ja, het Yesforum. Alleen dan niet wanneer Reva er isCarola589 schreef:Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Wat mis ik? Ik snap het niet. Ik snap de post niet, sorry.
Gast- Gast
Geen idee, ik heb dat bij 2 zoenende mannen totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet...Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Geen idee, ik heb dat bij 2 zoenende mannen totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet...Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ieuw, nee ik ook niet!
Gast- Gast
2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Gast- Gast
+1Alex schreef:ProudMama schreef:Geen idee, ik heb dat bij 2 zoenende mannen totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet...Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ieuw, nee ik ook niet!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ow, maar dat vind ik ook geil. Twee mannen eigenlijk ook wel. Twee mannen met mij nog meer.
Gast- Gast
ProudMama schreef:2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Gewoon twee vrouwen zal een man niet zoveel aan vinden
Gast- Gast
Nee ik ook niet! Daarom, wat maakt het voor een man zo leuk?Alex schreef:ProudMama schreef:Geen idee, ik heb dat bij 2 zoenende mannen totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet...Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ieuw, nee ik ook niet!
Cheesegirl- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ow, maar dat vind ik ook geil. Twee mannen eigenlijk ook wel. Twee mannen met mij nog meer.
Openbaringen op deze zaterdagavond!!!
Gast- Gast
Wat vind je daar precies geil aan? Kijk als ze allebei met jou bezig zijn kan ik het wel begrijpen, maar alleen met elkaar....Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Cheesegirl- Ratel
Vraag het een man!
Mijn exvriend heeft hier trouwens weleens gepost (nou ja, op het oude forum)
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Ik was eerder heur..
Gast- Gast
Carola589 schreef:Wat vind je daar precies geil aan? Kijk als ze allebei met jou bezig zijn kan ik het wel begrijpen, maar alleen met elkaar....Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:2 vrouwen...Angel Blue Eyes schreef:Carola589 schreef:Waarom vinden mannen dat nou altijd zo geil om te zien?
Weet niet. Maar heel erg, vind het wel geil.
Gast- Gast
Als ik het aan mijn vriend vraag, krijg ik altijd zo'n standaard antwoord van 'ja, dat is gewoon geil om te zien'.Reva schreef:Vraag het een man!
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Als ik het aan mijn vriend vraag, krijg ik altijd zo'n standaard antwoord van 'ja, dat is gewoon geil om te zien'.Reva schreef:Vraag het een man!
Hahahaha, lekker vaag dus
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Ik was eerder heur..
Ja, maar jij geeft geen antwoord op de whatsapp.
Gast- Gast
Ja inderdaad. En ik kan zelf eigenlijk geen dingen bedenken waarom het geil zou zijnAlex schreef:Carola589 schreef:Als ik het aan mijn vriend vraag, krijg ik altijd zo'n standaard antwoord van 'ja, dat is gewoon geil om te zien'.Reva schreef:Vraag het een man!
Hahahaha, lekker vaag dus
Cheesegirl- Ratel
Ik vind (het zien van) twee mannen geiler dan twee vrouwen. Ligt ook wel aan de mannen en vrouwen natuurlijk. Niet alle combinaties van mannen vind ik geil.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: