Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
als je je vriend wilt bedonderen is het niet netjes, vind ik! Maar om gewoon wat te kletsen, moet kunnen, toch?Carola589 schreef:Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maar jij bent getrouwd..Alex schreef:Smikkell schreef:Ik zit niet op Paiq!
Ik ook niet! Ik zit op mijn stoel!
Gast- Gast
Haha ja, ik heb ook al verschillende forummers gezien op de beginpagina (met al die foto's). Toen dacht ik echt heeee, dat is ****!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Precies. En daarom mag ik ook heel veel gemene dingen doen en zeggen zonder daarop aangesproken te worden.Reva schreef:Smikkell schreef:Nee, ik ben zielig en dom.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Het is maar hoe je het oppakt. Sjonge zeg, waar struikel je over!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Wist het ff niet meer .. sjonge zeg, waar struikel je over
kun je niks beters bedenken om te zeggen hahaha
Maar je bent dan ook in therapie
Oeeeh, dan wil ik ook!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:als je je vriend wilt bedonderen is het niet netjes, vind ik! Maar om gewoon wat te kletsen, moet kunnen, toch?Carola589 schreef:Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Wat zeg jij nou?
Ik zat niet meer op Paiq, maar heb net even gekeken. Maar merk dat i khelemaal geen behoefte heb aan een vriendje. Dat is gewoon zo tijdrovend. Betere dingen te doen.
Gast- Gast
Ja, daar was ik dus aan het over nadenken. Vroeg me ook af wat ik er andersom van zou vinden.Sjaantje schreef:als je je vriend wilt bedonderen is het niet netjes, vind ik! Maar om gewoon wat te kletsen, moet kunnen, toch?Carola589 schreef:Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Edit: Het staat een beetje raar, maar ik was niet aan het nadenken om mijn vriend te bedonderen hoor haha!
Laatst aangepast door Carola589 op za 2 jul 2011 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hahaha echt??? Ik heb daar serieus nog nooit naar gekeken!Reva schreef:Haha ja, ik heb ook al verschillende forummers gezien op de beginpagina (met al die foto's). Toen dacht ik echt heeee, dat is ****!
Ik vind een datingsite wel de verkeerde plek om gewoon te willen kletsen.Carola589 schreef:Ja, daar was ik dus aan het over nadenken. Vroeg me ook af wat ik er andersom van zou vinden.Sjaantje schreef:als je je vriend wilt bedonderen is het niet netjes, vind ik! Maar om gewoon wat te kletsen, moet kunnen, toch?Carola589 schreef:Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Zou het ook raar vinden als mijn partner zich aanmeldt om te alleen te kletsen met anderen.
Zou het ook raar vinden als ik, als vrijgezel, aan de praat raak met een jongen op een datingsite die dan zegt dat hij alleen wat wil kletsen en een relatie heeft.
Gast- Gast
Eens met Smikkel. Dan zijn er ook wel andere sites waar je kunt kletsen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Smikkell schreef:Ik vind een datingsite wel de verkeerde plek om gewoon te willen kletsen.Carola589 schreef:Ja, daar was ik dus aan het over nadenken. Vroeg me ook af wat ik er andersom van zou vinden.Sjaantje schreef:als je je vriend wilt bedonderen is het niet netjes, vind ik! Maar om gewoon wat te kletsen, moet kunnen, toch?Carola589 schreef:Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Zou het ook raar vinden als mijn partner zich aanmeldt om te alleen te kletsen met anderen.
Zou het ook raar vinden als ik, als vrijgezel, aan de praat raak met een jongen op een datingsite die dan zegt dat hij alleen wat wil kletsen en een relatie heeft.
Vind ik ook. Als ik iemand tref met een 'N' (van niet single), dan klik ik hem ook gelijk weg
Gast- Gast
Hmm nou ja, het is natuurlijk ook wel lastig om ergens een grens te trekken. Maar ik heb via paiq iemand leren kennen die niet single is, en er is verder ook niks tussen ons, maar we kletsen nog regelmatig.
Overigens... als het mijn vriend zou zijn die op paiq zit, zou ik niet blij mee zijn hoor
Overigens... als het mijn vriend zou zijn die op paiq zit, zou ik niet blij mee zijn hoor
Ik heb op Paiq al meerdere keren de vraag gekregen of ik exotisch bloed heb Of noord-afrikaanse afkomst
Best knap. Hollands glorie
Best knap. Hollands glorie
Gast- Gast
Ben ik het eigenlijk ook geheel mee eens. Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.Smikkell schreef:Ik vind een datingsite wel de verkeerde plek om gewoon te willen kletsen.Carola589 schreef:Ja, daar was ik dus aan het over nadenken. Vroeg me ook af wat ik er andersom van zou vinden.Sjaantje schreef:als je je vriend wilt bedonderen is het niet netjes, vind ik! Maar om gewoon wat te kletsen, moet kunnen, toch?Carola589 schreef:Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Cheesegirl- Ratel
Alex schreef:Je stuurt mij ook een kusje, Reva, terwijl je weet dat ik niet single ben.
Om je rustig te houden, daar je dagelijks een zoenpoging doet mijn kant op. Ik geef gewoon een keer toe.
Gast- Gast
Ik ook niet, ik doe het zelf dus ook niet.Sjaantje schreef:Hmm nou ja, het is natuurlijk ook wel lastig om ergens een grens te trekken. Maar ik heb via paiq iemand leren kennen die niet single is, en er is verder ook niks tussen ons, maar we kletsen nog regelmatig.
Cheesegirl- Ratel
Ik klets met je, maar ik heb verder geen bedoelingen met je..Carola589 schreef:Ben ik het eigenlijk ook geheel mee eens. Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.Smikkell schreef:Ik vind een datingsite wel de verkeerde plek om gewoon te willen kletsen.
Gast- Gast
Reva schreef:En twee vrouwen is toch geen vreemdgaan?
Oh nee, dat is een man's dream come true.
Gast- Gast
Haha! Scherp zo laat op de avond.Smikkell schreef:Ik klets met je, maar ik heb verder geen bedoelingen met je..Carola589 schreef:Ben ik het eigenlijk ook geheel mee eens. Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.Smikkell schreef:Ik vind een datingsite wel de verkeerde plek om gewoon te willen kletsen.
Cheesegirl- Ratel
Alleen als tie erbij mag zijn toch?Alex schreef:Reva schreef:En twee vrouwen is toch geen vreemdgaan?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alleen als tie erbij mag zijn toch?Alex schreef:Reva schreef:En twee vrouwen is toch geen vreemdgaan?
Oh, is dat zo?
Gast- Gast
Ja, het Yesforum. Alleen dan niet wanneer Reva er isCarola589 schreef:Maar ik vroeg mij dan af, bestaan er dan ook van zulke 'klets'sites zonder verdere bedoelingen? Volgens mij kom je toch vaak op zulke sites uit nl.
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: