Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Goeoed!Reva schreef:Aarde voor Sjaan.. Hoe gaat het op Paiq?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Het is maar hoe je het oppakt. Sjonge zeg, waar struikel je over!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Wist het ff niet meer .. sjonge zeg, waar struikel je over
kun je niks beters bedenken om te zeggen hahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nou, neem aan dat ik deze S. ben. Ik ben niet gestruikeld. Doe wel net mijn nieuwe schoentjes aan dus zal extra voorzichtig doenAlex schreef:Ben je gestruikeld, S.?
Heerlijk om te winkelen zonder geld. Gelukkig heb je bij de Primark schoenen van 3 euro!! Jij ook een leuke dag gehad, L.? Bij de giraffen? Ik heb nog aan je gedacht, zoals beloofd!
Laatst aangepast door Smikkell op za 2 jul 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik struikel meestal over hele stomme dingen. Die je gewoon hoort op te merken.. Complete veranda´s, mensen die op de grond zitten, mn eigen voeten, honden etc.
Gast- Gast
Nee, ik ben zielig en dom.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Het is maar hoe je het oppakt. Sjonge zeg, waar struikel je over!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Gast- Gast
Maar sommihe honden zijn dan ook wel heeeul klein.Reva schreef:Ik struikel meestal over hele stomme dingen. Die je gewoon hoort op te merken.. Complete veranda´s, mensen die op de grond zitten, mn eigen voeten, honden etc.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goeoed!Reva schreef:Aarde voor Sjaan.. Hoe gaat het op Paiq?
Ik klets met iemand die volgens zijn profiel 28 is. Nou als hij 28 is, dan ben ik 11.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, neem aan dat ik deze S. ben. Ik ben niet gestruikeld. Doe wel net mijn nieuwe schoentjes aan dus zal extra voorzichtig doenAlex schreef:Ben je gestruikeld, S.?
Heerlijk om te winkelen zonder geld. Gelukkig heb je bij de Primark schoenen van 3 euro!! Jij ook een leuke dag gehad, L.? Bij de giraffen? Ik heb nog aan je gedacht, zoals beloofd!
L. = Lex?
We gaan morgen naar de dierentuin! Vandaag sliep A. ietsje te lang dus had geen zin meer. Maar ik heb ook aan jou gedacht!
Gast- Gast
Goedenavond ladies
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ow, is ie dan een pedo???Reva schreef:Sjaantje schreef:Goeoed!Reva schreef:Aarde voor Sjaan.. Hoe gaat het op Paiq?
Ik klets met iemand die volgens zijn profiel 28 is. Nou als hij 28 is, dan ben ik 11.
Smikkell schreef:Nee, ik ben zielig en dom.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Het is maar hoe je het oppakt. Sjonge zeg, waar struikel je over!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Maar je bent dan ook in therapie
Gast- Gast
Hoi Carola!
Kunnen jullie me een beetje wakker houden? Heb geen zin om naar boven te lopen en naar bed te gaan
Cheesegirl- Ratel
Precies. En daarom mag ik ook heel veel gemene dingen doen en zeggen zonder daarop aangesproken te worden.Reva schreef:Smikkell schreef:Nee, ik ben zielig en dom.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Het is maar hoe je het oppakt. Sjonge zeg, waar struikel je over!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Maar je bent dan ook in therapie
Laatst aangepast door Smikkell op za 2 jul 2011 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zit ook op Paiq..
Vertelde net aan iemand wat ik vandaag had gedaan, dus ik vertelde dat ik bij mijn buurvrouw was geweest.
Vroeg hij of ik goed contact met de buren had. Ik zei: nou, ze is geopereerd, dan moet je even je gezicht laten zien he..
Vroeg hij waaraan ze geopereerd was
Vertelde net aan iemand wat ik vandaag had gedaan, dus ik vertelde dat ik bij mijn buurvrouw was geweest.
Vroeg hij of ik goed contact met de buren had. Ik zei: nou, ze is geopereerd, dan moet je even je gezicht laten zien he..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Smikkell schreef:Precies. En daarom mag ik o heel veel gemene dingen doen en zeggen zonder daarop aangesproken te worden.
Zininzon schreef:Ik zit ook op Paiq..
Goh, tis wel druk op paiq met yessers
En?Zininzon schreef:Ik zit ook op Paiq..
Gast- Gast
Ja klopt! Was de laatste wat druk en nu ik afgestudeerd ben wat meer tijd voor mezelf.Alex schreef:Hoi Carola! Das lang geleden!
Is het slecht als je op je Paiq zit als je niet vrijgezel ben?
Cheesegirl- Ratel
gewoon interesse denk ...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar hij moet interesse tonen in mij, niet in mijn buurvrouw!
haha
haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ligt aan je intenties!Carola589 schreef:Is het slecht als je op je Paiq zit als je niet vrijgezel ben?
Haha, met wat voor intenties mag het wel en wanneer niet?
Cheesegirl- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: