Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
nou.. daar waren ze nog niet uit... dat zouden ze op het aller aller laatste moment zeggen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Ik heb echt een vette jankbui. Ik kan niet meer stoppen.
Door die zwangerschap? Is je man niet thuis voor een knuffel? In ieder geval een virtuele van mij
Ja, ik baal gewoon van die klotekuteetstoornis. Ik stop gewoon met die hele klotebehandeling en ik word gewoon zwanger. Dan maar een probleem met eten, daar ga ik ook niet dood van. Mijn man ligt te slapen, die is volledig ingestort, dus die laat ik liggen.
Waag het niet hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Knuf Alex
Abe, ik zal dan een hele noob zijn, maar ik snap je verhaal wel, alleen niet wat mibo betekent..
Abe, ik zal dan een hele noob zijn, maar ik snap je verhaal wel, alleen niet wat mibo betekent..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Knuf Alex
Dat ben ik.
De eerste twee letters van mijn voornaam, de eerste twee letters van mijn achternaam.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Knuf Alex
Eerste twee letters voornaam + achternaam
Gast- Gast
ExpressoB schreef:nou.. daar waren ze nog niet uit... dat zouden ze op het aller aller laatste moment zeggen
verzinnen ze die geheimen dan?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Oooh hehe... Kwartje valt..
Dank
Dank
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Lieve lex, ik begrijp dat het heel moeilijk voor je is maar het is echt belangrijk dat je eerst voor jezelf zorgt! Nu lijkt het nog heel ver weg maar als het straks weer beter met je gaat kun je nog meer genieten van je kleine meid en nog een kleintje van jullie samen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dames, ik ga jullie verlaten! Fijne avond nog!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
@M.: secret story ken je toch wel?
Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Gast- Gast
Curious schreef:ExpressoB schreef:nou.. daar waren ze nog niet uit... dat zouden ze op het aller aller laatste moment zeggen
verzinnen ze die geheimen dan?
nou laura en guido kregen een geheim toegewezen van endemol
de rest hadden een echt 'geheim'
Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Jaaa! Wist je niet he, S.?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Wist het ff niet meer .. sjonge zeg, waar struikel je over
Nee, en geloof dat ik het ook niet wil weten. Ik vind het D.OM!Alex schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Jaaa! Wist je niet he, S.?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Gast- Gast
Lex, wat lijkt me dat enorm lastig voor je... Ik hoop dat je na deze flinke huilbui inziet dat het écht beter is om eerst zelf weer erbovenop te zijn en dan pas naar de toekomst te gaan kijken. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor K. en A. en jullie toekomstige uk.
Het komt goed, meis! Hou vol!
Merai, slaap lekker!
Het komt goed, meis! Hou vol!
Merai, slaap lekker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Het is maar hoe je het oppakt. Sjonge zeg, waar struikel je over!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Gaan we nu forumnamen ook al afkorten?ExpressoB schreef:@M.: secret story ken je toch wel?
Gast- Gast
Alex, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
Ik moet mijn kinderwens ook uitstellen ivm psychische problemen (met medicatie) momenteel.
Nu heb ik denk ik wel minder het ' ik wil nu een kind' gevoel, maar snap wel hoe machteloos de situatie voor je is.
Iets wat je absoluut niet wil..
Ik moet mijn kinderwens ook uitstellen ivm psychische problemen (met medicatie) momenteel.
Nu heb ik denk ik wel minder het ' ik wil nu een kind' gevoel, maar snap wel hoe machteloos de situatie voor je is.
Iets wat je absoluut niet wil..
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: