Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ehhh... dit is niet van de belasting hoor Die is op de andere rekening binnengekomen. Maar idd, dát sparen we ook nog eens.SunnyScience schreef:Maple schreef:Sjaantje schreef:You're my new BFF!Maple schreef:Zo, anders spaar ik deze maand ff bijna 1000 euro
Geen kunst toch als je belastingteruggave krijgt ?
Nee, ik spaar standaard al een paar honderd euro per maand, en ik had nog een restje vakantiegeld staan, heb ik ook maar naar m'n spaarrekening gezet.
Gast- Gast
Ik wil je mijn rekeningnummer wel even pm'en hoor Maple
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Doei Q!
Tja, Maple, je gaf vanmiddag al aan dat je je met me verbonden voelde... telepathie... dus sjah...
Hahahaha! Eh ja... hoe red ik me híér nou toch weer uit?
Gast- Gast
Niet!Maple schreef:Sjaantje schreef:Doei Q!
Tja, Maple, je gaf vanmiddag al aan dat je je met me verbonden voelde... telepathie... dus sjah...
Hahahaha! Eh ja... hoe red ik me híér nou toch weer uit?
Maar met een beetje pech vliegt het er straks ook allemaal weer uit, hoor Tegen de tijd dat de ww rond is, zijn we ook weer twee maanden verder...
Gast- Gast
Ik weet ook wie jij bent op facebook hoor (via Marin)SunnyScience schreef:Wat magische dat mensen weten wat mijn facebook & echte naam is, terwijl ik het niet van hun weet... hoe kan dat?!?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet ook wie jij bent op facebook hoor (via Marin)SunnyScience schreef:Wat magische dat mensen weten wat mijn facebook & echte naam is, terwijl ik het niet van hun weet... hoe kan dat?!?
Haha, ik heb al de grootste moeite om facebook en forumnamen te koppelen! Hoewel ik sommige mensen wel weet...
Gast- Gast
Maple, dat is echt een fijn bedrag.
Ik heb dat bijna 2 jaar lang elke maand kunnen sparen
WW-aanvraag duurt idd 6 tot 8 weken. Bij mijn vader was het echter al met 4 weken geregeld.
Ik heb dat bijna 2 jaar lang elke maand kunnen sparen
WW-aanvraag duurt idd 6 tot 8 weken. Bij mijn vader was het echter al met 4 weken geregeld.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb pas sinds gisteravond forumsters op fb (behalve ABE en Aniet, die ken ik al langer) en ik heb gisteravond gewoon een lijstje zitten maken van welke forumnaam bij welke echte naam hoortSunnyScience schreef:Haha, ik heb al de grootste moeite om facebook en forumnamen te koppelen! Hoewel ik sommige mensen wel weet...
Sjaantje schreef:Ik heb pas sinds gisteravond forumsters op fb (behalve ABE, die ken ik al langer) en ik heb gisteravond gewoon een lijstje zitten maken van welke forumnaam bij welke echte naam hoortSunnyScience schreef:Haha, ik heb al de grootste moeite om facebook en forumnamen te koppelen! Hoewel ik sommige mensen wel weet...
Goed idee! Ik heb weinig mensen van het forum in het echt gezien, dus er is een beetje een mix in mijn hoofd!
Gast- Gast
Maple, mocht je de behoefte hebben een Koeka boxkleed te doneren pm ik je wel ff mijn adres hoor, geen probleem
Gast- Gast
Ahum... eerst was ik in de rij! (zie een aantal posts hierboven)ProudMama schreef:Maple, mocht je de behoefte hebben een Koeka boxkleed te doneren pm ik je wel ff mijn adres hoor, geen probleem
Ik ben gewoon een gigantische vergeetmuts!SunnyScience schreef:Goed idee! Ik heb weinig mensen van het forum in het echt gezien, dus er is een beetje een mix in mijn hoofd!
Hey dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat mag. Maar een handicap hebben kost ook veel geldProudMama schreef:Mag ik als argument aanvoeren dat 2 kinderen heel veel geld kosten?
Hai Burn!
SuSi, ik wil je mijn lijstje wel even pm'en anders?
Hoe is het hier?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gezellig, as usual! En bij jou?Burn schreef:Hoe is het hier?
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: