Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Haha ja... maar wel mooi En fijn!! Wij hebben ze in de boxen op m'n werk liggen.ProudMama schreef:Weet je hoe duur die zijn?!Maple schreef:Alex schreef:Hoi Maple!
Hoi!!
PM: Koeka heeft boxkleden van 85 bij 90 in het grijs. Dan heb je aan twee kanten alleen wel 2,5 cm over...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:hahahah nee Mappie....
uhmm over een uur word ik opgehaald....
Door? Dé Belg?
waaaahhhhh jaaa en nu slaan de zenuwen echt toe ! Ik kan dit niet hahaha nooit gedaan....
Hahaha!! Wat gaan jullie doen?
Gast- Gast
Weg-weg, of gewoon weg voor vanavond?SunnyScience schreef:Ik probeerde te zeggen: kijk niet gek op als ik hier straks weg ben mensen!
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:hahahah nee Mappie....
Door? Dé Belg?
waaaahhhhh jaaa en nu slaan de zenuwen echt toe ! Ik kan dit niet hahaha nooit gedaan....
Eten bij de Italiaan en daarna na de film
Gast- Gast
Nee. Ik zal woensdag eens een hartig woordje met d'r sprekenReva schreef:
Maple, sta jij gewoon toe dat iemand onlief doet tegen sjaan
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:hahahah nee Mappie....
Door? Dé Belg?
Ahhhh wat leuk!! Genieten joh! Naar welke film gaan jullie?
Gast- Gast
Maple schreef:Weg-weg, of gewoon weg voor vanavond?SunnyScience schreef:Ik probeerde te zeggen: kijk niet gek op als ik hier straks weg ben mensen!
weg-weg als in niet meer reagerend...
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:hahahah nee Mappie....
Door? Dé Belg?
Ahhhh wat leuk!! Genieten joh! Naar welke film gaan jullie?
Bad teacher... haha ik mocht kiezen tja dan krijg je dat he !
Gast- Gast
Da's stom....SunnyScience schreef:Maple schreef:Weg-weg, of gewoon weg voor vanavond?SunnyScience schreef:Ik probeerde te zeggen: kijk niet gek op als ik hier straks weg ben mensen!
Gast- Gast
Ben jij J?Stuiterbal schreef:Sjaantje... kijk eens op je facebook....
En door wie word je opgehaald? Date???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Ben jij J?Stuiterbal schreef:Sjaantje... kijk eens op je facebook....
JA !!!!!!!!! ik ben J JOEHOE !!!!!
Gast- Gast
Beetje groot, maar moet gaan eten, anders krijg ik ruzie
Laatst aangepast door ProudMama op za 2 jul 2011 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dacht ik al, maar nog geen tijd om foto's te checken want m'n macaroni kookte over zal zo kijken!Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Ben jij J?Stuiterbal schreef:Sjaantje... kijk eens op je facebook....
JA !!!!!!!!! ik ben J JOEHOE !!!!!
Maple schreef:Da's stom....SunnyScience schreef:Maple schreef:Weg-weg, of gewoon weg voor vanavond?SunnyScience schreef:Ik probeerde te zeggen: kijk niet gek op als ik hier straks weg ben mensen!
Vind je, ik heb niet het idee dat ik hier iets toevoeg en of iemand me zal missen.
Gast- Gast
Veel plezier, Stuitertje! Gedraag je een beetje he
PM, hij is echt moooooooooi!
PM, hij is echt moooooooooi!
Ik vind het wel een beetje boel jammer dat je dat idee hebt... ik zou je zeker wel missen!SunnyScience schreef:Vind je, ik heb niet het idee dat ik hier iets toevoeg en of iemand me zal missen.
Je voegt niks toe als je alleen meeleest en niks zegt. Dus ik vind het stomSunnyScience schreef:Maple schreef:Da's stom....SunnyScience schreef:Maple schreef:Weg-weg, of gewoon weg voor vanavond?SunnyScience schreef:Ik probeerde te zeggen: kijk niet gek op als ik hier straks weg ben mensen!
Vind je, ik heb niet het idee dat ik hier iets toevoeg en of iemand me zal missen.
Gast- Gast
OMFG wat is dit lekker..... *smult van haar eten*
Sjaantje schreef:Ik vind het wel een beetje boel jammer dat je dat idee hebt... ik zou je zeker wel missen!SunnyScience schreef:Vind je, ik heb niet het idee dat ik hier iets toevoeg en of iemand me zal missen.
Ik ben nog niet weg hoor, maar ik vind het de laatste tijd beetje suf hier. Weinig interessante discussies of alleen maar problemen die ik langs zie komen, niet om echt blij van te worden...
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Sjaantje schreef:Ik vind het wel een beetje boel jammer dat je dat idee hebt... ik zou je zeker wel missen!SunnyScience schreef:Vind je, ik heb niet het idee dat ik hier iets toevoeg en of iemand me zal missen.
Ik ben nog niet weg hoor, maar ik vind het de laatste tijd beetje suf hier. Weinig interessante discussies of alleen maar problemen die ik langs zie komen, niet om echt blij van te worden...
Oh, ik mis dat juist helemaal niet... er zijn laatst nog wel een aantal discussies geweest en verder vind ik het gewoon gezellig hier.
Gast- Gast
Nou ben ik misschien meer van de smalltalk dan van de pitte discussies, maar als je dat mist... kun je dan zelf niet iets ter discussie stellen?SunnyScience schreef:Sjaantje schreef:Ik vind het wel een beetje boel jammer dat je dat idee hebt... ik zou je zeker wel missen!SunnyScience schreef:Vind je, ik heb niet het idee dat ik hier iets toevoeg en of iemand me zal missen.
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: