Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Moet er eerst ff een boxkleed in hoor, anders is het niet leuk. En kan nergens een grijs boxkleed vinden van 90x 90. Grrrrr...Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:De box staat!!
foto !!!!!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Moet er eerst ff een boxkleed in hoor, anders is het niet leuk. En kan nergens een grijs boxkleed vinden van 90x 90. Grrrrr...Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:De box staat!!
foto !!!!!!!
Oh is niet erg die verzin ik er wel even bij
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi Maple!
Hoi!!
PM: Koeka heeft boxkleden van 85 bij 90 in het grijs. Dan heb je aan twee kanten alleen wel 2,5 cm over...
Gast- Gast
ProudMama schreef:De box staat!!
Ik kom nét binnenvallen en dit is het eerste berichtje dat ik lees jeeeeeeeeeeej!
Vertel... is ie gelijk gezwicht voor je argumenten?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Moet er eerst ff een boxkleed in hoor, anders is het niet leuk. En kan nergens een grijs boxkleed vinden van 90x 90. Grrrrr...Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:De box staat!!
foto !!!!!!!
Oh is niet erg die verzin ik er wel even bij
Ja precies. Eens met Stuiterbal
Gast- Gast
Still alive, eigenlijk doe ik laatste paar dagen weinig met het forum bedenk ik me nu!
Gast- Gast
Jaaaaaaah Was dat je collega???Maple schreef:Sjaan!!! Mijn collega moest je wel hebben op hyves vandaag he?
Haha, ja, mijn naaste collega, werk met haar samen. Maar ze is superlief hoorSjaantje schreef:Jaaaaaaah Was dat je collega???Maple schreef:Sjaan!!! Mijn collega moest je wel hebben op hyves vandaag he?
Gast- Gast
Ja dat heb ik gemerkt...Maple schreef:Haha, ja, mijn naaste collega, werk met haar samen. Maar ze is superlief hoorSjaantje schreef:Jaaaaaaah Was dat je collega???Maple schreef:Sjaan!!! Mijn collega moest je wel hebben op hyves vandaag he?
Stuiter, waarom ben je zenuwachtig?
Oooooooooh ik ben zoooooooooooooooo lekker voor mezelf aan het koken!!! En álles is voor mij, ik hoef niks te delen!!
Macaroni met zalm en asperges...... mjammie....
Stuiterbal schreef:ohhhhh ik krijg echt de zenuwen ........
Ben je zó zenuwachtig voor die foto van de box?
Neehoor... wat is er?
Gast- Gast
Weet je hoe duur die zijn?!Maple schreef:Alex schreef:Hoi Maple!
Hoi!!
PM: Koeka heeft boxkleden van 85 bij 90 in het grijs. Dan heb je aan twee kanten alleen wel 2,5 cm over...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja dat heb ik gemerkt...Maple schreef:Haha, ja, mijn naaste collega, werk met haar samen. Maar ze is superlief hoorSjaantje schreef:Jaaaaaaah Was dat je collega???Maple schreef:Sjaan!!! Mijn collega moest je wel hebben op hyves vandaag he?
Volgens mij verwarde ze je in eerste instantie met iemand anders met dezelfde voornaam als jij
Gast- Gast
Leeeuk toch, stuiterbal
Sjaan, klinkt goed!
PM, kom op met die foto
Maple, sta jij gewoon toe dat iemand onlief doet tegen sjaan
Sjaan, klinkt goed!
PM, kom op met die foto
Maple, sta jij gewoon toe dat iemand onlief doet tegen sjaan
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:hahahah nee Mappie....
uhmm over een uur word ik opgehaald....
Door? Dé Belg?
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:hahahah nee Mappie....
uhmm over een uur word ik opgehaald....
Door? Dé Belg?
waaaahhhhh jaaa en nu slaan de zenuwen echt toe ! Ik kan dit niet hahaha nooit gedaan....
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: