Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
TopProudMama schreef:Staat nog niet, hij is aan het dweilen, maar straks staat ie wel
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:Hey allemaal
Ik kom even binnenvallen
@abe jemig wat een verhalen zeg over je moeder en haar vriend
@storm schop en afwassen
Hier ben ik even heel erg verdrietig vandaag afscheid genomen van een oom van mijn man en zijn 3 kinderen, ze gaan verhuizen naar Curaçao. Vorig jaar is zijn vrouw overleden en nu gaat die daar opnieuw beginnen. Het was zo verdrietig die kinderen helemaal verdrietig. (kinderen zijn 8-10-13jaar) Heb nog heerlijk met hun geknuffeld, ondanks dat we hun weinig zagen omdat ze aan de andere kant van NL woonden, hadden we veel contact. Ik ga ze echt onwijs missen. En heel hard sparen zodat we er volgend jaar heen kunnen
Ohh, wat zielig voor die kinderen...
En hun moeder overleden én uit hun vertrouwde omgeving weg..
Ik wil geen oordeel vellen, maar dit klinkt niet verstandig.
Gast- Gast
Storm schreef:Okee nu ga ik echt. Stuiterbal ga je vanavond op stap en met wie?
ik heb een date.....
Gast- Gast
Ojaa, met die BelgStuiterbal schreef:Storm schreef:Okee nu ga ik echt. Stuiterbal ga je vanavond op stap en met wie?
ik heb een date.....
Gast- Gast
Storm schreef:Ojaa, met die BelgStuiterbal schreef:Storm schreef:Okee nu ga ik echt. Stuiterbal ga je vanavond op stap en met wie?
ik heb een date.....
Gast- Gast
ProudMama schreef:Staat nog niet, hij is aan het dweilen, maar straks staat ie wel
Gast- Gast
Doe Storm, fijne avond!!
En denk je even aan me als je een lekkere hotdog bij Ikea weg staat te werken?
En denk je even aan me als je een lekkere hotdog bij Ikea weg staat te werken?
Gast- Gast
Hij is de doos al aan het openmaken...Alex schreef:ProudMama schreef:Staat nog niet, hij is aan het dweilen, maar straks staat ie wel
Gast- Gast
ABE, wat ontzettend klote wat jij hebt moeten meemaken en nog steeds meemaakt
Ik wil jou even een knuffel geven
Ik wil jou even een knuffel geven
Gast- Gast
Doe morgen maar, krijg nog visite vanavond.Alex schreef:ProudMama schreef:Nog 63...
Wil je vandaag nog bevallen dat je nu al aftelt?
Gast- Gast
Youandi schreef:Sarah1985 schreef:Hey allemaal
Ik kom even binnenvallen
@storm schop en afwassen
Hier ben ik even heel erg verdrietig vandaag afscheid genomen van een oom van mijn man en zijn 3 kinderen, ze gaan verhuizen naar Curaçao. Vorig jaar is zijn vrouw overleden en nu gaat die daar opnieuw beginnen. Het was zo verdrietig die kinderen helemaal verdrietig. (kinderen zijn 8-10-13jaar) Heb nog heerlijk met hun geknuffeld, ondanks dat we hun weinig zagen omdat ze aan de andere kant van NL woonden, hadden we veel contact. Ik ga ze echt onwijs missen. En heel hard sparen zodat we er volgend jaar heen kunnen
Zoo...dat vind ik ook echt moeilijk voor de kinderen zeg! Helemaal opnieuw beginnen in een ander land, zonder vetrouwde zaken en je moeder missen..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Doe morgen maar, krijg nog visite vanavond.Alex schreef:ProudMama schreef:Nog 63...
Is toch leuke entertainment? Kijkdoos
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Doe morgen maar, krijg nog visite vanavond.Alex schreef:ProudMama schreef:Nog 63...
Wahahahahahahaa!
Gast- Gast
Reva schreef:Youandi schreef:Sarah1985 schreef:Hey allemaal
Ik kom even binnenvallen
@storm schop en afwassen
Zoo...dat vind ik ook echt moeilijk voor de kinderen zeg! Helemaal opnieuw beginnen in een ander land, zonder vetrouwde zaken en je moeder missen..
zo denk ik er ook over hoor, vind het ook zo erg voor die moeder haar ouders die mensen verliezen in een jaar hun dochter en hun enige 3 kleinkinderen. Echt verschrikkelijk
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:ProudMama schreef:Doe morgen maar, krijg nog visite vanavond.Alex schreef:ProudMama schreef:Nog 63...
Gast- Gast
Mijn zwager. Is boer. Doet bevallingen van koeien. Dan doen ze een touw om de voorpoten van het kalf en trekken mee....Youandi schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Doe morgen maar, krijg nog visite vanavond.Alex schreef:ProudMama schreef:Nog 63...
Wahahahahahahaa!
Nee dank je, doe mij maar een gyneacoloog
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: