Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ook mijn huisje is weer helemaal fris !!
Nu even lui lekkeren en over dik 1,5 uur me maar eens gaan verzorgen voor vanavond
ABE
Nu even lui lekkeren en over dik 1,5 uur me maar eens gaan verzorgen voor vanavond
ABE
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Aaah ABE toch Weet even niet zo goed meer wat te zeggen....
Haha, dat is niet erg. Ik ben best complex. Haha.
Jij niet, de situatie wel
En over wat leuk doen, ik ga met GI weer eens wat drinken in de stad vanavond En eten, ik heb net 2 loempia's uit de oven op.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zo, ff met man naar tuincentrum geweest voor wat plantjes, mijn uitje van de week .
Ben gelijk versleten...
Wel lekker dat je er even uit bent geweest!
Gast- Gast
Wie kan mij een schop geven? Ik moet dringend afwassen maar ik heb echt geen zin!
Gast- Gast
Storm schreef:Wie kan mij een schop geven? Ik moet dringend afwassen maar ik heb echt geen zin!
*kick* even doen dan ben je er straks mee klaar en hoef je niet te denken van onee de afwas nog
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Storm schreef:Wie kan mij een schop geven? Ik moet dringend afwassen maar ik heb echt geen zin!
*kick* even doen dan ben je er straks mee klaar en hoef je niet te denken van onee de afwas nog
Of je neemt plastic weggooiservies
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Wie kan mij een schop geven? Ik moet dringend afwassen maar ik heb echt geen zin!
Of je neemt plastic weggooiservies
heb jij dat? hahaha
Gast- Gast
Oeps, in slaap gevallen Hopelijk kan ik er nu weer even tegenaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is zoooooo lekker...Alex schreef:ProudMama schreef:Zo, ff met man naar tuincentrum geweest voor wat plantjes, mijn uitje van de week .
Ben gelijk versleten...
Wel lekker dat je er even uit bent geweest!
Gast- Gast
Ik hoop dat vriend nog puf heeft om naar de Ikea te gaan als ie thuis komt, laat staan om straks een terrasje te pakken..
Gast- Gast
Hey allemaal
Ik kom even binnenvallen
@abe jemig wat een verhalen zeg over je moeder en haar vriend
@storm schop en afwassen
Hier ben ik even heel erg verdrietig vandaag afscheid genomen van een oom van mijn man en zijn 3 kinderen, ze gaan verhuizen naar Curaçao. Vorig jaar is zijn vrouw overleden en nu gaat die daar opnieuw beginnen. Het was zo verdrietig die kinderen helemaal verdrietig. (kinderen zijn 8-10-13jaar) Heb nog heerlijk met hun geknuffeld, ondanks dat we hun weinig zagen omdat ze aan de andere kant van NL woonden, hadden we veel contact. Ik ga ze echt onwijs missen. En heel hard sparen zodat we er volgend jaar heen kunnen
Ik kom even binnenvallen
@abe jemig wat een verhalen zeg over je moeder en haar vriend
@storm schop en afwassen
Hier ben ik even heel erg verdrietig vandaag afscheid genomen van een oom van mijn man en zijn 3 kinderen, ze gaan verhuizen naar Curaçao. Vorig jaar is zijn vrouw overleden en nu gaat die daar opnieuw beginnen. Het was zo verdrietig die kinderen helemaal verdrietig. (kinderen zijn 8-10-13jaar) Heb nog heerlijk met hun geknuffeld, ondanks dat we hun weinig zagen omdat ze aan de andere kant van NL woonden, hadden we veel contact. Ik ga ze echt onwijs missen. En heel hard sparen zodat we er volgend jaar heen kunnen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Aaaaargh, ik heb trek in chips
Ik ook! Wilde ze gisteren al meenemen uit de supermarkt, maar niet gedaan. En vanmorgen was de weegschaal zeer trots op mij! Dus voorlopig geen chips!
Gast- Gast
Oh, vergeten te quoten
Jij bent slim met gewoon geen chips in huis halen! Maar ik heb drie zakken in huis, oeps Ben maar alvast gaan avondeten, belachelijke tijd.
Jij bent slim met gewoon geen chips in huis halen! Maar ik heb drie zakken in huis, oeps Ben maar alvast gaan avondeten, belachelijke tijd.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa... ik heb mijn zin
Gaat ie de box in elkaar zetten?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: