Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:40

't Houdt ook niet op he, ABE, die situatie met je moeder?

Ik ga even boodschappen doen en stofzuigen! Dan kan ik de rest van vandaag lekker onderuit zitten en niks doen :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:40

Nee jij bent niet boos op haar i know maar bedoelde ook meer zo algemeen. Dat ik graag zou willen dat het weer goed gaat tussen jullie. Ik ben niet zo goed in verwoorden.

Ik denk dat je toch moet accepteren dat zij zo niet is als jij en je er niet aan irriteren. Blijkbaar veranderd ze niet en blijf je je irriteren. Dat is voor niemand leuk. Lastig is het wel hoor als je zo anders denkt dan een ander.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:41

Maple> boodschap ze :P en stofzuig ze :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:47

TD, ze is mij niet en dat moet ik accepteren. En dat is moeilijk....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:48

Stuiterbal schreef:
Alex schreef:Hoi Stuit!

haaaiiii ben je niet meer boos op me ??? laughcry

Ik was niet boos! Wilde het alleen even gezegd hebben Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:50

Angel Blue Eyes schreef:TD, ze is mij niet en dat moet ik accepteren. En dat is moeilijk....

Dat is ook moeilijk. Ik hoop echt dat het je gaat lukken, dat accepteren. Iedereen doet dingen op een andere manier smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:53

Theedoosje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:TD, ze is mij niet en dat moet ik accepteren. En dat is moeilijk....

Dat is ook moeilijk. Ik hoop echt dat het je gaat lukken, dat accepteren. Iedereen doet dingen op een andere manier smile

Komen we echt tot het andere probleem. Ik wil haar vriend nooit meer zien. Nooit meer. Absoluut nooit meer.

Een kleine reden hiervan is, wat dus meespeelt, maar geen groot issue is; Is dat hij mijn auto heeft verzorgd zonder mij een daadwerkelijk grote/kleine beurt te geven. Hij zegt dat het nergens ovor nodig is, maar als we mijn auto even onder de loop nemen heeft hij inderdaad geen schade berokkend aan de 250 eruo die ik gister ehb mogen afrekenen. Maar wel, dat ik dus GEEN grote/kleine beurt stempels heb. En dat inruil dus slechter wordt betaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:55

Ja dat is zeker niet netjes van hem, nog zacht uitgedrukt.
Maar er zijn meerdere dingen die spelen. Zijn het echt dingen die je iemand niet kan vergeven?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:59

Theedoosje schreef:Ja dat is zeker niet netjes van hem, nog zacht uitgedrukt.
Maar er zijn meerdere dingen die spelen. Zijn het echt dingen die je iemand niet kan vergeven?

Hij heeft me geslagen. Terwijl ik een angstoornis had en hij zei dat hij het begreep. Hij heeft een vrijbrief gehad om mij te slaan, stelselmatig, omdat mama het toeliet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:00

Angel Blue Eyes schreef:

Hij heeft me geslagen. Terwijl ik een angstoornis had en hij zei dat hij het begreep. Hij heeft een vrijbrief gehad om mij te slaan, stelselmatig, omdat mama het toeliet.

Aaah kijk nee dat zou ik ook niet zo kunnen vergeven en dan zou ik hem ook niet meer hoeven te zien. hug Wat heftig. zeker dat je moeder het toe liet is erg verdrietig Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:07

Theedoosje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Aaah kijk nee dat zou ik ook niet zo kunnen vergeven en dan zou ik hem ook niet meer hoeven te zien. hug Wat heftig. zeker dat je moeder het toe liet is erg verdrietig Sad

Zoveel meer. Ik heb er onlangs over durven te praten. Nu weet ik even niet meer of het met Sjaan of Maple was.

We hadden een friteuse. En na het uitgaan bakten mijn broer en ik een kroket of een frikandel. Dat was gewoon een standaard. Ook dat mijn broer en ik samen uitgingen en doch apart. smile Op zondag kwamen we beneden en was de friteuse weg. Normaal stond hij altijd nog op zijn eigenlijke plek, maar nu was hij weg. Had de vriend van mijn moeder, met geheel inhoud, weggeflikkert, want het stonk. Dat deed het al jaren, dus waarom nu? Nou, omdat het hem irriteerde dat we geen respect voor hem hadden. Nou, geen idee. Want ik hielp hem bij alles waar hij niet uitkwam. Ik heb toen, ik ben een bitch, alzijn spullen in de kliko gegooid. Mam doet het niet, dan moet een ander het toch doen?

Nu moet ik dat loslaten. Want ik bne mijn moeder niet en heb de klappen ontvangen, omdat zij niet durft. Maar eigenlijk wil ik de heroine/cocaine snuivende/rokende junk gewoon uit ons leven.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:10

Jeetje wat belachelijk van hem. Maar zoals ik nu lees gebruikt hij dus ook? is hij vaak onder invloed? En sloeg hj je als hij onder invloed was?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:14

Theedoosje schreef:Jeetje wat belachelijk van hem. Maar zoals ik nu lees gebruikt hij dus ook? is hij vaak onder invloed? En sloeg hj je als hij onder invloed was?

Nee, hij is clean. Nu. En een ieder verslaafde had ik vergeven, maar hem nooit. Hij denkt heer en meester te zijn, terwijl hij niet meer kan ruiken en zeer zeker zijn verstand is verloren.

Mijn moeder is bijna 49, ik ben bijna 29.... Hij is 36 jaar... Wink Ik ben klaar met hem. En leeftijd zegt niets, maar hij is niet goed voor mams.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:17

AH oke maar dan nog. Ik snap je volkomen. EN door hem blijft je je nog sneller irriteren aan alles denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:22

Theedoosje schreef:AH oke maar dan nog. Ik snap je volkomen. EN door hem blijft je je nog sneller irriteren aan alles denk ik.

Mijn moeder volgt hem altijd. Wat hij zegt is de waarheid.

En hij heeft slechts één goed ding. Hij rekent als een gek. Hij kan uren naar iets kijken, berekenen, rekenen, online zoeken, lezen, kijken, herberekenen etc. Maar dan zijn we drie weken verder. Mijn pap kan het in één dag. Is hij boos. Ja, sorry, kan dat niet wachten, drie weken lang denken over iets. :P

Serieus, hij is de enige in dit leven die ik niet mag. En waarvan ik kan zeggen; Ik haat het hem vanuit mijn tenen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:24

Snap dat je dan naar je pa gaat als het bij hem zo lang duurt. En als je dat uitlegt moet hij dat gewoon snappen en accepteren van je.
Weet je moeder ook dat je hem niet meer wilt zien en waarom? En dat je het jammer vind dat zij aleen maar hem volgt en niet voor jouw opkomt...of ja hoe verwoordt ik het goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:32

Komt nog een verhaaltje. (Ja, mijn moeder weet het)

Mijn moeder en hij hebben mij geholpen bij het werkloos zijn en toch mijn vaste lasten kunnen betalen. Schuld is inmiddels compleet afbetaald. Ik had als bedankje, toen ik werk kreeg, twee kaarten willen regelen voor Erwin de Vries. Een regionale zanger. G. is brabander, maar was/is compleet gek van Erwin en dus heb ik drie kaarten gekozen, ondanks dat ik voor mij en mam wilde houden. Embarassed

De dag ervoor was er een koniginnenacht en hij was het zat om dingen met drie personen te ondernemen. Hij gaf aan niet mee te gaan. Kaartje laten verlopen, krijg nu nog 15 euro van ze.

Moraal van het verhaal is dat ik mijn hele vriendengroep de afgelopen acht jaar heb laten vallen, want zij hadden niemand, ik wil niet dat imeand niemand heeft en dus nam ik ze mee. Krijg ik nu te horen; JIJ hebt niemand.

Wel godvergeten... Wat moet ik nu? Ik haat hem, haat mijn moeder niet, maar begin het steeds meer te voelen. Ben van niemadn afhankelijk.Ik heb een angststoornis 'gehad'. En sommige dingen kan ik niet instant. Mijn auto was stuk en daar heb ik drie uur over moeten nadenken hoe ik het zou doen en wat me het minste angst zou oplveren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:42

Aaah ABE toch hug Weet even niet zo goed meer wat te zeggen....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:43

Zo, ff met man naar tuincentrum geweest voor wat plantjes, mijn uitje van de week :P .
Ben gelijk versleten...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:48

Theedoosje schreef:Aaah ABE toch hug Weet even niet zo goed meer wat te zeggen....

Haha, dat is niet erg. Ik ben best complex. Haha. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Champagne za 2 jul 2011 - 3:54

Hallo allemaal! Nog leuke plannen voor vanavond? Wij gaan zo lekker frietjes halen en vanavond lekker film kijken
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:59

Zo, mijn huis is weer spik en span Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 4:00

Champagne schreef:Hallo allemaal! Nog leuke plannen voor vanavond? Wij gaan zo lekker frietjes halen en vanavond lekker film kijken

Oooooh, jaloers :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 4:02

Neee.... niet patat, niet friet typen, dat wil ik oohook!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 4:04

Ik vind friet ook stom klinken. Maar wel nog steeds lekker Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud