Dagcafé
+15
Curious
ExpressoB
Merai
Jordana
Atelier Madame
Burn
Qiara
Zininzon
Sjaantje
Sarah1985
Champagne
Suus
Raindrop
Tiana
Caroow
19 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ow TD, die ballerina's heb ik ook. Allen dan niet nieuw, al drie jaar oud, van Replay en die zitten nog steeds goddelijk. Ik vind ze heel erg leuk. De laarzen niet mijn smaak.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE als ik mij goed herinner hebben we echt contact sinds het over de tosti ging ...als het goed is was dat met jou?
En ik ervaar je echt als een leuk meid. Iemand die een aanwinst is voor het forum voor mij.
Haha, ja die tosti! Die vind ik inmiddels niet meer zo lekker, zoals ik ze vroeger bouwde. Ik ben eigenlijk wel tosti af, ik ben nu afbakpistoletjes-verslaafd. Met kaas, chorizo, ui, champignons, ui en tomaat!
En reva, dat vind ik best lief om te lezen van je.
hahaha oow haha dus toch vanaf gestapt Maar ja ik vind het gewoon leuk dat ik die associatie met jou heb de tosti Afbakpistoletjes zijn ook lekker En die jij noemt klinkt ook goed
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ow TD, die ballerina's heb ik ook. Allen dan niet nieuw, al drie jaar oud, van Replay en die zitten nog steeds goddelijk. Ik vind ze heel erg leuk. De laarzen niet mijn smaak.
Mijne zijn niet van Replay Maar leuk dat jij ze ook hebt Hoop dat ze ook zo blijven lopen als ik er echt langer op loop Dank je! En tja ieder haar smaak
Gast- Gast
Caroow schreef:ABE, wat zeg jij nou voor rare dingen. Als ik aan het forum denk, denk ik oa aan jou en ik vind je altijd heel gezellig in het dagcafe!
Wat ontzettend lief. Dank je wel.
Niet dat iedereen nu denkt dat ik mijn leed op tafel heb gelegd om dit te lezen. Want dat is echt niet zo. Ik lees dit, vind het heel erg mooi om te lezen, maar het probleem blijft eigenlijk wel. Al vind ik jullie reacties echt heel erg lief en meer dan waar ik op mocht hopen. Dank jullie wel.
Gast- Gast
Haha, ik heb ook een tijdje een tosti-verslaving gehad, maar ben ze nu zo zat! Zit nu ook vaak aan de afbakpistoletjes met lekkere dingen erop
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ow TD, die ballerina's heb ik ook. Allen dan niet nieuw, al drie jaar oud, van Replay en die zitten nog steeds goddelijk. Ik vind ze heel erg leuk. De laarzen niet mijn smaak.
Mijne zijn niet van Replay Maar leuk dat jij ze ook hebt Hoop dat ze ook zo blijven lopen als ik er echt langer op loop Dank je! En tja ieder haar smaak
Nou, wat ik daar dus eigenlijk mee wilde zeggen is dat mijn Replays lek zijn en ik dus in een plas stapte en mijn voeten nat had. Wat inhoudt dat ik gewoon nieuwe ballerina's nodig heb, maar leuken nog niet echt heb kunnen vinden. Ja, die van vijf euro en dat ik meur.
Edit; Dat replay gewoon een kutmerk is.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Caroow schreef:ABE, wat zeg jij nou voor rare dingen. Als ik aan het forum denk, denk ik oa aan jou en ik vind je altijd heel gezellig in het dagcafe!
Wat ontzettend lief. Dank je wel.
Niet dat iedereen nu denkt dat ik mijn leed op tafel heb gelegd om dit te lezen. Want dat is echt niet zo. Ik lees dit, vind het heel erg mooi om te lezen, maar het probleem blijft eigenlijk wel. Al vind ik jullie reacties echt heel erg lief en meer dan waar ik op mocht hopen. Dank jullie wel.
Tuurlijk doe jij dat niet met die reden, zo zie ik dat ook echt niet. Ik vind jou heel oprecht. En idd het lost je probleem niet op. Wel fijn dat je wat aan onze reactie hebt
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ow TD, die ballerina's heb ik ook. Allen dan niet nieuw, al drie jaar oud, van Replay en die zitten nog steeds goddelijk. Ik vind ze heel erg leuk. De laarzen niet mijn smaak.
Nou, wat ik daar dus eigenlijk mee wilde zeggen is dat mijn Replays lek zijn en ik dus in een plas stapte en mijn voeten nat had. Wat inhoudt dat ik gewoon nieuwe ballerina's nodig heb, maar leuken nog niet echt heb kunnen vinden. Ja, die van vijf euro en dat ik meur.
Edit; Dat replay gewoon een kutmerk is. :P
Echt niet!! Er staan hier een stuk of 15-20 Replay's in de kast en dat zijn mijn liefste schonen ja
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ow TD, die ballerina's heb ik ook. Allen dan niet nieuw, al drie jaar oud, van Replay en die zitten nog steeds goddelijk. Ik vind ze heel erg leuk. De laarzen niet mijn smaak.
Edit; Dat replay gewoon een kutmerk is. :P
Echt niet!! Er staan hier een stuk of 15-20 Replay's in de kast en dat zijn mijn liefste schonen ja
Maar ik vind replay ook fijne schoenen hebben!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
De knuffel? Of dat iets waard zijn in meer dingen zit als slank zijn?Reva schreef:ProudMama schreef:ABE, heb je hulp meis? Kan je met iemand praten?
Wat je schrijft is echt niet gezond, dat je jezelf zo waardeloos vind, want dat ben je niet. Je bent goed in je werk, leuk in de omgang zoals ik het hier kan beoordelen en ontzettend lief en gevoelig (dat lees ik uit de verhalen over je oma e.d). Dus echt, je bent een waardevolle meid!
En iets waard zijn is meer als slank zijn, geluk zit niet in uiterlijke dingen!
Dikke voor jou!!
+1 Behalve niet helemaal met je laatste zin
Leuk geshopt, TD! Krijg je geen blaren van die eerste schoenen? Brrr!
Dan ben ik met een slappe buik en striae na de bevalling dus waardeloos?!
Gast- Gast
Ik wil een nieuwe tv, maar snap niks van lcd/led/plasma/hd/whatever .
Tiana- Ratel
ProudMama schreef:De knuffel? Of dat iets waard zijn in meer dingen zit als slank zijn?Reva schreef:ProudMama schreef:ABE, heb je hulp meis? Kan je met iemand praten?
Wat je schrijft is echt niet gezond, dat je jezelf zo waardeloos vind, want dat ben je niet. Je bent goed in je werk, leuk in de omgang zoals ik het hier kan beoordelen en ontzettend lief en gevoelig (dat lees ik uit de verhalen over je oma e.d). Dus echt, je bent een waardevolle meid!
Dikke voor jou!!
Ja, dat snap je toch wel? Als je weer op gewicht bent en weer strak in je velletje dan doe je er weer toe.
(grapje)
Gast- Gast
Zo. Mappie heeft een halfuur gedouched en van de badkamer een sauna gemaakt. Maar ik ben weer schoon
Gast- Gast
Leest nu niemand dat ik die Replays al drie zomers draag?
Replay en ik !
Ik mag dus ook absoluut niet in Breda komen, omdat ze daar een Replay store hebben. En ik kan me niet inhouden.
Replay en ik !
Ik mag dus ook absoluut niet in Breda komen, omdat ze daar een Replay store hebben. En ik kan me niet inhouden.
Gast- Gast
ProudMama schreef:De knuffel? Of dat iets waard zijn in meer dingen zit als slank zijn?Reva schreef:ProudMama schreef:ABE, heb je hulp meis? Kan je met iemand praten?
Dikke voor jou!!
'Geluk zit niet in uiterlijk dingen'. Niet alleen in uiterlijke dingen nee, maar 'het zit er wel in'. Zeker als je met een deel of delen niet gelukkig bent. Dan is het opeens wel heel belangrijk. Ook al is het wel te relativeren.
Gast- Gast
Strak zal het nooit meer worden. Maar goed dat ik dan al getrouwd ben en een vaste baan hebt, anders had ik het echt kunnen vergeten.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik wil een nieuwe tv, maar snap niks van lcd/led/plasma/hd/whatever .
Ik heb een samsung, LED, 100 Hertz, HD Full ready, computer gereed, kan laptoppen via mjn tv, maar wat heb ik eraan? Etc. etc. etc. Het belangrijkste blijft voor mij de 100HERTZ.
Gast- Gast
En wat wilt 100 hertz zeggen?
Tiana- Ratel
Reva schreef:Theedoosje schreef:Kent iemand het merk Blue Box van schoenen?
Nope
waarom lach je? Jammer dat je het niet kent
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Kent iemand het merk Blue Box van schoenen?
Nope
waarom lach je? Jammer dat je het niet kent
Omdat mn middel vinger erbij opsteken zo ongepast leek.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: