Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen  Empty Goedemorgen

Bericht  Bosjesvrouw vr 1 jul 2011 - 19:56

Goedemorgen,

Ik heb lekker geslapen. Gisteravond pv uitje van het werk gehad. Was zeer geslaagd veel gelachen.
Vanmiddag even kadootje kopen. Einde v/d middag hebben m'n vriend en ik het vrijgezellenfeest van m'n zus en zwager (wel apart van elkaar).
Als dat afgelopen is dan nog naar een feestje.

Hopen op droog weer!

Fijne dag allemaal!!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen  Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Silver vr 1 jul 2011 - 20:00

Goedemorgen,

Ik heb ook heerlijk geslapen gister na het douchen (20.30) zijn we even op bed gaan liggen, en we werden wakker om 01.00 Embarassed... Toen maar even de lichten uit gedaan e.d.Goedemorgen  561177
Nouja door die lange nacht nu topfit, ik heb niet zoveel plannen vandaag. Beetje huishouden doen, wasje draaien sanitair en keuken schoonmaken en dan vind ik het wel prima voor vandaag. Vanavond nog een verjaardagsfeestje. Goedemorgen  561177

Bosjesvrouw, de voorspellingen zien er goed uit! Ga je nog iets specifieks met het vrijgezellenfeestje doen?

Fijne dag allemaal!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bosjesvrouw vr 1 jul 2011 - 20:50

FryskeFlinter schreef:Goedemorgen,

Ik heb ook heerlijk geslapen gister na het douchen (20.30) zijn we even op bed gaan liggen, en we werden wakker om 01.00 Embarassed... Toen maar even de lichten uit gedaan e.d.Goedemorgen  561177
Nouja door die lange nacht nu topfit, ik heb niet zoveel plannen vandaag. Beetje huishouden doen, wasje draaien sanitair en keuken schoonmaken en dan vind ik het wel prima voor vandaag. Vanavond nog een verjaardagsfeestje. Goedemorgen  561177

Bosjesvrouw, de voorspellingen zien er goed uit! Ga je nog iets specifieks met het vrijgezellenfeestje doen?

Fijne dag allemaal!

Wij zullen een kookworkshop doen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Angela_1986 vr 1 jul 2011 - 21:05

Goedemorgen!

Ik heb ook goed geslapen. Vandaag hebben we met de club 'n uitstapje maar we weten niet wat we gaan doen... En voor 'n controlfreak zoals ik is dat nog best lastig :P
Dus ik heb nog geen idee wat de plannen voor vandaag zullen zijn smile , ja over 'n half uurtje verzamelen en vannacht thuis komen.

Iedereen 'n fijne dag gewenst!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pandora vr 1 jul 2011 - 21:12

Goedemorgen allemaal!
Mijn man is vanochtend vroeg (06.00!) gaan vissen en mijn dochter en ik hebben lekker uitgeslapen tot 08.00! Dat is heel bijzonder want meestal is ze rond 07.00 echt klaar wakker dus dit was echt een bonusje.
Verder nog geen plannen voor vandaag, heb echt zin om iets leuks te gaan doen maar weet niet wat. Eerst maar eens wachten tot manlief thuiskomt.....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:16

Goedemiddag ondertussen!

Ik kom net mijn bed uit rollen. Vannacht gewerkt en was om half 5 thuis, ik ga zo even ontbijten, douchen en dan om 15.00 uur weer richting werk. Gister te horen gekregen dat ze erg blij met me zijn, dus dat doet me goed smile
Het zou vandaag eens onwijs druk kunnen worden op mijn werk, dus geen idee hoe laat ik klaar ben. Morgen lekker vrij dus dan ga ik helemaal niks doen! Lijkt me wel een goed idee!

Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 1 jul 2011 - 23:17

Goedemorgen (voor mij nog wel in ieder geval Wink )!
Ik had gisteren een bbq en een feestje en het was supergezellig Very Happy Lekker uitgeslapen en ga zo maar eens op zoek naar een ontbijtje smile
Fijne dag iedereen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:32

Goedemiddag!!

Heb niet geweldig geslapen, maar qua uurtjes meer als de afgelopen nachten, dus ben tevreden.
Vandaag een beetje rustig aan rommelen in huis. Vanavond waarschijnlijk visite.

Fijne dag iedereen!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: