Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Jaja zeker nu je ineens in mn fb en hyves staat... nu zijn we ineens 'verbonden'Maple schreef:Nee, ik heb gewoon telepathie.Sjaantje schreef:Ahum.... IK was eerder begonnen met typen hoor... dus feitelijk ben JIJ de na-aper!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hou je toch het eerste jaar zakgeld in van de kids... merken ze toch nietProudMama schreef:Al kreeg ik net een niet zo grappige rekening binnen, dus heb bijna beetje spijt van de box
Maar nee, dat is dan inderdaad niet grappig. Uiterst vervelend zelfs. Maar ja, je kan de box toch niet terugbrengen en ach... boxen zijn sowieso duur, dus ik weet niet wat je ervoor betaald hebt, maar dat was je anders misschien wel kwijt geweest aan een 'gewone' box, zonder korting.
Welke box heb je dan, als ik vragen mag?
Hebben jullie een tweelingbox? Wij hadden er één gezien en die vonden we zo mooi dat we die wilden kopen. Gelukkig toch maar een kleinere gekocht, anders was het helemaal passen en meten geweest in de woonkamer.
Gast- Gast
Hij is vierkant- rond.
Sjaan: Deze rekening negeer ik gewoon even 2 weken
Deze box, maar dan in wit. In wit kan ik geen goed plaatje vinden, alleen maar halve
Sjaan: Deze rekening negeer ik gewoon even 2 weken
Deze box, maar dan in wit. In wit kan ik geen goed plaatje vinden, alleen maar halve
Gast- Gast
Die zijn zoooooo groot! Zodra ze een beetje actief worden wordt het zo'n park- a- kid box met hekjes, da's ideaal. Alleen nu nog niet, omdat ze dan echt op de grond zitten, en dat is in het begin niet handig.Alex schreef:Hebben jullie een tweelingbox? Wij hadden er één gezien en die vonden we zo mooi dat we die wilden kopen. Gelukkig toch maar een kleinere gekocht, anders was het helemaal passen en meten geweest in de woonkamer.
Gaat deze box gewoon naar zolder voor nummer 3
Gast- Gast
Oh die is ook echt mooi!!!
Maar hij ziet er wel uit alsof ie moeilijk in elkaar te zetten is, dus daar kan je man nu maar beter alvast mee beginnen!
Meiden, ik ga er vandoor, even wat shopjes doen en vanmiddag een paar uurtjes werken. Daarna nog 2 dagen vakantie
Maar hij ziet er wel uit alsof ie moeilijk in elkaar te zetten is, dus daar kan je man nu maar beter alvast mee beginnen!
Meiden, ik ga er vandoor, even wat shopjes doen en vanmiddag een paar uurtjes werken. Daarna nog 2 dagen vakantie
Sjaantje schreef:Oh die is ook echt mooi!!!
Shopse Sjaan!! En werkse!
Gast- Gast
Tot straks!
Sjaantje schreef:Jaja zeker nu je ineens in mn fb en hyves staat... nu zijn we ineens 'verbonden'Maple schreef:Nee, ik heb gewoon telepathie.Sjaantje schreef:Ahum.... IK was eerder begonnen met typen hoor... dus feitelijk ben JIJ de na-aper!
Shit. Daar gáát m'n geheim
Gast- Gast
Sorry, ik lag nog te slapenReva schreef:Bluugh, het Dagcafé is stom vandaag
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Help... ik eet vanavond alleen, maar wat ga ik dan eten?? Ik neig naar (pittige) wraps met gehakt oid, maar ik weet 't nog niet zeker... Tips?
Ik moet eigenlijk gaan douchen, maar heb geen zin...
Gast- Gast
Dan houden we het toch gewoon zo?!
Al wilde ik wel de 10.000 halen vandaag, al geloof ik niet dat ik daar de tijd voor heb haha!
Morgen dan maar...
Al wilde ik wel de 10.000 halen vandaag, al geloof ik niet dat ik daar de tijd voor heb haha!
Morgen dan maar...
Gast- Gast
Maple schreef:Help... ik eet vanavond alleen, maar wat ga ik dan eten?? Ik neig naar (pittige) wraps met gehakt oid, maar ik weet 't nog niet zeker... Tips?
Wij gaan gehaktschotel met tortilla-chips eten. Lekker ongezond
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moet ook nog verzinnen wat ik vanavond ga eten, wraps klinkt wel als een goed idee Maar misschien moet ik eerst eens gaan ontbijten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook nog geen idee wat het wordt vanavond, iets makkelijk denk ik. Pannekoeken ofzo.
Gast- Gast
Hoooiiiii!
Ik heb weer eens een lang weekend en ben ziek..... Grrrrr! Verdomme! Ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest in het weekend als in dit jaar. Elke keer als ik in de rust-modus kom, valt hij aan. Als ik weer aan het werk ben, dan is het meestal ook gelijk weer over... Maar ja... Daar heb ik nu niets aan...
Ik heb weer eens een lang weekend en ben ziek..... Grrrrr! Verdomme! Ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest in het weekend als in dit jaar. Elke keer als ik in de rust-modus kom, valt hij aan. Als ik weer aan het werk ben, dan is het meestal ook gelijk weer over... Maar ja... Daar heb ik nu niets aan...
Gast- Gast
ABE, wat heb je dan? Beterschap!!! En als je over drie weken maar niet ziek bent in het weekend
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Hoooiiiii!
Ik word altijd ziek als ik examen heb, ook zo fijn. Ik kan me geen examen herinneren waar ik niet trillend met een dikke trui en en glaasje water al niezend maar wat invul. Het is een wonder dat ik diploma's heb.
Beterschap!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: