Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Goeiemorgen!!
PM, heb je beter geslapen dan de voorgaan de dagen? En heeft de rest ook lekker geslapen?
PM, heb je beter geslapen dan de voorgaan de dagen? En heeft de rest ook lekker geslapen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Sjaan!
Ja, redelijk. Was om 5 uur klaar wakker, maar tegen een uur of 8 toch weer in slaap gevallen tot half 11, dus dat is helemaal niet slecht!
Ja, redelijk. Was om 5 uur klaar wakker, maar tegen een uur of 8 toch weer in slaap gevallen tot half 11, dus dat is helemaal niet slecht!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hey Sjaan!
Lekker!
Gast- Gast
Klinkt goed PM! Voel je je nu ook 'uitgerust'? Tja ik snap dat je je niet zo fit zal voelen als normaal, maar toch...
Haha, voelde me om 5 uur fitter als nu eigenlijk hahaha! Koffie moet nog inwerken denk ik
Gast- Gast
Lekker! Doe mij ook een bakkie?
Heb alleen discussie met mijn vechtgenoot. Ik wil de box gewoon hebben staan, kan ik er vast aan wennen.
Hij vind het vroeg genoeg als de kinderen er zijn...
Zal ik m zelf in elkaar gaan zetten? Hij is nu weg...
Hij vind het vroeg genoeg als de kinderen er zijn...
Zal ik m zelf in elkaar gaan zetten? Hij is nu weg...
Gast- Gast
Dames! Een fijne dag!
Ik ga m'n bedje uit.. En vanmiddag naar een vriendin!
Ik ga m'n bedje uit.. En vanmiddag naar een vriendin!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Fijne dag Burn, en niet zo onzeker zijn hoor, nergens voor nodig. Je bent leuk/ lief enz zoals je bent, dus vooral niet veranderen!!
Tuurlijk Sjaan, hoe drink je je koffie?
Tuurlijk Sjaan, hoe drink je je koffie?
Gast- Gast
Burn: OPSTAAAAAAAAAAAAAAN!
PM, ik zou m niet zelf in elkaar gaan zetten, gezien je conditie. Maar ik snap wel dat je hem vast wilt hebben staan, om eraan te wennen. Bovendien, als ie staat wanneer de kids er zijn, kun je ze er gelijk in leggen en hoeft hij niet meteen na de geboorte aan de slag met de box. Dan heeft ie wel andere dingen aan zijn hoofd, toch?
PM, ik zou m niet zelf in elkaar gaan zetten, gezien je conditie. Maar ik snap wel dat je hem vast wilt hebben staan, om eraan te wennen. Bovendien, als ie staat wanneer de kids er zijn, kun je ze er gelijk in leggen en hoeft hij niet meteen na de geboorte aan de slag met de box. Dan heeft ie wel andere dingen aan zijn hoofd, toch?
Melk en 2 zoetjes graag!ProudMama schreef:Tuurlijk Sjaan, hoe drink je je koffie?
Met jou kan ik pratenSjaantje schreef:Burn: OPSTAAAAAAAAAAAAAAN!
Dat argument ga ik straks even aanvoeren, en gewoon dreigen dat ik het zelf doe haha...
Gast- Gast
Voor een kop koffie geef ik de beste adviezen!
Bovendien, PM, ik weet niet hoe jullie kamer eruit ziet, maar het kan best zijn dat als de box eenmaal staat op de plek waar je hem bedacht hebt, dat het toch niet handig blijkt te zijn en dat de hele kamer veranderd moet worden.... dat gaat toch niet als jij net bevallen bent???
Wij hadden de box ook al ruim van tevoren in de kamer staan. Ik had er ook niet aan moeten denken om dat na de geboorte van A nog te moeten doen.
Gast- Gast
De box wordt eigenlijk toch wel meestal al in de huiskamer gezet voordat de baby geboren is/baby's geboren zijn? Sowieso... ik weet niet of je huisdieren hebt? Die kunnen er dan ook alvast aan wennen
Edit: Meneer de Huisvlieg moet bijvoorbeeld ook heel erg wennen aan de box. Straks vliegt 'ie tegen muren op, dat zou sneu zijn.
Edit: Meneer de Huisvlieg moet bijvoorbeeld ook heel erg wennen aan de box. Straks vliegt 'ie tegen muren op, dat zou sneu zijn.
Laatst aangepast door Maple op vr 1 jul 2011 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb nog een argument: Huisdieren!! Die moeten er ook aan wennen dat er een box in de kamer staat en het is al een hele verandering dat er ineens 2 kids zijn, maar als er dan ook nog zo'n rare box in de kamer staat is het helemaal anders. Dat is ook een reden dat mijn zus en zwager de box eerder gezet hebben, kon hond er alvast aan wennen
Edit: He... Maple was me voor
Na-aper.Sjaantje schreef:Ik heb nog een argument: Huisdieren!! Die moeten er ook aan wennen dat er een box in de kamer staat en het is al een hele verandering dat er ineens 2 kids zijn, maar als er dan ook nog zo'n rare box in de kamer staat is het helemaal anders. Dat is ook een reden dat mijn zus en zwager de box eerder gezet hebben, kon hond er alvast aan wennen
Gast- Gast
Ahum.... IK was eerder begonnen met typen hoor... dus feitelijk ben JIJ de na-aper!
Goede argumenten...
Sjaan: Onze meubels kunnen niet anders als op deze manier staan, dus de eettafel moet gewoon een stukje naar achter en de box er voor.
Naast de ene kast, als die een stukje omgezet wordt kan misschien ook wel, maar staat niet zo denk ik.
En dan staan die kids echt zo weggestopt...
En hij wilde perse weer een duurdere box, dan wil ik er van genieten ook. Nu al
Hing bordje bij, 50% korting, maar dat soort dingen hangen er altijd. Maar ff googlen blijkt het toch echt zo te zijn, normaal is tie hartstikke duur. Dus dat is wel een lekker gevoel
Al kreeg ik net een niet zo grappige rekening binnen, dus heb bijna beetje spijt van de box
Sjaan: Onze meubels kunnen niet anders als op deze manier staan, dus de eettafel moet gewoon een stukje naar achter en de box er voor.
Naast de ene kast, als die een stukje omgezet wordt kan misschien ook wel, maar staat niet zo denk ik.
En dan staan die kids echt zo weggestopt...
En hij wilde perse weer een duurdere box, dan wil ik er van genieten ook. Nu al
Hing bordje bij, 50% korting, maar dat soort dingen hangen er altijd. Maar ff googlen blijkt het toch echt zo te zijn, normaal is tie hartstikke duur. Dus dat is wel een lekker gevoel
Al kreeg ik net een niet zo grappige rekening binnen, dus heb bijna beetje spijt van de box
Gast- Gast
Maple schreef:Na-aper.Sjaantje schreef:Ik heb nog een argument: Huisdieren!! Die moeten er ook aan wennen dat er een box in de kamer staat en het is al een hele verandering dat er ineens 2 kids zijn, maar als er dan ook nog zo'n rare box in de kamer staat is het helemaal anders. Dat is ook een reden dat mijn zus en zwager de box eerder gezet hebben, kon hond er alvast aan wennen
Gast- Gast
Nee, ik heb gewoon telepathie.Sjaantje schreef:Ahum.... IK was eerder begonnen met typen hoor... dus feitelijk ben JIJ de na-aper!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: