Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Zo ingewikkeld is het niet hoor Wat snap je niet?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Zo ingewikkeld is het niet hoor Wat snap je niet?
Alles niet. Maar misschien komt het ook omdat ik me er verder niet voor interesseer.
Gast- Gast
Ik niet, want bij de eerste beste boze bui word ik er dan weer uitgegooid!Stuiterbal schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Waarom wil je dat??
Ik snap er niets van. Schijn al maanden daar te vinden te zijn, maar niemand wil mijn vriendje zijn. Waarom dan nog facebook?
Ik wil je vriendje wel zijn hoor
ikke ook
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Zo ingewikkeld is het niet hoor Wat snap je niet?
Alles niet. Maar misschien komt het ook omdat ik me er verder niet voor interesseer.
Ja kijk, dat zou dan weer wel een goede reden zijn om je profiel te verwijderen
Merai- Ratel
Ik heb gewoon geen FB! En geen hyves! En geen Twitter...
Zo hield ik tijd over om zwanger te worden.
Gast- Gast
Gaat meteen alles verwijderen..ProudMama schreef:Ik heb gewoon geen FB! En geen hyves! En geen Twitter...
Gast- Gast
Ik heb het W. toch verteld van de visitekaartjes
Merai- Ratel
Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaat meteen alles verwijderen..ProudMama schreef:Ik heb gewoon geen FB! En geen hyves! En geen Twitter...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaat meteen alles verwijderen..ProudMama schreef:Ik heb gewoon geen FB! En geen hyves! En geen Twitter...
Merai- Ratel
EN?Merai schreef:Ik heb het W. toch verteld van de visitekaartjes
Ik ben trouwens wel een slechte vriendin bedacht ik me, toen ik de taart op je facebook zag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Dan ben je vlakbij mij
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Hollé? Is dat een verbastering van de tijdens wk tijd vaak gehoorde leuzen over holland in combinatie met olé?
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Jeej, ik heb mijn eerste vriendje!
En als ik dit zo lees heb je er straks nog veel meer
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Jaaa We hebben er alleen beiden niets aan! Ik zal wel even aan je denken, okee?!Alex schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Dan ben je vlakbij mij
Gast- Gast
JaaMerai schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Hollé? Is dat een verbastering van de tijdens wk tijd vaak gehoorde leuzen over holland in combinatie met olé?
Gast- Gast
*Wil ook shoppen, maar heeft ook geen cent*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Jaaa We hebben er alleen beiden niets aan! Ik zal wel even aan je denken, okee?!Alex schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Dan ben je vlakbij mij
Hahaha, doe dat! Je mag ook naar de dierentuin komen, daar ben ik hoogstwaarschijnlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:EN?Merai schreef:Ik heb het W. toch verteld van de visitekaartjes
Ik ben trouwens wel een slechte vriendin bedacht ik me, toen ik de taart op je facebook zag
Hij moest er erg om lachen
Waarom ben je een slechte vriendin dan?
Merai- Ratel
Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Join the club Hollé !!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:JaaMerai schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Goed om te weten
Merai- Ratel
Dat mag de pret niet druuuukkkeeeeenn, HolléQiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Windowshoppen
Gast- Gast
Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Ik wil ook shoppen maar ik moet werken
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Dat mag de pret niet druuuukkkeeeeenn, HolléQiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga morgen shoppen in Rotterdam. Heb alleen geen euro om uit te geven, maar ach, dat mag de pret niet drukken! Hollé!!
Windowshoppenen met een slecht humeur thuiskomen!
Windows-hoppen klinkt als een bezigheid van mannen in the red light district
Merai- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: