Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Van mij. Laptop, Wifi, Ziekenhuis. Moet lukken.Burn schreef:PM. Van wie moeten we dan horen dat het begonnen is?
OKEEE! Er ligt ook standaard een laptop bij de vluchttas?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Smikkell heeft binnenkort een heeeeelemboel afstudeerfeestjes
Helaas heb ik mijn eigen afstudeerfeestje woensdag aan mij voorbij laten gaan
kop op lieverd!
Q, mijn stage is inderdaad het laatste wat nog moet voor mijn afstuderen, ik heb er zin in!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik neem eerder mijn laptop mee als pyjama's denk ik hahaBurn schreef:ProudMama schreef:Van mij. Laptop, Wifi, Ziekenhuis. Moet lukken.Burn schreef:PM. Van wie moeten we dan horen dat het begonnen is?
Gast- Gast
Ik geloof je, Lex. Je lijkt me een heel trouw en oprecht iemand.Alex schreef:Stuiterbal schreef:Alex schreef:
Ook niet.
uhmmm dan ben je een mega onschuldig lief meisje die nooit wat doet
Dát zou ik nou ook weer niet willen zeggen Maar ik ben echt wel te vertrouwen enzo, ik vind het vervelend als mensen zeggen dat ik dingen doorvertel, want dat is gewoon niet waar.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik neem eerder mijn laptop mee als pyjama's denk ik hahaBurn schreef:ProudMama schreef:Van mij. Laptop, Wifi, Ziekenhuis. Moet lukken.Burn schreef:PM. Van wie moeten we dan horen dat het begonnen is?
HAhahahaha!
Burn- Lady Post-a-lot
Tijdens het puffen nog even posten hoe het gaat..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
*pufpuf* ik heb 3 cm ontsluiting *pufpuf*
Burn- Lady Post-a-lot
Merai schreef:Smikkell schreef:Smikkell heeft binnenkort een heeeeelemboel afstudeerfeestjes
Helaas heb ik mijn eigen afstudeerfeestje woensdag aan mij voorbij laten gaan
kop op lieverd!
Q, mijn stage is inderdaad het laatste wat nog moet voor mijn afstuderen, ik heb er zin in!
+1! Of het nou linksom is of rechtsom, je komt er echt wel!
Dat is al een goed uitgangspunt!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zwoesj schreef:Tijdens het puffen nog even posten hoe het gaat..
Ja, ons wijsmaken dat het nog laaaaang niet zover is
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ga er vanuit dat het niet gelijk van het ene op andere moment heel heftig is, meestel bouwt het op.Zwoesj schreef:Tijdens het puffen nog even posten hoe het gaat..
Gast- Gast
Zininzon schreef:Zwoesj schreef:Tijdens het puffen nog even posten hoe het gaat..
En 2 uur later horen we ineens dat ze eruit zijn!
Zwoesj- Ratel
Ja, dat is in op het forumZininzon schreef:Zwoesj schreef:Tijdens het puffen nog even posten hoe het gaat..
Gast- Gast
Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Waarom wil je dat??
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Ik ga er vanuit dat het niet gelijk van het ene op andere moment heel heftig is, meestel bouwt het op.Zwoesj schreef:Tijdens het puffen nog even posten hoe het gaat..
Nou het kan wel !! Ik heb vanaf de 1e wee alles vervloekt en ben blij dat ik mijn telefoon niet in de buurt had want anders werd hij door het raam naar buiten gelanceerd !
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Waarom wil je dat??
Ik snap er niets van. Schijn al maanden daar te vinden te zijn, maar niemand wil mijn vriendje zijn. Waarom dan nog facebook?
Gast- Gast
Gewoon kut!Merai schreef:Smikkell schreef:Smikkell heeft binnenkort een heeeeelemboel afstudeerfeestjesHelaas heb ik mijn eigen afstudeerfeestje woensdag aan mij voorbij laten gaan
kop op lieverd!
Maar jij vindt binnenkort een heel leuke stage die je met groot succes en veel plezier gaat afronden en dan kom ik op je feest, wat jij bent een vriendin, en vriendinnen komen op elkaars afstudeerfeest. En Q maakt ook vorderingen, dus nog meer feest + housewarming
Gast- Gast
Ik heb nog tot 2 uur 's nachts achter de pc gezeten, op het oude forum was dat nog natuurlijk, weeën wegpuffend en al.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Waarom wil je dat??
Ik snap er niets van. Schijn al maanden daar te vinden te zijn, maar niemand wil mijn vriendje zijn. Waarom dan nog facebook?
Ik wil je vriendje wel zijn hoor
Merai- Ratel
Mijn eerste weeen zijn al weken geleden, en heb jullie toen netjes op de hoogte gehouden
Gast- Gast
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Waarom wil je dat??
ikke ook
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gewoon kut!Merai schreef:Smikkell schreef:Smikkell heeft binnenkort een heeeeelemboel afstudeerfeestjesHelaas heb ik mijn eigen afstudeerfeestje woensdag aan mij voorbij laten gaan
kop op lieverd!
Maar jij vindt binnenkort een heel leuke stage die je met groot succes en veel plezier gaat afronden en dan kom ik op je feest, wat jij bent een vriendin, en vriendinnen komen op elkaars afstudeerfeest. En Q maakt ook vorderingen, dus nog meer feest + housewarming
Weet ik ook en dat mag ook! Mijn afstudeerfeest wordt sowieso niet voor februari hoor, dus dat duurt nog wel even. Voor die tijd hebben we al heel veel meer kleine feestjes gehad omdat jij een vriendin bent
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoe kan ik mijn facebook verwijderen. Dacht dat ik hem verwijderd had, maar hij blijkt nog actief.
Waarom wil je dat??
ikke ook
Dat is lief. Maar dan nog snap ik er niets van....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:
ikke ook
En ik ook!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: