Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
sheila123 schreef:Mij zegt de 2e ook wat meer idd!
We zijn inmiddels alweer 6 pagina;s verder hahahahaahahah
Gast- Gast
Ik word te oud voor dit hahahaha!!!!! Even tussen het voeden door he;)
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
sheila123 schreef:Ik word te oud voor dit hahahaha!!!!! Even tussen het voeden door he;)
hahahaha kom op trainen die handel... vanaf vandaag kom je elke dag minimaal een uurtje mee posten in het dagcafe dan heb je dat zo onder de knie en ook binnen no time heel wat sterretjes erbij
Gast- Gast
Maarre......ik ga nu snel weer verder!! Ik merk dat het hier gezellig is dus mij zie je hier vast nog wel een keer terug!
Fijne middag meiden!! X
Fijne middag meiden!! X
sheila123- Prater
Lily schreef:het liedje ja, achja laat maar ben niet in zo`n heldere bui vandaag
moet ik je nog even komen wakker maken ? ik heb toch energie voor 10
Gast- Gast
Ohhhhh doen jullie het om jullie rang??????Stuiterbal schreef:sheila123 schreef:Ik word te oud voor dit hahahaha!!!!! Even tussen het voeden door he;)
hahahaha kom op trainen die handel... vanaf vandaag kom je elke dag minimaal een uurtje mee posten in het dagcafe dan heb je dat zo onder de knie en ook binnen no time heel wat sterretjes erbij
sheila123- Prater
UITERAARD !!! ik ben al een kletskopsheila123 schreef:Ohhhhh doen jullie het om jullie rang??????Stuiterbal schreef:sheila123 schreef:Ik word te oud voor dit hahahaha!!!!! Even tussen het voeden door he;)
Gast- Gast
kom maar moet nog werken tot 18u maar heb eigenlijk geen fut. Zit in m`n middagdip denk ik.
Gast- Gast
Hahahaha!!! Dan heb ik nog heel wat in te halen zie ik wel Me kleine meidje wil de 2e borst ook graag nog dus ik ga ervandoor!! Doei doei!Stuiterbal schreef:UITERAARD !!! ik ben al een kletskopsheila123 schreef:Ohhhhh doen jullie het om jullie rang??????Stuiterbal schreef:sheila123 schreef:Ik word te oud voor dit hahahaha!!!!! Even tussen het voeden door he;)
sheila123- Prater
Lily schreef:kom maar moet nog werken tot 18u maar heb eigenlijk geen fut. Zit in m`n middagdip denk ik.
Cup a soep time..... ohh je bent wel wat te vroeg ervoor hihihihi
Gast- Gast
Stuiterbal ik heb werkelijk waar spijt dat ik dat truitje voor 10 euro bij de Only toen niet gekocht heb ik had 'm gewoon mee moeten nemen!!
Gast- Gast
Goeiemiddag!! Sjaan is net uit bed en is haar ontbijtje aan het klaarmaken!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: