Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:06

Merai schreef:
Smikkell schreef:Hoi allemaal.

Hallo Dagcafé - Pagina 16 561177
Hoi

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 7:06

Nee 4 maanden Embarassed
Mensen zijn heel vaak weg en erg op zichzelf, dus zo vaak heb ik er geen last van. Maar als ze thuis zijn... word bijna elke zaterdag en zondag om 7 uur wakker omdat de kinderen dan in de slaapkamer van de ouders rennen (naast mijn kamer). Met vaderdag werd ik om 7 uur wakker gezongen 'lang zal hij leven'. Ouders praten ook niet echt tegen de kinderen, het is meer de naam schreeuwen en verwachten dat het kind dan bij je komt. Of schreeuwen dat hij/zij normaal moet doen :S
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:08

Heel vervelend ZininZon, maar toch denk ik dat praten beter help dan op de muur bonken.
Gezien je beroep weet jij vast wel op een nette manier je boodschap over te brengen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:08

Ik heb het heel erg koud! Zit helemaal te rillen.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 7:10

Haha, ja schrok ook van mezelf.
Met alle andere buren heb ik erg goed contact en had ik al lang voor de deur gestaan, maar met deze mensen vind ik dat wel lastig (Haha en in mijn beroep geef ik anderen advies he, dan gaat het niet om mezelf Wink)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 7:11

Lastige situatie Zininzon maar ik ben het wel met Smikkell eens dat praten de beste manier is.

Smikkell, dat is wel apart met dit weer! Misschien een lekker bakje thee en een dekentje?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:12

Zininzon schreef:Haha, ja schrok ook van mezelf.
Met alle andere buren heb ik erg goed contact en had ik al lang voor de deur gestaan, maar met deze mensen vind ik dat wel lastig (Haha en in mijn beroep geef ik anderen advies he, dan gaat het niet om mezelf Wink)
Maar je werkt wel met mensen en de manier waarop je advies geeft en mensen aanspreekt lijkt me van groot belang..

Ik ben heel erg blij dat ik nooit iets van mijn buren hoor.. Dagcafé - Pagina 16 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:14

Merai schreef:Lastige situatie Zininzon maar ik ben het wel met Smikkell eens dat praten de beste manier is.

Smikkell, dat is wel apart met dit weer! Misschien een lekker bakje thee en een dekentje?
Ja, vreemd. Vast vermoeidheid en combi stress/paniek, maar wel kippenvel en dat kan ik dan niet plaatsen.. Hm..
Maar thee is geen verkeerd plan! Jammer dat je niet in de buurt woont. Niet op snel samen thee drinken afstand iig!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:16

Hoi Maple!

Hoi Zìz!

Hoi Merai!

Hoi Smikkie!

En hoi iedereen die ik nu vergeten ben laughcry

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 7:16

Smikkell schreef:
Merai schreef:Lastige situatie Zininzon maar ik ben het wel met Smikkell eens dat praten de beste manier is.

Ja, vreemd. Vast vermoeidheid en combi stress/paniek, maar wel kippenvel en dat kan ik dan niet plaatsen.. Hm..
Maar thee is geen verkeerd plan! Jammer dat je niet in de buurt woont. Niet op snel samen thee drinken afstand iig!

Dat vind ik ook jammer! Was vanmiddag wel in U. maarja, daar hebben we nu niets aan Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:18

Merai schreef:
Smikkell schreef:

Dat vind ik ook jammer! Was vanmiddag wel in U. maarja, daar hebben we nu niets aan Wink
Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:18

Hoi lex.. I love you

Gast
Gast

Bericht  Xanna vr 1 jul 2011 - 7:18

Oh ik herken je frustratie wel hoor Zininzon!

Ik heb ook herrie makende buren en ze hebben geen eens kinderen, maar schreeuwen tegen elkaar en tegen hun huisdier laughcry Vier maanden geleden heb ik er 's avonds om 22.00u al eens in mijn pyjama aan de deur gestaan, nadat ze al een uur schreeuwende ruzie hadden en het leek of hij haar mishandelde (ze schreeuwde het uit dat hij moest stoppen, dat het zeer deed). Het duurde 5 minuten voor hij de deur opendeed, notabene in zn badjas. Ik heb verder maar niet nagedacht over wat ze aan het doen waren :shock:

Helaas blijft de overlast aanhouden en heb ik een klacht ingediend bij de woningbouw, ze hebben een waarschuwing gehad, maar het blijft door gaan. Dus nu schreeuw ik maar of het wat zachter kan of bons ik op de muur, dat werkt in ieder geval Embarassed

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:21

Alex schreef:Hoi Maple!

Hoi!!

Ik ga de kattenbak maar eens uitschrobben.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 7:29

Misschien heel verkeerd hoor, maar ik heb eigenlijk weinig zin om bij ze aan te bellen. Zij zijn de enigen die nooit zwaaien als ze langs lopen, niks zeggen als je ook buiten bent etc. Eigenlijk heeft niemand in de buurt echt contact met ze.
Maar de volgende keer als ik last heb, zal ik misschien wel bellen. Vind ik nog wat veiliger dan aanbellen.

Jullie nog plannen voor vanavond?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 7:32

Ik hoef vanavond voor het eerst sinds lang eens even helemaal niets en ik geniet er volop van smile Nu nog even forummen, zo misschien nog wat lezen en dan duik ik lekker vroeg ons bed in!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 7:44

Haha lekker is dat he, als je niks moet?!

Xanna: was het Megara? Haha
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:52

Waar is iedereen? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 7:52

Alex schreef:Waar is iedereen? :shock:

Hier ben ik! smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 7:53

Ja, wij zijn gewoon iedereen..
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj vr 1 jul 2011 - 7:53

Dag ladies
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:54

Ik ben hier...

Merai, Alex en anderen...
Zijn jullie wel eens bang voor het vinden van een baan (zeker in bepaalde richtingen) in combinatie met psych. problemen en gaten in C.V. door b.v. therapie/behandeling?

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 7:57

Smikkell schreef:Ik ben hier...

Zijn jullie wel eens bang voor het vinden van een baan (zeker in bepaalde richtingen) in combinatie met psych. problemen en gaten in C.V. door b.v. therapie/behandeling?

Eigenlijk niet, ik denk dat je verbaasd zou zijn als je zou weten hoeveel mensen, juist in mijn werkveld, een verleden hebben met therapie. Je kunt daar ook je voordeel mee doen! Wat betreft mijn cv, ik heb gewoon een jaar langer over het hbo gedaan en hetzelfde geldt nu voor de uni. Ik vertel nu gewoon dat ik voor een spreiding van mijn master heb gekozen om financiële redenen (die ook wel meespeelden maar niet beslissend waren). Je hoeft ook niet alles uit te leggen/te vertellen toch?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:02

Ja, ik ben daar wel bang voor. Ik weet niet hoe ik straks het gat in mijn cv kan verklaren, vertellen dat ik in therapie ben geweest zie ik niet echt zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:02

Merai schreef:
Smikkell schreef:Ik ben hier...

Eigenlijk niet, ik denk dat je verbaasd zou zijn als je zou weten hoeveel mensen, juist in mijn werkveld, een verleden hebben met therapie. Je kunt daar ook je voordeel mee doen! Wat betreft mijn cv, ik heb gewoon een jaar langer over het hbo gedaan en hetzelfde geldt nu voor de uni. Ik vertel nu gewoon dat ik voor een spreiding van mijn master heb gekozen om financiële redenen (die ook wel meespeelden maar niet beslissend waren). Je hoeft ook niet alles uit te leggen/te vertellen toch?
Maar ik heb straks wel een gat van een jaar, of anderhalf jaar op mijn C.V. 6 jaar over deze studie doen klinkt ook niet heel aannemelijk, en ik weet niet of dát nou heel goed staat op mijn C.V.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: