Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Dat was wel mijn plan, Lily
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ach als het gewoon de tijd geeft komt het vast wel goed, hoop dat het goed uitpakt.
Oeh bijna weekend 20 minuutjes
Oeh bijna weekend 20 minuutjes
Gast- Gast
Nou, het is best heftig. Mijn schoonzusje is bij mijn broertje op Curaçao (hij is daar voor zijn werk, hij zit in het leger), en gisteren waren ze met een groep van een rots in zee aan het springen. Mijn schoonzusje sprong van die rots af in het water en ineens voelde ze heel veel pijn en ze kon haar benen niet meer bewegen. Mijn broertje en een paar collega's hebben haar uit het water gehaald en toen bleek dat ze niet op haar benen kon staan is er een ambulance gebeld. In het ziekenhuis bleek dat ze haar rug gebroken heeft.
Positief is dat ze wel alles kan bewegen, het is nu afwachten of het een stabiele (dus rechte) breuk is of niet, er wordt een scan gedaan om duidelijkheid te krijgen. Ze zou morgen naar huis vliegen, maar dat zit er waarschijnlijk niet in. Ze heeft ook geen reisverzekering, dus het kon nog wel eens een duur geintje worden. Maar goed, eerst maar zorgen dat alles goed komt met haar.
Positief is dat ze wel alles kan bewegen, het is nu afwachten of het een stabiele (dus rechte) breuk is of niet, er wordt een scan gedaan om duidelijkheid te krijgen. Ze zou morgen naar huis vliegen, maar dat zit er waarschijnlijk niet in. Ze heeft ook geen reisverzekering, dus het kon nog wel eens een duur geintje worden. Maar goed, eerst maar zorgen dat alles goed komt met haar.
Laatst aangepast door Alex op vr 1 jul 2011 - 4:46; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat kan ook érg gezellig wezen!Chocolate Cookie schreef:Haha, nee ik blijf niet slapen!
Maar kom waarschijnlijk wel erg laat thuis
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
wow wat heftig op zo`n moment maakt geld niks uit. Hoop dat het een rechte breuk is en dat het helemaal goed komt
Gast- Gast
Alex, daarom moeten mensen ook ALTIJD een reisverzekering afsluiten. Maar, wat ontzettend klote zeg, je rug breken. Hopelijk is het een rechte breuk en is het een beetje okee met haar...
Gast- Gast
Lex, wat een naar verhaal! Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt me idd positief dat ze wel kan bewegen. Ik hoop echt dat het allemaal zo goed mogelijk gaat aflopen!
Wat heftig Alex! Hopelijk kan ze snel naar huis en is het dus een rechte breuk.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Jeetje Alex, dat klinkt wel ernstig!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, jeetje wat erg zeg! Ik hoop dat ze er snel achter komen wat voor breuk het is en dat ze weer naar Nederland toe kan, dat lijkt me sowieso fijner!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Fijn weekend, Lily!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
He bah Alex!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heftig zeg, Alex! Is het bij het raken van het water gebeurd of raakte ze de bodem bij het in het water springen of een rots in het water? Ik spring nooit meer van een rots in het water ! Ik hoop ook dat het een rechte breuk is en ze snel naar huis kan!
Fijn weekend, Lily!
Fijn weekend, Lily!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Fijn weekend Lily, succes met je voet!
ik..
verveel..
me...
verveel..
me...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik...Burn schreef:ik..
verveel..
me...
ook...................
Wat een verhaal Alex
Ik hoop dat het inderdaad een rechte breuk is, en dat de kosten te behappen zijn...
Ik hoop dat het inderdaad een rechte breuk is, en dat de kosten te behappen zijn...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sjaantje schreef:Ja... mijStorm schreef:Wel, jij zei dat je mensen uit dit topic wilde werken.Reva schreef:Reva schreef:Storm schreef:Ennn, Reva, wie wil je dan uit dit topic hebben?
Mogen we mensen elimineren? Nou ik heb wel een lijstje.
Euh het werd me uit het niks gevraagd hoor
Huh Neeeee, Sjaan! Ik zei sommige mensen in dit topic moeten werken! Als reactie op dat ik spuit 11 was en ik niet elk moment kon reageren op het Daas verhaal Zal zo eens terugzoeken wat mn telefoon ervan gemaakt heeft
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Ik zeg sommige mensen uit dit topic werken !
Ooh er staat gewoon wat ik wilde, haha. Jullie hebben alleen andere klemtoon. Ik snapte de vraag al niet, whahhahahaah Dacht misschien hadden jullie het over eliminaties/wegstemmen Ik bedoelde dus werken als in arbeid
Gast- Gast
Dit dus! En ik geloof dat ik (en met mij meerder mensen) het op een andere manier hebben opgevatReva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Ik dacht echt echt echt dat je me uit het topic wou werken...
Wow Lex, wat eng! Zie het nu pas
Gewoon even verkeerd op het water neerkomen...brrr.
Gast- Gast
Wow Lex, wat eng! Zie het nu pas
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Dit dus! En ik geloof dat ik (en met mij meerder mensen) het op een andere manier hebben opgevatReva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Ik dacht echt echt echt dat je me uit het topic wou werken...
Jou nooit
Rectificatie: sommige mensen uit dit topic zijn aan het werk!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: