Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
hahaha wat knap dat je meteen wist wie ik was.... Tja sinds de dames hier op het forum mijn oude naam een creatief gedraaide drol noemde en me een stuiter geval vonden, heb ik me maar aangepast
Ja ik vind het zo spannend Maandag de boodschappen doen, het cadeau ga ik vanmiddag ophalen voor hem, kroon is al klaar
Ik heb er zin in oh en maandag avond de slingers ophangen en ik verheug me nu al op zijn snuitje dinsdag ochtend
Ja ik vind het zo spannend Maandag de boodschappen doen, het cadeau ga ik vanmiddag ophalen voor hem, kroon is al klaar
Ik heb er zin in oh en maandag avond de slingers ophangen en ik verheug me nu al op zijn snuitje dinsdag ochtend
Gast- Gast
Op het oude forum was ik Suusje235 of Suusje87 weet niet meer welke van de 2 haha maar geloof de eerste
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:
Ja, op internet. Ik krijg alleen een hele andere plaats (met aan het eind jouw woonplaats) te zien en niet gewoon jouw woonplaats. Stom.
Oh! Dan moet je nh erachter zetten.
Ja, dan zegt ie dat ie het niet kan vinden
Gast- Gast
Lily schreef:Op het oude forum was ik Suusje235 of Suusje87 weet niet meer welke van de 2 haha maar geloof de eerste
De tweede komt mij bekender voor ...
Laatst aangepast door Alex op vr 1 jul 2011 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heerlijk joh Stuiterbal! Hier ook nog maar eventjes en dan word onze grote dame ook al 2 jaar! Moet alleen nog een cadeau verzinnen..wat geven jullie?
***ben even weg**
Voedertijd!!
***ben even weg**
Voedertijd!!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ja wel goed, M. wordt al groot, in september 2 jaarsheila123 schreef:Storm,ja gaat goed hier! Kindjes slapen even dus nu even tijd voor mezelf he Hoe is het met jou en M.?
?
Gast- Gast
sheila123 schreef:Heerlijk joh Stuiterbal! Hier ook nog maar eventjes en dan word onze grote dame ook al 2 jaar! Moet alleen nog een cadeau verzinnen..wat geven jullie?
***ben even weg**
Voedertijd!!
Gaat snel he S krijgt van mij een auto garage ! En auto's natuurlijk. Hij vind dat zo leuk om mee te spelen en bij de speelgoedwinkel begon hij zowat te stuiteren bij het zien van de doos alleen al hahahaha.
Gast- Gast
Stuiterbal, ik durf je bijna niet meer te smsen omdat jij geen onbeperkt sms hebt maar heb je zin om binnenkort weer af te spreken?
Gast- Gast
Hoi Stuiter! Sorry dat ik nog steeds niet heb gereageerd op je PM, ik ga er echt m'n best voor doen, want ik wil er wel op reageren! Heb je verder al wat gehoord erover?
En nog maar 4 dagen en dan wordt je mannetje 2 jaar! Wat gaat het toch hard!
En nog maar 4 dagen en dan wordt je mannetje 2 jaar! Wat gaat het toch hard!
Gast- Gast
hahaha Storm ik heb je net een sms gestuurd nog voor dat ik dit las
TUURLIJK heb ik zin in een date
@Alex hahaha uhmmm ik was het alweer vergeten dat ik je een pm had gestuurd.... mijn geheugen is zoals die van een zwangere momenteel...
Nee nog niks gehoord maar ik heb zelf wel volgende week een afspraak bij de advocaat om alles te bespreken....
@Alex hahaha uhmmm ik was het alweer vergeten dat ik je een pm had gestuurd.... mijn geheugen is zoals die van een zwangere momenteel...
Nee nog niks gehoord maar ik heb zelf wel volgende week een afspraak bij de advocaat om alles te bespreken....
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:
Ja, op internet. Ik krijg alleen een hele andere plaats (met aan het eind jouw woonplaats) te zien en niet gewoon jouw woonplaats. Stom.
Oh! Dan moet je nh erachter zetten.
Ja, dan zegt ie dat ie het niet kan vinden
Raaaaaaar.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:hahaha Storm ik heb je net een sms gestuurd nog voor dat ik dit las
Gast- Gast
Ben het niet geworden...volgende keer beter! Al baal ik er wel heel erg van.Lily schreef:storm had je eigenlijk nog iets gehoord van die woning?
Gast- Gast
Kan ik eindelijk stoppen met duimen... ze waren er al bijna vanaf gezogen zo gerimpeld zijn ze Storm....
Wel balen idd !!! Ik had het je enorm gegund !
Wel balen idd !!! Ik had het je enorm gegund !
Gast- Gast
Lily schreef:?????Stuiterbal schreef:Storm schreef:Dirty bit
Dirty Bit YIIEEHAAAA
gewoon je weet wel..... Dirty Bit.....
Gast- Gast
Mij zegt de 2e ook wat meer idd!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10