Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
+2Storm schreef:+1toetje_ schreef:Nou komop reev, wie A zegt...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus.. Jaaaaa. :D:D
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee zulke dingen heb ik dan weer niet meegemaakt, gelukkig!Storm schreef:Oh wat bijzonder Sjaan. Ik ben er ook van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb er ook wel wat ervaring mee betreft spirituele dingen. Qua buitenaards leven is er niet veel schokkends gebeurd hoor, gewoon wat dingen gezien in de lucht waarvan ik dacht wtf? en mijn vriendin heeft ook eens wat gezien wat écht geen vliegtuig of wat dan ook kon zijn, zodoende
Mijn meest rare ervaring was met mijn mp3-speler, daar stonden heel veel verschillende nrs op en ik speelde ze in shuffle-modus af zodat ik niet steeds liedjes van dezelfde artiest zou hebben (stonden alfabetisch gerangschikt op artiest, dus). En toen kwam 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis, waar mam helemaal weg van was. Dus ik werd al helemaal verdrietig bij de herinneringen aan dat lied. En het gekke is... toen dat nummer was afgelopen, kwam er weer een nummer van Guus Meeuwis. Kan gebeuren, toeval! Maar in totaal heb ik een stuk of 7 liedjes van Guus achter elkaar gehoord, een kwartiertje lang ofzo en dat kan dan toch geen toeval zijn? Ook echt allemaal de liedjes waarvan ik wist dat mams ze mooi vond! Ik vond het zo raar... maar tegelijk ook heel bijzonder!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
+3Suus schreef:+2Storm schreef:+1toetje_ schreef:Nou komop reev, wie A zegt...
Burn- Lady Post-a-lot
Jee dan woon je wel ver weg ja! Ben er afgelopen weekend nog geweest dus weet hóe ver het is...Suus schreef:GroningenSjaantje schreef:Waar woon je dan ergens?Suus schreef:Haha, tja, het is maar hoe je het bekijkt he?
+4Burn schreef:+3Suus schreef:+2Storm schreef:+1toetje_ schreef:Nou komop reev, wie A zegt...
Gast- Gast
haha, ik zal mijn best doen met mijn vakantievoorbereidingenBurn schreef:Suus.. Jaaaaa. :D:D
Suus- Lady Post-a-lot
Ben je in de stad geweest?Sjaantje schreef:Jee dan woon je wel ver weg ja! Ben er afgelopen weekend nog geweest dus weet hóe ver het is...Suus schreef:GroningenSjaantje schreef:Waar woon je dan ergens?Suus schreef:Haha, tja, het is maar hoe je het bekijkt he?
Suus- Lady Post-a-lot
Laat de eliminatie beginnen Hoe ga je het aanpakken?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh wauw wat bijzonder idd! Het is net een teken..mooi hoor.Sjaantje schreef:Nee zulke dingen heb ik dan weer niet meegemaakt, gelukkig!
Mijn meest rare ervaring was met mijn mp3-speler, daar stonden heel veel verschillende nrs op en ik speelde ze in shuffle-modus af zodat ik niet steeds liedjes van dezelfde artiest zou hebben (stonden alfabetisch gerangschikt op artiest, dus). En toen kwam 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis, waar mam helemaal weg van was. Dus ik werd al helemaal verdrietig bij de herinneringen aan dat lied. En het gekke is... toen dat nummer was afgelopen, kwam er weer een nummer van Guus Meeuwis. Kan gebeuren, toeval! Maar in totaal heb ik een stuk of 7 liedjes van Guus achter elkaar gehoord, een kwartiertje lang ofzo en dat kan dan toch geen toeval zijn? Ook echt allemaal de liedjes waarvan ik wist dat mams ze mooi vond! Ik vond het zo raar... maar tegelijk ook heel bijzonder!
Gast- Gast
+5Stuiterbal schreef:+4Burn schreef:+3Suus schreef:+2Storm schreef:+1toetje_ schreef:Nou komop reev, wie A zegt...
Nee in de provincie Maar ben wel 2x langs de stad gereden. Nachtje bij ABE gelogeerd!Suus schreef:Ben je in de stad geweest?Sjaantje schreef:Jee dan woon je wel ver weg ja! Ben er afgelopen weekend nog geweest dus weet hóe ver het is...Suus schreef:GroningenSjaantje schreef:Waar woon je dan ergens?Suus schreef:Haha, tja, het is maar hoe je het bekijkt he?
Goedzo!Suus schreef:haha, ik zal mijn best doen met mijn vakantievoorbereidingenBurn schreef:Suus.. Jaaaaa. :D:D
Burn- Lady Post-a-lot
Goedemiddag!!
Gister heb ik mijn laatste theorie examen gehad, en vandaag kreeg ik al de uitslag. We waren de laatste klas die examen deed, dus daarom hoefde we gelukkig niet zo lang te wachten. Rond 1 uur vanmiddag kreeg ik eindelijk het verlossende telefoontje..
Ik ben geslaagd
Nu moet ik nog wel de praktijk halen, maar dat is een stuk makkelijker. Ik ben, ondanks dat ik best ziek ben, zo blij!
Wie viert het met mij mee?
Gister heb ik mijn laatste theorie examen gehad, en vandaag kreeg ik al de uitslag. We waren de laatste klas die examen deed, dus daarom hoefde we gelukkig niet zo lang te wachten. Rond 1 uur vanmiddag kreeg ik eindelijk het verlossende telefoontje..
Ik ben geslaagd
Nu moet ik nog wel de praktijk halen, maar dat is een stuk makkelijker. Ik ben, ondanks dat ik best ziek ben, zo blij!
Wie viert het met mij mee?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat had ik gelezen inderdaad, maar weet eigenlijk helemaal niet waar zij woontSjaantje schreef:Nee in de provincie Maar ben wel 2x langs de stad gereden. Nachtje bij ABE gelogeerd!Suus schreef:Ben je in de stad geweest?Sjaantje schreef:Jee dan woon je wel ver weg ja! Ben er afgelopen weekend nog geweest dus weet hóe ver het is...Suus schreef:GroningenSjaantje schreef:Waar woon je dan ergens?Suus schreef:Haha, tja, het is maar hoe je het bekijkt he?
Suus- Lady Post-a-lot
GEFELICITEEEERD CAROOOWWW!
Burn- Lady Post-a-lot
Jeeeeeeeeeeeeej Caroow, wat goed!!!
Gefeliciteerd Caroow! Doe mij maar een glaasje, ik heb toch bijna weekend
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Gefeliciteerd Caroow! Doe mij maar een glaasje, ik heb toch bijna weekend
ssssst! IK NOG NIET!
Burn- Lady Post-a-lot
In Verweggistan Maar ben ook nog bij andere vriendinnen langsgeweest dus vandaar dat ik langs Groningen kwam!Suus schreef:Dat had ik gelezen inderdaad, maar weet eigenlijk helemaal niet waar zij woont
Als ik niet zo misselijk was geweest had ik echt non stop door de kamer gedanst. Ik stel het vieren maar even uit tot ik beter ben
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: