Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Ik zeg sommige mensen uit dit topic werken !
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
om te beginnen met REVA !!!!
Gast- Gast
??Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Gast- Gast
Haha nee dat gedoe over buitenaards leven is gewoon echt een soort irreële angst van mij Ik heb ooit met mijn neef buiten in de tuin naar de sterren liggen kijken en toen hebben we elkaar zó bang gemaakt dat we beiden niet meer durfden te gaan slapen die avond. We durfden gewoon echt niet meer naar boven naar onze slaapkamers... erg he? Ik denk dat we toen een jaar of 12 waren ofzo?
Maar je bent dus écht één van ons??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Echt, Reva, ik vind jou zó aardig!Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Thanx!Stuiterbal schreef:Sjaan ik neem het nu voor je op he onthoud dat !!!
Stuiterbal schreef:Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Gaan jullie me villen?
Gast- Gast
Oh ik ben ook bang hoor. Misschien is het niet eens irreël maar goed, gelukkig ben ik er niet zo vaak mee bezig maar ik vind het gewoon reuze interessant, zeker omdat ik zelf ook eens wat heb waargenomen wat (voor mij) onverklaarbaar was.Sjaantje schreef:Haha nee dat gedoe over buitenaards leven is gewoon echt een soort irreële angst van mij Ik heb ooit met mijn neef buiten in de tuin naar de sterren liggen kijken en toen hebben we elkaar zó bang gemaakt dat we beiden niet meer durfden te gaan slapen die avond. We durfden gewoon echt niet meer naar boven naar onze slaapkamers... erg he? Ik denk dat we toen een jaar of 12 waren ofzo?
Gast- Gast
Reva schreef:Stuiterbal schreef:Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik zeg gewoon 'spuit 11'Reva schreef:Ik zeg gewoon steekvlieg.
Gaan jullie me villen?
Jup wij allen tegen jou wuhahahaahahhahaa
Gast- Gast
Storm schreef:Ennn, Reva, wie wil je dan uit dit topic hebben?
Mogen we mensen elimineren? Nou ik heb wel een lijstje.
Gast- Gast
Heb je je tukkie nog gedaan? Of hebben we je teveel afgeleid? Haha!Lily schreef:dames ik ben ff wat bestellingen afhandelen, tot zo.
Wie wie wie??Reva schreef:Storm schreef:Ennn, Reva, wie wil je dan uit dit topic hebben?
Mogen we mensen elimineren? Nou ik heb wel een lijstje.
Gast- Gast
Lily schreef:dames ik ben ff wat bestellingen afhandelen, tot zo.
Ben je er even weg van?
Gast- Gast
Ik vind het op zich wel interessant, maar moet er niet té diep over na gaan denken haha. Angsthaas ben ik! Ik heb op zich ook wel een paar keer onverklaarbare dingen meegemaakt, maar die waren niet gelinkt aan buitenaards leven maar mee aan iemand in mijn omgeving die overleden is (mams dus). Maar daardoor heb ik wel het gevoel dat er meer is dan we kunnen zien hier op aarde!Storm schreef:Oh ik ben ook bang hoor. Misschien is het niet eens irreëel maar goed, gelukkig ben ik er niet zo vaak mee bezig maar ik vind het gewoon reuze interessant, zeker omdat ik zelf ook eens wat heb waargenomen wat (voor mij) onverklaarbaar was.
Ik zou wel willen vragen of je je ervaring wilt delen, maar weet niet of je mij daar dan weer bang mee maakt
Oh wat bijzonder Sjaan. Ik ben er ook van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb er ook wel wat ervaring mee betreft spirituele dingen. Qua buitenaards leven is er niet veel schokkends gebeurd hoor, gewoon wat dingen gezien in de lucht waarvan ik dacht wtf? en mijn vriendin heeft ook eens wat gezien wat écht geen vliegtuig of wat dan ook kon zijn, zodoendeSjaantje schreef:Ik vind het op zich wel interessant, maar moet er niet té diep over na gaan denken haha. Angsthaas ben ik! Ik heb op zich ook wel een paar keer onverklaarbare dingen meegemaakt, maar die waren niet gelinkt aan buitenaards leven maar mee aan iemand in mijn omgeving die overleden is (mams dus). Maar daardoor heb ik wel het gevoel dat er meer is dan we kunnen zien hier op aarde!
Ik zou wel willen vragen of je je ervaring wilt delen, maar weet niet of je mij daar dan weer bang mee maakt
Gast- Gast
Suus schreef:GroningenSjaantje schreef:Waar woon je dan ergens?Suus schreef:Haha, tja, het is maar hoe je het bekijkt he?
Maar dan wonen wij wel bij elkaar in de buuurt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou komop reev, wie A zegt...
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Klopt! En misschien tot volgende weekBurn schreef:Suus schreef:GroningenSjaantje schreef:Waar woon je dan ergens?Suus schreef:Haha, tja, het is maar hoe je het bekijkt he?
Maar dan wonen wij wel bij elkaar in de buuurt!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: