Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb een keer een hele saaie archiefklus gehad en ik was zo moe dat ik daar gewoon op de grond ben gaan liggen en een tukkie heb gedaan
Gast- Gast
Haal die koebel dan weg, anders kun je nog niet rustig slapen en de stekker van de telefoon eruit
Storm, da's goed!
Alex, hahaha da's wel héél erg!
Storm, da's goed!
Alex, hahaha da's wel héél erg!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, maar ik had wel lekker geslapen! Het bedrijf was net verhuisd en er was mooie, hele zachte vloerbedekking gelegd in de kamers en ook in het archief. Dat lag echt lekker. En ik werd niet eens gemist, hahaha. Ik kreeg wel de opmerking dat het 'een flinke klus was, he?'
Gast- Gast
Moest even heel goed kijken voor ik wist hoe ik koebel moest uitspreken, best een raar woord
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ja ik dacht eerst ook even: Huh?
Suus schreef:Moest even heel goed kijken voor ik wist hoe ik koebel moest uitspreken, best een raar woord
Whahahaha, ja dat had ik dus ook Ik dacht eerst héél even: huh? Wat is een koebel (uitgesproken als koebol)?
Gast- Gast
Haha, ik was dus niet de enige
Suus- Lady Post-a-lot
aaah ik wordt hier nu letterlijk krankejorum van de jeuk (sorry voor m`n geklaag)
Gast- Gast
Lily, je zou toch nog naar de dok gaan? ben je daar al geweest en wat zei hij?
ja ben ik gisteren geweest. Dat beest heeft waarschijnlijk een bacterie bij zich gedragen die ik nu dus heb. Nu heb ik een kuurtje voor 10 dagen van 4 pillen per dag. Maar het kon vandaag en morgen nog erger worden en daarna moet het minder worden. Wat ik nu merk want de helft van m`n voet is rood en dik en jeukt als een tierelier.
Gast- Gast
Door wat ben je gestoken dan Lily? Was het geen horzel of een daas? Daar kun je ook een lelijke plek van overhouden, ik ben ook ooit door een daas gestoken en heel m'n voet was opgezwollen en het jeukte als een malle.
Gast- Gast
Talkpoeder?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Jakkie, dat is geen leuk bericht, Lily! En zoveel jeuk lijkt me echt verschrikkelijk
Storm schreef:Door wat ben je gestoken dan Lily? Was het geen horzel of een daas? Daar kun je ook een lelijke plek van overhouden, ik ben ook ooit door een daas gestoken en heel m'n voet was opgezwollen en het jeukte als een malle.
Een daas steekt niet, die bijt
Gast- Gast
Storm schreef:Door wat ben je gestoken dan Lily? Was het geen horzel of een daas? Daar kun je ook een lelijke plek van overhouden, ik ben ook ooit door een daas gestoken en heel m'n voet was opgezwollen en het jeukte als een malle.
Daas
Gast- Gast
op m`n grote teen en het trekt nu dus verder door. En nee het was geel met zwart dus een bij of wesp.
Zit op het werk dus heb geen talkpoeder.
Zit op het werk dus heb geen talkpoeder.
Gast- Gast
Is het heel raar als ik nog nooit gehoord heb van een daas?
Wat vervelend Lily, dat je er nog zo'n last van hebt!
Wat vervelend Lily, dat je er nog zo'n last van hebt!
Suus- Lady Post-a-lot
WhateverAlex schreef:Storm schreef:Door wat ben je gestoken dan Lily? Was het geen horzel of een daas? Daar kun je ook een lelijke plek van overhouden, ik ben ook ooit door een daas gestoken en heel m'n voet was opgezwollen en het jeukte als een malle.
Een daas steekt niet, die bijt
Gast- Gast
ik hoop over een paar daagjes minder, komt wel goed maar het is gewoon erg vervelend. Bedankt dat jullie m`n geklaag aanhoren
Gast- Gast
Nee, Suus, Reva had er ook nog nooit van gehoord en vroeg mij zelfs gisteren al of ik het niet verkeerd geschreven had. Een daas is een steekvlieg. Wat ook raar is, want een daas steekt niet, die bijt.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: