effe een moedertrotsmomentje
+3
L!ND@
Parisienne
liesje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
effe een moedertrotsmomentje
ons meisje kan in de box gaan staan zelfstandig. ben toch heel trots op mn meisje. dan ga je er toch meer bij stil staan hoe snel alles gaat. eerst een meisje wat totaal afhankelijk van je is en wat nu steeds meer zelf gaat doen. moest het even kwijt zullen me hormoontjes ook wel zijn
grliesje
grliesje
Laatst aangepast door liesje op vr 1 jul 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Re: effe een moedertrotsmomentje
Wat knap!!!
Ik was ook supertrots toen H dat voor het eerst deed
Ik was ook supertrots toen H dat voor het eerst deed
Gast- Gast
Goed hoor!
Die trotse momentjes zijn altijd leuk, zeker ook om te delen. Toevallig deed N. het twee dagen geleden voor het eerst. Ze zat te spelen, ik keek op en ze stond ineens. Heel scheef, voorover gebogen en totaal niet comfortabel, hahah. Maar dat was ook zo'n heerlijk moment! Gelijk een foto gemaakt met mijn telefoon en ge-whatsappt (sms) naar mijn vriend: "Papa, kijk eens wat ik kan!". Zulke momentjes zijn altijd leuk, als ik de kans krijg maak ik ook even een foto en stuur die dan gelijk door naar iedereen die het maar zien wil
Die trotse momentjes zijn altijd leuk, zeker ook om te delen. Toevallig deed N. het twee dagen geleden voor het eerst. Ze zat te spelen, ik keek op en ze stond ineens. Heel scheef, voorover gebogen en totaal niet comfortabel, hahah. Maar dat was ook zo'n heerlijk moment! Gelijk een foto gemaakt met mijn telefoon en ge-whatsappt (sms) naar mijn vriend: "Papa, kijk eens wat ik kan!". Zulke momentjes zijn altijd leuk, als ik de kans krijg maak ik ook even een foto en stuur die dan gelijk door naar iedereen die het maar zien wil
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wauw, die meid van mij loopt echt achter (al kan het me niks schelenm haar moment komt nog wel!), die zit alleen nog maar op haar knietjes. Al zal het niet meer zo lang duren....Maar wat knap!!! En het lijkt me misschien ook wel praktisch dat ze aardig snel is. Als er straks een broertje of zusje bij komt, is ze al wat zelfstandiger.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
wow wat knap! ik wou dat mijn ventje wat meer kon als op zn rug liggen maar alles op zn tijd .
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Echt goed, mijn zoontje kan alleen nog maar zitten, hihi, ben allang blij ,anders moet ik er de hele dag achteraan, haha.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Echt goed, mijn zoontje kan alleen nog maar zitten, hihi, ben allang blij ,anders moet ik er de hele dag achteraan, haha.
ja geniet er maar van haha
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had de foto al op hyves gezien. Maar mag je met recht trots op zijn! Ik ben ook steeds apetrots als J. weer iets nieuws doet.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
bedankt voor jullie lieve reacties ja ze doet ineens erg veel ze zit goed en nu dus staan in de box. ze wil zelfs als je haar vast houd stapjes doen al gaat dat nog niet natuurlijk. verder klap eens in de handjes en zwaaien doet ze zo grappig om te zien maar iedere kindje ontwikkeld zich op haar eigen manier toch ze zal met andere dingen weer wat later zijn
heb weleens gehoord dat meiden sneller zijn met staan en lopen weet niet of het waar is
gr liesje
heb weleens gehoord dat meiden sneller zijn met staan en lopen weet niet of het waar is
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: