Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:ja zoiets dacht ik dus ook. Ik dacht het nu zo 9u pil innemen, 10 uur ontbijten. 12u pil innemen 13u eten. en dan om 17u pil innemen, 18u eten en dan `s avonds voor ik ga slapen nog. Pff dat wordt nog honger lijden haha.
Ja zo klinkt het bijna wel! Is het niet positief voor je bruiloft ?
Hoe staat het met je voet nu, minder dik?
Gast- Gast
Nou inderdaad! Wat denk je wel niet van me?June schreef:ProudMama schreef:Die moet ik niet eten, dan stik ik.Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb kersen!
Ze zegt toch ook helemaal niet ze van plan is om haar kersen met jou te delen ?
Gast- Gast
haha nou ik mag nu niks meer afvallen of aankomen want hij hangt thuis En m`n voet het is erger geworden maar dat zei de dokter ook. Het kon vandaag en morgen nog erger worden maar daarna moet het toch minder worden.
Gast- Gast
Ah, dat kan ik die twee kleintjes niet aandoenProudMama schreef:Het was gewoon een hint: Wil je me vergiftigen, geef me kersen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ah, dat kan ik die twee kleintjes niet aandoenProudMama schreef:Het was gewoon een hint: Wil je me vergiftigen, geef me kersen.
PM, wees maar blij dat je zwanger bent! Anders zou VMN je nog vergiftigen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het was gewoon een hint: Wil je me vergiftigen, geef me kersen.
Oké thanks. Dat doe ik dan bij 35 weken en 6 dagen. Net voor het hoogtepunt (de kers op de taart , sorry) vergiftig ik je!
Nee.. toch maar niet. Dat zou ook niet leuk zijn!
Gast- Gast
Niet waar! Vergeet-me-nietjes zijn niet giftig zegt Google. Kersen blijkbaar wel.Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ah, dat kan ik die twee kleintjes niet aandoenProudMama schreef:Het was gewoon een hint: Wil je me vergiftigen, geef me kersen.
PM, wees maar blij dat je zwanger bent! Anders zou VMN je nog vergiftigen!
Gast- Gast
Ik heb zondag een voorspeelmiddag van pianoles. Klinkt lekker kinderachtig, maar ik vind het leuk, haha. En een beetje eng
Gast- Gast
Lily schreef:en wat zijn jullie weekendplannen?
vandaag:
reizen en bruiloft
Morgen: relaxen
Zondag:
relaxen en reizen.
Gast- Gast
Morgen heb ik mn date... En ja ik ben zenuwappig
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Een middag waarop alle leerlingen van mijn docente een stuk mogen voorspelen aan het publiek (voornamelijk ouders en dergelijke) als afsluiting van het jaar. Gewoon om te laten horen waar je het hele jaar op geoefend hebt. Het gros van de leerlingen is 8 tot 16 jaar oud ongeveerLily schreef:wat houd dat in?
Gast- Gast
Euhm, ik heb nog niet echt plannen, moet alleen zo nog even de stad in om een cadeautje te kopen en vanavond ga ik naar een verjaardag.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Iemand zin in M&M's? Ik wil ze kwijt.
Ik
wat leuk
Ik ga vanavond dan nog ff het dorp in, misschien morgenvroeg ook nog en wat boodschapjes doen. Morgenmiddag afsluiting van het Jong Nederland seizoen. En zondag sta ik op een rommelmarkt.
Ik ga vanavond dan nog ff het dorp in, misschien morgenvroeg ook nog en wat boodschapjes doen. Morgenmiddag afsluiting van het Jong Nederland seizoen. En zondag sta ik op een rommelmarkt.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Alex schreef:Iemand zin in M&M's? Ik wil ze kwijt.
Ik
Ik stuur ze wel op
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Alex schreef:Iemand zin in M&M's? Ik wil ze kwijt.
Ik
Ik stuur ze wel op
Whahaha, das goed
oeh dan wil ik m`n was ook wel naar jou brengen hoor. Heb hier denk ik 5 manden staan. Er ligt bijna niks meer in de kast
Gast- Gast
VC, het is wel met pinda's (gele zak). Goed?
PM, eigenwijs! Wil je dat je kinderen geboren worden?
PM, eigenwijs! Wil je dat je kinderen geboren worden?
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: