Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik vond Are U kiddin' me en Nobody's wife heel goed, maar daarna vond ik haar helemaal niet leuk meer en nu ik dit allemaal hoor denk ik, wat een aanstellerig wijf..VeryCherry schreef:Ik heb een grafhekel aan Anouk, altijd al gehad...
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Omega
Ik probeerde aloha te zeggen.
Ik heb hoooooongeeeeeeeeer. Lach niet.
Ik ook! Maar de weegschaal was lief voor me vanmorgen
Gast- Gast
Mijn weegschaal is altijd lief voor me. Hij is namelijk stuk en geeft gewoon geen gewicht meer aan, waar ik dan maar uit opmaak dat ik zo licht ben als een veertje !
Goedemorgen allemaal !
Goedemorgen allemaal !
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Omega
Ik probeerde aloha te zeggen.
Ik heb hoooooongeeeeeeeeer. Lach niet.
Ik ook! Maar de weegschaal was lief voor me vanmorgen
Ik heb kwark. Jammie.
Gast- Gast
zo ik ben er weer, bestellingen zijn klaar. Bedankt voor de reacties op m`n foto
En mijn weegschaal is ook altijd lief voor me. Ben stabiel dus
En mijn weegschaal is ook altijd lief voor me. Ben stabiel dus
Gast- Gast
Iedereen mijn eerste artikel al gelezen?
Pinguin Parade; een dagtripje toen ik in Australië was!
Pinguin Parade; een dagtripje toen ik in Australië was!
Gast- Gast
Anouk is leuk, ik ben die nummers van Adele helemaal beu.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
tnx Lily.
Ik heb het gevoel dat het trouwseizoen is aangebroken, ik hoor nu al best veel mensen die vandaag trouwen! En dan komende weken nog
Vanavond dus ook een feestje ter ere van een bruiloft!
Ik heb het gevoel dat het trouwseizoen is aangebroken, ik hoor nu al best veel mensen die vandaag trouwen! En dan komende weken nog
Vanavond dus ook een feestje ter ere van een bruiloft!
Gast- Gast
haha ja het seizoen is begonnen elk weekend zien we hier nu ook wel een vrijgezellenfeest.
Gast- Gast
Haha ik bedenk me net, als je vandaag trouwt... dan is je 12.5 jaar getrouwd zijn op 1 januari! Is dat slechte of goede timing
Gast- Gast
even een vraagje, ik heb dan nu die medicijnen maar die moet ik 1 uur voor het eten of 2 uur na het eten innemen. Ik heb `m om 9u ingenomen en zojuist gegeven. Dan moet ik `m over 2 uur innemen en dan weer een uur wachten tot ik mag eten?
Gast- Gast
Lily schreef:haha wat denk jke toch ver na
Kwam meer omdat we tijdens de reis een docent hadden, die op 2 juli getrouwd was. Hij was niet heel blij dat zijn 12.5 jaar getrouwd zijn op de dag na nieuwjaarsdag was... Iets met feestjes
Gast- Gast
Lily schreef:even een vraagje, ik heb dan nu die medicijnen maar die moet ik 1 uur voor het eten of 2 uur na het eten innemen. Ik heb `m om 9u ingenomen en zojuist gegeven. Dan moet ik `m over 2 uur innemen en dan weer een uur wachten tot ik mag eten?
Ik denk dat ze het over maaltijden hebben en dat je het niet eet op een lege maag?
Dit was een klein tussendoortje? Anders zou ik het 2 uur na je lunch nemen.
4x per dag:
Na ontbijt - Na lunch - Na avondeten - voor slapen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die moet ik niet eten, dan stik ik.Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb kersen!
Ze zegt toch ook helemaal niet ze van plan is om haar kersen met jou te delen ?
Gast- Gast
SS, ja die pillen mogen niet bij voedingssappen komen (of hoe heet dat) want dan werken ze niet. Dus ik moest ze dus een uur voor of 2uur na het eten innemen :S
Gast- Gast
Lily schreef:SS, ja die pillen mogen niet bij voedingssappen komen (of hoe heet dat) want dan werken ze niet. Dus ik moest ze dus een uur voor of 2uur na het eten innemen :S
Hmm lekker is dat, als je om 9 uur ontbijt en dan om 12 uur lucht is het bijna onmogelijk Ik weet niet wat je dagplanning is en dus handig... Je kan 12 uur innemen en dan om 1 uur lunchen?
Gast- Gast
ja zoiets dacht ik dus ook. Ik dacht het nu zo 9u pil innemen, 10 uur ontbijten. 12u pil innemen 13u eten. en dan om 17u pil innemen, 18u eten en dan `s avonds voor ik ga slapen nog. Pff dat wordt nog honger lijden haha.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: