Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Nou ik zat de afgelopen dagen bij een vriendin op haar Macbook en dat ding tikte zó anders dat mijn typsnelheid gehalveerd werd ofzo...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Geeft niks. Als je maar even uitlegt over de brandweer.Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Was er iets gebeurd?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:Geeft niks. Als je maar even uitlegt over de brandweer.Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Een vader van mn werk is brandweerman en ik vind hem euh netjes gezegd vanaf begin af aan interessant. Gaan weleens wat opmerkingen heen en weer. Ik Laat mn spullen flikkeren, loop keihard tegen hem op, dat soort dingen. En dan draagt ie soms ook nog zn uniform (euh niet zo'n bluspak he). En zaterdag was ik op een feest, hij ook. Dus ik was al paar keer gaan stuiteren. Afijn, wijn. Maar het was erg druk en mensen gingen steeds door mij en de mensen met wie ik was heen. En het was warm. En een lala-sfeer. Dus ik had mn legging uitgetrokken en toen lieten we mensen limbo dansen ipv dat mensen er zo langs mochten. Was hilarisch. En toen kwam hij langs, ook limbo En maandag kwam ik hem 'gewoon' werkgerelateerd onder ogen. En vandaag reed ie vanmorgen voorbij op mn werk (kazerne vlakbij), met zn allen in zon blusauto, zwaaiend Ik ging dood. En dat drie keer..
Dat was het. Zo fout.
Gast- Gast
Qiara schreef:Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Was er iets gebeurd?
Nee, maar Alex riep me terug het forum op.
Gast- Gast
Cool, Reev! Zo te lezen heb je toch wel positieve indruk op hem achtergelaten
Reva schreef:Qiara schreef:Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Was er iets gebeurd?
Gelijk heeft ze !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Qiara schreef:Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Was er iets gebeurd?
Ja, je bent zo gezellig!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Cool, Reev! Zo te lezen heb je toch wel positieve indruk op hem achtergelaten
Ja, want je legging ten midden van zesduizend mensen uittrekken heeft echt klasse.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Qiara schreef:Reva schreef:Ben ik weer. Al was ik niet lang weg. Gelijk op het matje geroepen.
Was er iets gebeurd?
Ja, je bent zo gezellig!
Maar ik was zo lekker bezig.
Gast- Gast
Dat bedoel ik maar!Reva schreef:Sjaantje schreef:Cool, Reev! Zo te lezen heb je toch wel positieve indruk op hem achtergelaten
Ja, want je legging ten midden van zesduizend mensen uittrekken heeft echt klasse.
Nou... we hoeven nou ook weer niet álles van je te weten...Reva schreef:Maar ik was zo lekker bezig.
Reva schreef:Sjaantje schreef:Cool, Reev! Zo te lezen heb je toch wel positieve indruk op hem achtergelaten
Gast- Gast
Ik heb trouwens wel een gevalletje *oeps*
Gisteren versliepen twee collega's van technical zich, waardoor hun afdeling tot 09.00u niet 'open' was. Collega's moesten dit waarnemen. Hoe dan ook, collega(senior) en ik waren samen om dezelfde tijd vrij, had haar k-humor door het verslapen van collega's e.d. meegekregen en zei op de trap:"Ik ga morgen jouw dag maken! Ik ga me ook maar eens verslapen". Waarop ze zei:"Dat doe je niet!" (Was een lacherig en ongedwongen gesprekje)
Verslaap ik me vanmorgen!!!! Dus ik bel haar op:"Meis, heel leuk en aardig, ik ben nog thuis,ben net wakker. Heb me verslapen.". Zegt ze:"Hahaha, meis doe rustig aan, zie je zo". Ik mag nooit meer voorspellen.
Gisteren versliepen twee collega's van technical zich, waardoor hun afdeling tot 09.00u niet 'open' was. Collega's moesten dit waarnemen. Hoe dan ook, collega(senior) en ik waren samen om dezelfde tijd vrij, had haar k-humor door het verslapen van collega's e.d. meegekregen en zei op de trap:"Ik ga morgen jouw dag maken! Ik ga me ook maar eens verslapen". Waarop ze zei:"Dat doe je niet!" (Was een lacherig en ongedwongen gesprekje)
Verslaap ik me vanmorgen!!!! Dus ik bel haar op:"Meis, heel leuk en aardig, ik ben nog thuis,ben net wakker. Heb me verslapen.". Zegt ze:"Hahaha, meis doe rustig aan, zie je zo". Ik mag nooit meer voorspellen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Dus reva valt op brandweerman?
Ją, maar dat spreken we niet uit. Want hij blijft vader van een kind waarmee ik werk. Ik kom daar voor zijn kind.
Gast- Gast
Heeft ie geen leuke brandweerman-collega dan? Of gaat het je toch wel om hém? Maar als je met zijn kind werk, is het idd not done om achter hem aan te gaan, vind ik...
ABE, hahaha hoe krijg je het voor elkaar???
Sjaantje schreef:Heeft ie geen leuke brandweerman-collega dan? Of gaat het je toch wel om hém? Maar als je met zijn kind werk, is het idd not done om achter hem aan te gaan, vind ik...
WHAHAHHAA. Ik wist eerst niet dat ie brandweerman was hoor
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Dus reva valt op brandweerman?
Ją, maar dat spreken we niet uit. Want hij blijft vader van een kind waarmee ik werk. Ik kom daar voor zijn kind.
Als er geen mevrouw Brandweerman is, is er geen probleem over een paar maanden toch?
Sjaan: Ja, hoe krijg ik het voor elkaar?!
Gast- Gast
Oh dus dat is alleen maar een bijkomstigheid? Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik voorzie als enige optie nog om ontslag te nemen dan... Maar is ie wel single dan?Reva schreef:WHAHAHHAA. Ik wist eerst niet dat ie brandweerman was hoor
Sjaantje schreef:Oh dus dat is alleen maar een bijkomstigheid? Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik voorzie als enige optie nog om ontslag te nemen dan... Maar is ie wel single dan?Reva schreef:WHAHAHHAA. Ik wist eerst niet dat ie brandweerman was hoor
Ją, hij is single. Ik werk als gezinswerker
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: