Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Danku *maakt buiging*Alex schreef:Eens met Sjaan! Vooral de laatste zin!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, jij hebt altijd zulke wijze woorden! Ik weet nooit wat ik iemand voor advies moet geven, ik weet meestal wel wat ik wil zeggen maar kan het vervolgens niet verwoorden. Heel lastig.
Gast- Gast
+1Alex schreef:Hahaha, jij hebt altijd zulke wijze woorden! Ik weet nooit wat ik iemand voor advies moet geven, ik weet meestal wel wat ik wil zeggen maar kan het vervolgens niet verwoorden. Heel lastig.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Wij hebben die masker allemaal. Mijn achternaam heeft een masker. Niet laten zien hoeveel iets jou pijn doet. Dat zorgt dat ook niemand anders je kan kwetsen.
Echt, ik tik het net naar je in een pm. Ik heb het iedereen individueel verteld op het werk. De nieuwe collega's weten van niets, gaat ze ook niets aan. Maar ik moest mijn TM ook op de hoogte stellen. Na het nieuws trok ze een gezicht van medeleven om vervolgens te vragen wat het voor hen zou betekenen. M.a.w. moest ik vrij hebben? Waarop ik heb gereageerd dat de beroerte al is geweest en dat ik niet van plan was om vrij te nemen, omdat ik in het zh ook niets kan doen. Maar dat ik inderdaad binnenkort wel een dag vrij moet hebben voor de begrafenis. Men, toen trok ze zo'n gezicht van "Kan niet". Ja, dan kun je mij bijna oprapen. Heb maar niets gezegd en ben weggelopen.
Goed, hebben we nog andere onderwerpen?
Echt, ik tik het net naar je in een pm. Ik heb het iedereen individueel verteld op het werk. De nieuwe collega's weten van niets, gaat ze ook niets aan. Maar ik moest mijn TM ook op de hoogte stellen. Na het nieuws trok ze een gezicht van medeleven om vervolgens te vragen wat het voor hen zou betekenen. M.a.w. moest ik vrij hebben? Waarop ik heb gereageerd dat de beroerte al is geweest en dat ik niet van plan was om vrij te nemen, omdat ik in het zh ook niets kan doen. Maar dat ik inderdaad binnenkort wel een dag vrij moet hebben voor de begrafenis. Men, toen trok ze zo'n gezicht van "Kan niet". Ja, dan kun je mij bijna oprapen. Heb maar niets gezegd en ben weggelopen.
Goed, hebben we nog andere onderwerpen?
Gast- Gast
Ik vind het af en toe ook wel lastig om goede adviezen te geven, maar ook om ze te bedenken. Ik vind dat jij dat wel mooi doet, Sjaan!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Stylegirl schreef:+1Alex schreef:Hahaha, jij hebt altijd zulke wijze woorden! Ik weet nooit wat ik iemand voor advies moet geven, ik weet meestal wel wat ik wil zeggen maar kan het vervolgens niet verwoorden. Heel lastig.
De reden dat ik gewoon maar wat brabbel.
Gast- Gast
Ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik er vaak nog van sta te kijken dat er toch wel aardig goed uit mijn toetsenbord komt wat ik werkelijk wil zeggen. Want iets denken is één, maar het typen / opschrijven is iets totaal anders!Stylegirl schreef:+1Alex schreef:Hahaha, jij hebt altijd zulke wijze woorden! Ik weet nooit wat ik iemand voor advies moet geven, ik weet meestal wel wat ik wil zeggen maar kan het vervolgens niet verwoorden. Heel lastig.
Heel soms geef ik mijn mening wel hoor en dan ben ik ook echt verbaasd als ik vervolgens mensen +1, +2 of soms +3 zie typen. Dan heb ik echt zoiets van WTF ze zijn het met me eens
Gast- Gast
Alex schreef:Heel soms geef ik mijn mening wel hoor en dan ben ik ook echt verbaasd als ik vervolgens mensen +1, +2 of soms +3 zie typen. Dan heb ik echt zoiets van WTF ze zijn het met me eens
+1
Gast- Gast
Haha, zie je wel... Jij kunt het óók!Alex schreef:Heel soms geef ik mijn mening wel hoor en dan ben ik ook echt verbaasd als ik vervolgens mensen +1, +2 of soms +3 zie typen. Dan heb ik echt zoiets van WTF ze zijn het met me eens
En ach, ik weet soms ook niks zinnigs te zeggen, net als in 'jouw' topic over A. Dan zeg ik maar gewoon niks, of ik +1 iemand waarvan ik denk 'ja ik ben het wel met je eens'
Sjaantje schreef:Ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik er vaak nog van sta te kijken dat er toch wel aardig goed uit mijn toetsenbord komt wat ik werkelijk wil zeggen. Want iets denken is één, maar het typen / opschrijven is iets totaal anders!Stylegirl schreef:+1Alex schreef:Hahaha, jij hebt altijd zulke wijze woorden! Ik weet nooit wat ik iemand voor advies moet geven, ik weet meestal wel wat ik wil zeggen maar kan het vervolgens niet verwoorden. Heel lastig.
Maar jij typt nog sneller dan je denkt, dus geen wonder dat het goed op 'papier' komt.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Haha, zie je wel... Jij kunt het óók!Alex schreef:Heel soms geef ik mijn mening wel hoor en dan ben ik ook echt verbaasd als ik vervolgens mensen +1, +2 of soms +3 zie typen. Dan heb ik echt zoiets van WTF ze zijn het met me eens
Ik heb mijn momenten
Gast- Gast
Hahaha hoe weet jij nou weer hoe snel ik typ? Heb je me zitten klokken afgelopen zaterdagavond?Angel Blue Eyes schreef:Maar jij typt nog sneller dan je denkt, dus geen wonder dat het goed op 'papier' komt.
Pcies!!Alex schreef:Sjaantje schreef:Haha, zie je wel... Jij kunt het óók!Alex schreef:Heel soms geef ik mijn mening wel hoor en dan ben ik ook echt verbaasd als ik vervolgens mensen +1, +2 of soms +3 zie typen. Dan heb ik echt zoiets van WTF ze zijn het met me eens
Ik heb mijn momenten
Dames, ik ga slapen! Welterusten alvast!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Trusten, Stylegirl!
Qiara- Ratel
Truste Stylegirl!
Hallo allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Ik heb de brandweer nodig!
Hoi May!
Qiara- Ratel
Hallo May!
Reev, wil je me svp-ajb even uitleggen hoe het nou zit met de brandweer? Vanmiddag had je het er ook al over maar toen snapte ik het ook al niet...
Reev, wil je me svp-ajb even uitleggen hoe het nou zit met de brandweer? Vanmiddag had je het er ook al over maar toen snapte ik het ook al niet...
Sjaantje schreef:Hahaha hoe weet jij nou weer hoe snel ik typ? Heb je me zitten klokken afgelopen zaterdagavond?Angel Blue Eyes schreef:Maar jij typt nog sneller dan je denkt, dus geen wonder dat het goed op 'papier' komt.
Mijn vingers ratelen over mijn toetsenbord, maar aangezien je al aangaf dat mijn laptop op de jouw leek, leek het me niet meer dan logisch om gewoon uit automatisme te tikken en dus snel.
Sinds vandaag heb ik een nieuwe werkplek met een splinternieuw toetsenbord en dat kreng tikt zo slecht, dat ik kramp in de polsen krijg. Even wennen en dan tik ik weer net zo snel als jij afgelopen zaterdag.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: