Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Volgens mij kun je sindskort in NL ook M&M's per kleur kopen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had laatst roze M&M's
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ben Derek Ogilvie aan het kijken.
Hij gaat naar een gezin waarbij beide kindjes zijn verongelukt op weg naar vakantie. Heftig hoor.
Hij gaat naar een gezin waarbij beide kindjes zijn verongelukt op weg naar vakantie. Heftig hoor.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben al een uur bezig met alle inkomsten/uitgaven op papier te zetten. Mijn auto heeft het vandaag begeven en het is niet heel erg, morgen moet de motor even worden uitgelezen, maar dat is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Hoe dan ook, er zijn veranderingen op komst waardoor ik ook nog eens verder moet reizen dan de 100km per dag. En ik durf dat niet meer aan met mijn auto. *blablabla *
Nu heb ik net berekend hoeveel ik in vijf maanden kan sparen. Dan moet ik even heel netjes met mijn geld omgaan en niet zoals ik nu doe, het verbrassen. En als ik dan geluk heb, dan mag er ook niets misgaan, dan kan ik over vijf maanden een reeele aanbetaling doen op een auto.
Nu heb ik net berekend hoeveel ik in vijf maanden kan sparen. Dan moet ik even heel netjes met mijn geld omgaan en niet zoals ik nu doe, het verbrassen. En als ik dan geluk heb, dan mag er ook niets misgaan, dan kan ik over vijf maanden een reeele aanbetaling doen op een auto.
Gast- Gast
Ik zeg: WAUW!!Qiara schreef:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ABE: Misschien eens met Lejow gaan praten hahahaha!
Laatst aangepast door ProudMama op do 30 jun 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zininzon schreef:Volgens mij kun je sindskort in NL ook M&M's per kleur kopen.
Ik heb gekeken, maar het is wel heel duur... Het leek er ook op dat je ze alleen in cadeauverpakkingen kan krijgen, met eventueel een persoonlijke boodschap.
Qiara- Ratel
Nou, ABE, dan weet je wat je te doen staat! Je kunt het best, meis! Het is voor een goed doel
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m'sikwilookm&m's!!!!!!!!!
Ik háát ongesteld zijn
Ik háát ongesteld zijn
Gast- Gast
ProudMama schreef:ABE: Misschien een met Lejow gaan praten hahahaha!
Owja, ik heb misschien, heel misschien, nog een extra meevaller. (Lejow had ook meevallers) Ik heb mijn belasting nog niet ingevuld, net als elk jaar uitgesteld tot 1 september, dus misschien krijg ik eens wat meer terug dan de lullige bedragen afgelopen jaren.
Gast- Gast
Oh ja, Lejow heeft vast wel tips!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Avond.
Reva Avond
Qiara- Ratel
Oh ik moest straks zo lachen bij de friettent... we gingen buiten nog een ijsje eten, zat er aan de picknicktafel naast ons een gezin waarvan de vader in een rolstoel zat. Althans, hij zat op de picknickbank en zijn zoontje was in de rolstoel aan het racen. Precies dezelfde stoel als ik heb, zelfde merk en zelfde kleur.
Nichtje zat dat zo eens te bekijken en toen dat jochie even uit de rolstoel sprong, spurtte ze erheen en wilde met de rolstoel weglopen hahaha! Die mensen keken wel heel raar op, tot ik uitlegde dat ik precies dezelfde stoel heb en ze hem dus waarschijnlijk gewoon herkende als de mijne... Maar volgens mij vonden ze het niet zo grappig als ik het vond...
Nichtje zat dat zo eens te bekijken en toen dat jochie even uit de rolstoel sprong, spurtte ze erheen en wilde met de rolstoel weglopen hahaha! Die mensen keken wel heel raar op, tot ik uitlegde dat ik precies dezelfde stoel heb en ze hem dus waarschijnlijk gewoon herkende als de mijne... Maar volgens mij vonden ze het niet zo grappig als ik het vond...
Alex schreef:Reva!
Als je niet eens antwoord geeft op whatsapp hoef je niet opeens hier enthousiast te doen.. Kippenkont.
Gast- Gast
Dat is wel heel grappig, Sjaan! Ze wilde hem voor je terughalen :-)
Qiara- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva!
Als je niet eens antwoord geeft op whatsapp hoef je niet opeens hier enthousiast te doen.. Kippenkont.
Kijk wie het zegt! Ik heb niks meer van jou gekregen hoor!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: