Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Oehh Reva.. Geweldig! lig kreupel..
Had laatst voor iemand die plaat van samen op de moter opgezet van die 2
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Is het gelukt om je baas te bereiken en een afspraak te maken met de huisarts?Lily schreef:ja, en het word steeds erger heb ik het idee achja we horen zo wat het is en dan hopen dat het snel over is.
Gast- Gast
ja wesp of bij, weet het niet. Er zat geen angel in. De assistent wilde dat ik langskwam want het kan zijn dat het is gaan ontsteken.
VMN, ja hij is ff hier geweest maar moest de winkel maar ff dichtgooien.
VMN, ja hij is ff hier geweest maar moest de winkel maar ff dichtgooien.
Laatst aangepast door Lily op do 30 jun 2011 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooh, ik vind dat zo'n rotsteek! Ik ben 1x door een wesp gestoken in mijn knieholte en sindsdien ben ik als de dood voor die krengen.
Gast- Gast
Moezie schreef:Oehh Reva.. Geweldig! lig kreupel..
Deze was vroeger al mn favo. Samen met het patatjeslied. Nog steeds twee grote liefdes. Sommige dingen veranderen niet
Gast- Gast
Heb je het zelf wel goed ontsmet Lily?
Ik zweer bij azijn als ik door zo'n beest gestoken ben.
Ik zweer bij azijn als ik door zo'n beest gestoken ben.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was er ook altijd heel bang voor, maar een paar jaar geleden ben ik nog eens in m'n rug gestoken en dat deed helemaal niet zo'n pijn.Alex schreef:Oooh, ik vind dat zo'n rotsteek! Ik ben 1x door een wesp gestoken in mijn knieholte en sindsdien ben ik als de dood voor die krengen.
Gast- Gast
Ja maar PM mag niet meedoen, die speelt vals. Met drie buiken in één kan ik het ook!Alex schreef:Lily schreef:met wat win je?
Dikste buik van ons allemaal!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik was er ook altijd heel bang voor, maar een paar jaar geleden ben ik nog eens in m'n rug gestoken en dat deed helemaal niet zo'n pijn.Alex schreef:Oooh, ik vind dat zo'n rotsteek! Ik ben 1x door een wesp gestoken in mijn knieholte en sindsdien ben ik als de dood voor die krengen.
Hmm, misschien moet ik me nog eens laten prikken zodat ik van die angst af kom
Gast- Gast
ja de laatste keer dat ik gestoken was was ik 8 ofzo, nouw ik kon me niet herinneren dat het zo`n pijn doet. De tranen stonden in m`n ogen. En heb heel de avond in een bak water gezeten om het te verzachten. We hadden geen azijn of after-bite ofzo.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik was er ook altijd heel bang voor, maar een paar jaar geleden ben ik nog eens in m'n rug gestoken en dat deed helemaal niet zo'n pijn.Alex schreef:Oooh, ik vind dat zo'n rotsteek! Ik ben 1x door een wesp gestoken in mijn knieholte en sindsdien ben ik als de dood voor die krengen.
Klopt! Ik dacht hee er prikt iets in mn laars, stokje, watdanook. Uren later thuis laars uit, dood beest erin en drie steken.
Gast- Gast
Ik moet straks nog een forum- pauze inlassen, anders ga ik het weekend al bevallen...
Gast- Gast
Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik was er ook altijd heel bang voor, maar een paar jaar geleden ben ik nog eens in m'n rug gestoken en dat deed helemaal niet zo'n pijn.Alex schreef:Oooh, ik vind dat zo'n rotsteek! Ik ben 1x door een wesp gestoken in mijn knieholte en sindsdien ben ik als de dood voor die krengen.
Hmm, misschien moet ik me nog eens laten prikken zodat ik van die angst af kom
Verkleed je als bloemetje!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Na de bevalling win ik de eerste tijd vast ook nog wel...
Welnee joh! Ze zullen hooguit denken dat je een week of 20 zwanger bent
Gast- Gast
N. heeft een keer een teek op zijn tong gehad, dat was ook klote joh. Toen was hij bijna 1 en op vakantie in Luxemburg, vind daar maar is snel een arts te vinden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Ik moet straks nog een forum- pauze inlassen, anders ga ik het weekend al bevallen...
Hahahaha, ja je gaat wel hard nu!
Gast- Gast
Als ik gestoken word kan ik naar het ziekenhuis.. Allergie
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
VeryCherry schreef:N. heeft een keer een teek op zijn tong gehad, dat was ook klote joh. Toen was hij bijna 1 en op vakantie in Luxemburg, vind daar maar is snel een arts te vinden.
Een teek op zijn tong? OMG de gedachte alleen al ...
Gast- Gast
Moezie schreef:Als ik gestoken word kan ik naar het ziekenhuis.. Allergie
Heb je niet zo'n prikpen daarvoor?
Gast- Gast
Whaha echt, wedden van niet?ProudMama schreef:Na de bevalling win ik de eerste tijd vast ook nog wel...
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: