Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen Ik ben alweer eventjes wakker, helaas! Wil zo graag nog even slapen haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Klinkt goed Moezie! Maar eerst dus 5 weken vakantie?
Jeps.. En ik heb er zin in
de eerste 2 weken heb ik alleen vakantie.. Daarnaa 3 weken met R.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Mogge lady´s!
Ik ga zo maar eens een beetje opruimen hier, gister het halve huis op z´n kop gezet opzoek naar ons trouwboekje haha.
Bleek het gewoon bij de foto´s te zitten, was ik even vergeten. Stom!!
Ik ga zo maar eens een beetje opruimen hier, gister het halve huis op z´n kop gezet opzoek naar ons trouwboekje haha.
Bleek het gewoon bij de foto´s te zitten, was ik even vergeten. Stom!!
Gast- Gast
Ik wil dat deze dag en periode voorbij is.
Plus ik wil vakantie om alles te verwerken en bij te kunnen slapen.
Ik wil dat mijn huisbaar zorgt dat mijn muur is gemaakt omdat ik nu geen gordijn heb en ik slaap al slecht.
Ik wil dat mijn lamp weer normaal aan de muur hangt, is gisteren bijna naar beneden komen vallen. Vandaag maar even pluggen halen.
Ik wil zo veel maar vooral wil ik slapen.
Plus ik wil vakantie om alles te verwerken en bij te kunnen slapen.
Ik wil dat mijn huisbaar zorgt dat mijn muur is gemaakt omdat ik nu geen gordijn heb en ik slaap al slecht.
Ik wil dat mijn lamp weer normaal aan de muur hangt, is gisteren bijna naar beneden komen vallen. Vandaag maar even pluggen halen.
Ik wil zo veel maar vooral wil ik slapen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Als je mijn buik en rug en ribben een dagje over wil nemen... Graag Reva
En gelijk wat afspraken bij de gyn overnemen?
Gast- Gast
Mag ikhet ook PM, misschien dat ik me dan voor één dag een stukje beter voel.
silly-one- Ratel
ProudMama schreef:Als je mijn buik en rug en ribben een dagje over wil nemen... Graag Reva
Ja uiteraard!
Gast- Gast
Van mij mag je het een dagje lenen, maar of je je er beter door voel... dat betwijfel ik hoor.silly-one schreef:Mag ikhet ook PM, misschien dat ik me dan voor één dag een stukje beter voel.
Slapen kan je dan in elk geval vergeten...
Gast- Gast
Deal! De inwendige onderzoeken van dinsdag doe jij?Reva schreef:ProudMama schreef:Als je mijn buik en rug en ribben een dagje over wil nemen... Graag Reva
Ja uiteraard!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Van mij mag je het een dagje lenen, maar of je je er beter door voel... dat betwijfel ik hoor.silly-one schreef:Mag ikhet ook PM, misschien dat ik me dan voor één dag een stukje beter voel.
Dat doe ik al een paar dagen slecht, dus in dat op zicht zal ik daar niet veel van merken.
silly-one- Ratel
Waarom haal je dan niet iets homeopatisch om te slapen? Zonder goede slaap kan je helemaal niks hebben natuurlijk, vermoeiheid sloopt je.silly-one schreef:ProudMama schreef:Van mij mag je het een dagje lenen, maar of je je er beter door voel... dat betwijfel ik hoor.silly-one schreef:Mag ikhet ook PM, misschien dat ik me dan voor één dag een stukje beter voel.
Dat doe ik al een paar dagen slecht, dus in dat op zicht zal ik daar niet veel van merken.
Gast- Gast
[quote="ProudMama"]
Heb nog wel iets liggen, want ik vanavond kan pakken.
Het is meer het verhaal van mijn zus wat gewoon toch wel een hoop emoties losbrengt en een hoop woede, pijn en verdriet. Pus dat het vandaag gewoon voor hun heel zwaar is en daar ben ik zo mee bezig dat is gewoon niet leuk meer.
silly-one schreef:Waarom haal je dan niet iets homeopatisch om te slapen? Zonder goede slaap kan je helemaal niks hebben natuurlijk, vermoeiheid sloopt je.
Het is meer het verhaal van mijn zus wat gewoon toch wel een hoop emoties losbrengt en een hoop woede, pijn en verdriet. Pus dat het vandaag gewoon voor hun heel zwaar is en daar ben ik zo mee bezig dat is gewoon niet leuk meer.
silly-one- Ratel
[quote="silly-one"]
Dan kan ik me voorstellen dat je totaal van slag bent. Kan je niet met iemand afspreken zodat je een beetje afleiding hebt?
Hoe ver is ze zwanger? Lijkt me zo vreselijk, op die manier te moeten bevallen.
Gaat ze vandaag bevallen?ProudMama schreef:silly-one schreef:Waarom haal je dan niet iets homeopatisch om te slapen? Zonder goede slaap kan je helemaal niks hebben natuurlijk, vermoeiheid sloopt je.
Dan kan ik me voorstellen dat je totaal van slag bent. Kan je niet met iemand afspreken zodat je een beetje afleiding hebt?
Gast- Gast
Ik zou je inderdaad eens iets pakken om te slapen SO
Slaap heb je hard nodig om je beter te kunnen voelen.. Ik weet niet wat er vandaag gaat gebeuren maar ik geloof dat je het er moeilijk mee hebt! daarom een dikke
Slaap heb je hard nodig om je beter te kunnen voelen.. Ik weet niet wat er vandaag gaat gebeuren maar ik geloof dat je het er moeilijk mee hebt! daarom een dikke
Moezie- Kletskop
ProudMama schreef:Gaat ze vandaag bevallen?
Als het goed is gaat het vandaag gebeuren. Ik zit nu op mijn werk en zal vanavond wel een telefoontje van mijn ouders krijgen denk ik zo. Verder heb ik wel een hoop vriendinnen die ik telefonische op de hoogte hou en waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar ik vind het zelf vervelend om er iedere keer over te beginnen terwijl ik weet dat ze het niet erg vinden.
Ze is nu rond de 21 weken en wat ik afgelopen week nog heb begrepen is dat het open ruggetje een gatenkaas is om het lomp te zeggen en dat de hersenen door het vocht niet voldoende zijn ontwikkeld. Ik hoop echt dat ik niemand meer in mijn omgeving krijg die dit hoeft mee te maken, want als ik bedenk hoe ik me voel wil ik niet weten hoe hun zich voelen.
silly-one- Ratel
Nee, niet echt. Ga wel een middagdutje doen ofzo.Alex schreef:Heb jij wel een beetje geslapen, PM? Ik heb wat late posts van je gezien ...
Gast- Gast
Vreselijk Silly. Bij het idee dat alleen al staan de tranen in mijn ogen, wat moet dat vreselijk zijn!!
Gast- Gast
Silly wat erg.. Zoiets gun je echt niemand! Wat moet dat vreselijk zijn! Veel sterkte meid!
Moezie- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: