Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
snap dat je ervan baalt jeanette, maar geduld is een schone zaak misschien is zijn mobiel kapot en heeftie geen tijd gehad op op de computer te gaan ofzo.
Gast- Gast
AaahhhhhhVeryCherry schreef:Oh willen jullie de opmerking van de dag lezen?
N. zei gister tegen mij dat vrouwen met een baby in hun buik alleen maar in bed mogen liggen, want anders schommelt het veel te erg voor de baby en dan groeien ze niet goed. Toen vroeg ik aan hem of hij dacht dat ik de hele tijd in bed heb gelegen, zei hij nee, "want dat is anders mam, jij kan alles"
Gast- Gast
wat een opmerking, VC!
Ziezo, mijn wasje hangt aan de lijn, heb wat gestreken en de droger draait ook. Goed bezig, al zeg ik het zelf dus nu even tijd voor de lunch
Ziezo, mijn wasje hangt aan de lijn, heb wat gestreken en de droger draait ook. Goed bezig, al zeg ik het zelf dus nu even tijd voor de lunch
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Heb jij eigenlijk een aangepaste strijkplank om zittend te strijken?Sjaantje schreef: wat een opmerking, VC!
Het lukt me wel, maar vind het niet makkelijk, zeker met grote dingen. Maar komt misschien omdat ik gewend ben om het staande te doen...
Gast- Gast
Dus PM in bed gaan liggen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily; Ik heb weinig geduld haha.
ProudMama; Ja, ik heb hem anoniem geprobeerd te bellen, maar krijg dan de voice mail.
VC; Aahhh, wat super lief!!
ProudMama; Ja, ik heb hem anoniem geprobeerd te bellen, maar krijg dan de voice mail.
VC; Aahhh, wat super lief!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Yup, was echt schattig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
O hou op, moet er niet aan denken!! Halve dag bedrust gehad in het ziekenhuis, wat een drama. Op de po, wassen met een waskommetje naast je bed en hulp vragen voor je rug ed. Pffft...Moezie schreef:Dus PM in bed gaan liggen
Gast- Gast
Ja, ik baal als een stekker, want ik weet dus niet zeker of zijn mobiel kapot is. Hij is zooo leuk en zit heel de tijd met hem in mijn kop. Ik maak mezelf gewoon gek haha.
ProudMama schreef:O hou op, moet er niet aan denken!! Halve dag bedrust gehad in het ziekenhuis, wat een drama. Op de po, wassen met een waskommetje naast je bed en hulp vragen voor je rug ed. Pffft...Moezie schreef:Dus PM in bed gaan liggen
Haha nee dat zou ik ook echt niet lang volhouden..
Moezie- Kletskop
PM, ik heb een strijkkruk van Brabantia, duur ding maar wel ideaal. (sorry plaatje is erg klein volgens bij bestaan ze niet meer, kan bijna niks vinden op internet...)
Had er een van de Lidl maar die was niet stabiel en nét iets te hoog voor mijn korte pootjes. Je bent wel veel minder mobiel als je op zo'n krukje zit, ongemerkt beweeg je toch heel wat lopend in alle richtingen tijdens het strijken. Maar ik heb er veel gebruik van gemaakt toen ik nog samenwoonde en veel streek. Nu strijk ik nog maar zo weinig dat ik de kruk amper nog gebruik Die paar dingen zijn staand zo gedaan!
Had er een van de Lidl maar die was niet stabiel en nét iets te hoog voor mijn korte pootjes. Je bent wel veel minder mobiel als je op zo'n krukje zit, ongemerkt beweeg je toch heel wat lopend in alle richtingen tijdens het strijken. Maar ik heb er veel gebruik van gemaakt toen ik nog samenwoonde en veel streek. Nu strijk ik nog maar zo weinig dat ik de kruk amper nog gebruik Die paar dingen zijn staand zo gedaan!
Hoi iedereen,
Hoe is het hier?
Ik zit even zwaar in de stress om een herkansing van een opdracht die ik morgen moet inleveren. Het lukt gewoon niet.
Hoe is het hier?
Ik zit even zwaar in de stress om een herkansing van een opdracht die ik morgen moet inleveren. Het lukt gewoon niet.
Gast- Gast
Zo dan! Jij hebt wilde plannen!ProudMama schreef:Zal het onthouden voor mijn volgende tweeling- zwangerschap.
Als het zover is, mag je de mijne wel lenen
Megara, balen! Succes!
Thuis. Ik word gek van alle chaos en de dingen die ik nog moet doen hier, ik heb soms echt zin om het keihard uit te gillen.Lily schreef:op het werk storm of thuis?
Gast- Gast
Storm schreef:Thuis. Ik word gek van alle chaos en de dingen die ik nog moet doen hier, ik heb soms echt zin om het keihard uit te gillen.Lily schreef:op het werk storm of thuis?
Storm
Moezie- Kletskop
Jeanette schreef:Megara, balen! Succes!
Dankje! Ik hoop dat het nog wat gaat worden. Ik kan daar zo chagrijnig van worden.
Gast- Gast
Storm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Storm, ik zou zeggen: gil maar eens even lekker! *pakt vast oordopjes uit de kast* Hopelijk helpt het je wat.
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: