Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Woohoo, morgen zijn mijn vriend en ik anderhalf jaar samen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga vanmiddag (eindelijk) na 2 weken mijn kleine prinses weer knuffelen... wat heb ik haar gemist!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd VC..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat goed, gefeliciteerd!VeryCherry schreef:Woohoo, morgen zijn mijn vriend en ik anderhalf jaar samen
Gast- Gast
Gefeliciteerd alvast, VC!
Hoe is het verder met je? Lang geleden dat ik je hier gespot heb!
Hoe is het verder met je? Lang geleden dat ik je hier gespot heb!
Leuk VC, gaan jullie nog iets doen?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nou nee, helaas niet. We gaan naar de verjaardag van mijn schoonzusje.
Maar ik kan wel iets voor hem koken wat hij heel lekker vind, dan is het toch nog een beetje een feestje
Maar ik kan wel iets voor hem koken wat hij heel lekker vind, dan is het toch nog een beetje een feestje
ik ben in okt. 5 jaar samen met R. wil echt een weekendje weg romantisch naar een huisje ofzo..
Wel met bubbelbad en sauna
Moezie- Kletskop
@ Sjaantje; 't Gaat goed hoor, gelukkig. Ik zie eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel qua financiën
En met jou?
En met jou?
Hebben wij in November gedaan, de Cauberg zijn we geweest. Zonnebank, bubbelbad, sauna... heerlijk! Last minute geboekt, dus was totaal niet duur.Moezie schreef:ik ben in okt. 5 jaar samen met R. wil echt een weekendje weg romantisch naar een huisje ofzo..
Helaas geen lekker weer gehad.
Gast- Gast
Wat fijn om te horen, VC! Ik gun het je ook van harte dat het allemaal wat makkelijker gaat worden Hoe is het met N. en zijn zwemles?
Met mij gaat het zijn gangetje, gister terug gekomen van vakantie dus de wasmachine roept me nu dat ie leeggehaald wilt worden Lekker laten roepen, ik zit eerst nog even aan mijn ontbijtje
Verder baal ik wel een beetje dat het vanwege de vakantieperiode nog een tijd gaat duren voor ik onder het mes mag... 18 augustus pas pre-operatief onderzoek en daarna wordt de operatie-datum gepland. Maar ja... tis niet anders!
Met mij gaat het zijn gangetje, gister terug gekomen van vakantie dus de wasmachine roept me nu dat ie leeggehaald wilt worden Lekker laten roepen, ik zit eerst nog even aan mijn ontbijtje
Verder baal ik wel een beetje dat het vanwege de vakantieperiode nog een tijd gaat duren voor ik onder het mes mag... 18 augustus pas pre-operatief onderzoek en daarna wordt de operatie-datum gepland. Maar ja... tis niet anders!
ProudMama schreef:Hebben wij in November gedaan, de Cauberg zijn we geweest. Zonnebank, bubbelbad, sauna... heerlijk! Last minute geboekt, dus was totaal niet duur.Moezie schreef:ik ben in okt. 5 jaar samen met R. wil echt een weekendje weg romantisch naar een huisje ofzo..
Dat meen je niet :O
Daar werk ik op vrijdag
Moezie- Kletskop
Sjaantje schreef:Wat fijn om te horen, VC! Ik gun het je ook van harte dat het allemaal wat makkelijker gaat worden Hoe is het met N. en zijn zwemles?
N. heeft afgelopen zaterdag afgezwommen voor zijn B-diploma Twijfel nog steeds of ik hem door wil laten gaan voor C, maar ik heb nog even de tijd om dat te bedenken.
Maarreh, moet je echt zo lang wachten joh, dat is toch niet menselijk...
Tja, meneer de dokter moet zo nodig op vakantie...
Nou ja, liever zo dan dat hij zegt: 'Sjaan, je eerste knie is geopereerd, ik moet snel weg want ik ga op vakantie en over drie weken ben ik er weer voor de volgende knie!' Ik heb dan toch liever dat ie in de buurt is na de operaties voor het geval het niet zo soepel verloopt allemaal... En ach, zo heb ik zelf ook nog wat aan de zomer!
Wat goed dat N. B heeft gehaald! Waarom twijfel je over C?
Nou ja, liever zo dan dat hij zegt: 'Sjaan, je eerste knie is geopereerd, ik moet snel weg want ik ga op vakantie en over drie weken ben ik er weer voor de volgende knie!' Ik heb dan toch liever dat ie in de buurt is na de operaties voor het geval het niet zo soepel verloopt allemaal... En ach, zo heb ik zelf ook nog wat aan de zomer!
Wat goed dat N. B heeft gehaald! Waarom twijfel je over C?
O echt? Wij zijn van maandag tot vrijdag geweest.Moezie schreef:ProudMama schreef:Hebben wij in November gedaan, de Cauberg zijn we geweest. Zonnebank, bubbelbad, sauna... heerlijk! Last minute geboekt, dus was totaal niet duur.Moezie schreef:ik ben in okt. 5 jaar samen met R. wil echt een weekendje weg romantisch naar een huisje ofzo..
Dat meen je niet :O
Daar werk ik op vrijdag
Gast- Gast
das fijn!VeryCherry schreef:@ Sjaantje; 't Gaat goed hoor, gelukkig. Ik zie eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel qua financiën
En met jou?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
goedemiddag trouwens dames!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja ok, daar zit wel wat in natuurlijk :)Maar wordt het nu ergens in het najaar?
Ik twijfel over C omdat ik geen zin meer heb om elke week naar dat zwembad te moeten gaan. En ik niet weet wanneer hij af mag zwemmen, als ik de garantie zou hebben dat hij in November af mag zwemmen zou ik het nog wel doen, maar het kan ook Januari worden en dat duurt me te lang. En eerst komt de (verrassing) zomervakantie er tussen, dus hij start dan pas in september.
Ik twijfel over C omdat ik geen zin meer heb om elke week naar dat zwembad te moeten gaan. En ik niet weet wanneer hij af mag zwemmen, als ik de garantie zou hebben dat hij in November af mag zwemmen zou ik het nog wel doen, maar het kan ook Januari worden en dat duurt me te lang. En eerst komt de (verrassing) zomervakantie er tussen, dus hij start dan pas in september.
Atelier Madame schreef:das fijn!VeryCherry schreef:@ Sjaantje; 't Gaat goed hoor, gelukkig. Ik zie eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel qua financiën
En met jou?
Ja heel erg
VC. Alvast gefeliciteerd!
En voor een nog groter feestje gewoon ff dat ene liedje aanzetten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:VC. Alvast gefeliciteerd!
Whahaah nu je het over dat nummer hebt; mijn vriend was van dinsdag op woensdag in het buitenland voor zijn werk en prompt kwam dat nummer voorbij op de radio. Toen had ik het helemaal niet meer
Zal vast wel september worden, vrees ik...
Ik kan me voorstellen dat je niet meer zo'n zin hebt om wekelijks naar het zwembad te moeten, maar is het niet de 'investering' waard? Geen idee wat de zwemdiploma's precies inhouden hoor, maar het lijkt me ergens toch wel een veilig idee dat hij weet hoe hij zich in het water moet redden (ik ben dus de grootste water-angsthaas die je maar kunt bedenken)
Gaan jullie op vakantie deze zomer? Waarheen?
Ik kan me voorstellen dat je niet meer zo'n zin hebt om wekelijks naar het zwembad te moeten, maar is het niet de 'investering' waard? Geen idee wat de zwemdiploma's precies inhouden hoor, maar het lijkt me ergens toch wel een veilig idee dat hij weet hoe hij zich in het water moet redden (ik ben dus de grootste water-angsthaas die je maar kunt bedenken)
Gaan jullie op vakantie deze zomer? Waarheen?
ProudMama schreef:Reva: Dat soort dingen kunnen ook echt alleen bij jou he?!
Ja, daarom heb ik t ook voor mezelf gehouden tijdens t regelen (op 1 vriend na), zodat ik als t niet zou lukken kon zeggen dat mn scriptie was afgekeurd ipv alles is goed en af maarre ik ben vergeten mn diploma aan te vragen
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: