Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ga ik toch maar eens halen danVeryCherry schreef:Suus schreef:Ik heb nog nooit 43 gehad... Maar is een aanrader dus?
Yup
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.Vergeet-me-nietje schreef:ProudMama schreef:Belastingtechnisch zou het beter uitkomen als ik het vandaag ff deed, maar dat zit er niet.Reva schreef:ProudMama schreef:Reva schreef:WHAAAAAAAAA omg.. De limbo-vader a.k.a. brandweerman reed net voorbij, in brandweerwagen, gingen ze met zn allen zwaaien
Volgens mij ben ik knalrood
In koor: Reva heeft sjahans, Reva heeft sjahans! Reva is verrliehiefd, Reva is verliehiefd!
Jonguh, ga baren ofzo!
En er was nog iets, maar weet niet precies meer.
Gast- Gast
Lily schreef:43 is toch whisky he? M`n vriend drinkt meestal johnny walker red label
Is dit niet veel zoeter? Whiskey hou ik niet van eigenlijk...
Suus- Lady Post-a-lot
Jee, wat gaan jullie weer snel vandaag! Maar ik heb inderdaad een heerlijke vakantie gehad Vliegt altijd veel te snel voorbij he Vanmorgen alweer bijtijds op want de woningbouw-meneer kwam een nieuwe keukenkraan brengen. Maar morgen mag ik uitslapen!
PM, heb je mijn topic met vakantie-foto's al gezien? Er zit er ook eentje speciaal voor jou bij!!
PM, heb je mijn topic met vakantie-foto's al gezien? Er zit er ook eentje speciaal voor jou bij!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Bizar zeg!ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.Vergeet-me-nietje schreef:ProudMama schreef:Belastingtechnisch zou het beter uitkomen als ik het vandaag ff deed, maar dat zit er niet.Reva schreef:ProudMama schreef:Reva schreef:WHAAAAAAAAA omg.. De limbo-vader a.k.a. brandweerman reed net voorbij, in brandweerwagen, gingen ze met zn allen zwaaien
In koor: Reva heeft sjahans, Reva heeft sjahans! Reva is verrliehiefd, Reva is verliehiefd!
Jonguh, ga baren ofzo!
Gast- Gast
Dan kun je feitelijk dus beter nog een maand of 3 zwanger blijven...ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.
Vergeet-me-nietje schreef:Bizar zeg!ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.Vergeet-me-nietje schreef:ProudMama schreef:Belastingtechnisch zou het beter uitkomen als ik het vandaag ff deed, maar dat zit er niet.Reva schreef:ProudMama schreef:Reva schreef:WHAAAAAAAAA omg.. De limbo-vader a.k.a. brandweerman reed net voorbij, in brandweerwagen, gingen ze met zn allen zwaaien
Jonguh, ga baren ofzo!
Dat was bij mij ook, mijn zoontje is van eind juli.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Klopt.. Drink hem ook zonder ijs
Moezie- Kletskop
Krijg nu steeds meer zin om 43 te gaan proberen, maar het is nog een beetje te vroeg voor alcohol he?
Suus- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Dan kun je feitelijk dus beter nog een maand of 3 zwanger blijven...ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.
Jij hebt duidelijk niet opgelet bij biologie.
Gast- Gast
Ik denk dat ik 4 juli maar beval, heb ik gelijk leuk verjaardagskadootje voor mijn pa.
Gast- Gast
Daar daar daar!ProudMama schreef:Sjaan:: Waar waar waar?
Klopt.Reva schreef:Sjaantje schreef:Dan kun je feitelijk dus beter nog een maand of 3 zwanger blijven...ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.
Grapjas.Reva schreef:Sjaantje schreef:Dan kun je feitelijk dus beter nog een maand of 3 zwanger blijven...ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.
3 weken overleef ik nog wel, maar 3 maanden... Dan zijn de 25 pond per kind...
Gast- Gast
Suus schreef:Krijg nu steeds meer zin om 43 te gaan proberen, maar het is nog een beetje te vroeg voor alcohol he?
Ik zeg altijd maar zo, het is altijd wel ergens op de wereld avond
Gast- Gast
Reva schreef:Suus schreef:Krijg nu steeds meer zin om 43 te gaan proberen, maar het is nog een beetje te vroeg voor alcohol he?
Haha, ik hou me toch nog maar even inSjaantje schreef:Reva schreef:Suus schreef:Krijg nu steeds meer zin om 43 te gaan proberen, maar het is nog een beetje te vroeg voor alcohol he?
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Sjaantje schreef:Dan kun je feitelijk dus beter nog een maand of 3 zwanger blijven...ProudMama schreef:Voor 1 juli bevallen krijg je 1 oktober kinderbijslag. Een dag later bevallen krijg je het pas in Januari.
Gast- Gast
Nou bij mijn baas op kantoor staat nog een fles
Moezie- Kletskop
Voor ons hoeft dat niet hoor, wij houden ons ook niet in.Suus schreef:Haha, ik hou me toch nog maar even inSjaantje schreef:Reva schreef:Suus schreef:Krijg nu steeds meer zin om 43 te gaan proberen, maar het is nog een beetje te vroeg voor alcohol he?
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: