Kan dit?
+10
Atelier Madame
Mida4you
CCC
Mizz_S
Shisha
Melis_je
Gigi_
Flippin' Bitch
Phileine
Caroow
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan dit?
Ik weet het, een aantal mensen hier vinden leggings per definitie al niet kunnen. Maar, ik wil zo graag mijn nieuwe rokje aan, en zonder legging is het wel wat koud. Vandaar, kan dit?
Met legging:
Zonder legging:
Met legging:
Zonder legging:
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Kan dit?
Zonder de legging en een ander shirtje.
De rok is al vrij druk met die lagen, een effen shirt is mooier denk ik
De rok is al vrij druk met die lagen, een effen shirt is mooier denk ik
Gast- Gast
Leuk, zowel met als zonder legging (stiekem vind ik het met legging iets leuker staan) Ik zou ook kiezen voor een ander shirt en denk dat een zwart shirt met een beetje rood erin erg leuk erboven staat.
Laatst aangepast door Phileine op wo 29 jun 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie benen heb je! Leuk rokje heb je (heb ik ook )! Ik vind dat het allebei kan. Ik vind alleen witte leggings stom .
Gast- Gast
Ik zou inderdaad voor een effen shirt gaan (rood?). Persoonlijk zou ik me erg bloot voelen zonder legging, maar het kan wel.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Met legging vind ik zelfs leuker, wel een ander shirtje inderdaad!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
't Is een erg kort rokje ja, maar je kunt het goed hebben. Het effect van het rokje valt wel met die legging, vind ik. Áls je een legging wilt, zou ik een knalrode doen die tot aan je enkels komt. Met deze outfit zou je me niet opvallen als 'oh, wat heeft zij leuke kleren aan'. Leuk t-shirt btw!
Gast- Gast
Beide leuk! Je hebt mooie benen, dus niks misstaat je!!
Heb je bij de tweede foto een panty aan? Zo nee, das ook nog een optie
Oh, en dat shirt is ook leuk!
Wanneer had jij besteld?
Heb je bij de tweede foto een panty aan? Zo nee, das ook nog een optie
Oh, en dat shirt is ook leuk!
Wanneer had jij besteld?
Gast- Gast
Het shirtje had ik toevallig ook net aan, die "hoort" er niet bij. Ik was te lui om iets anders aan te trekken
Gelukkig bestaan er toch nog mensen die niet gruwelen van leggings, nu kan ik mooi mijn rokje aan
Ik voel me echt een beetje naakt zonder, en fietsen lijkt me ook niet erg handig
Gelukkig bestaan er toch nog mensen die niet gruwelen van leggings, nu kan ik mooi mijn rokje aan
Ik voel me echt een beetje naakt zonder, en fietsen lijkt me ook niet erg handig
Caroow- Lady Post-a-lot
Met legging vind ik het saai, zonder legging zie je je mooie benen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Een knalrode legging? Ik weet niet of ik dat wel durf
En ik heb inderdaad een panty aan, maar dat is meer omdat ik een heel lelijk litteken heb op mijn been wat weerspiegeld in de camera.
Ik gok dat we 2 weken terug besteld hebben, maar het kan ook 3 weken zijn..
En ik heb inderdaad een panty aan, maar dat is meer omdat ik een heel lelijk litteken heb op mijn been wat weerspiegeld in de camera.
Ik gok dat we 2 weken terug besteld hebben, maar het kan ook 3 weken zijn..
Caroow- Lady Post-a-lot
Hey dat rokje heb ik ook!
Ik vind hem zonder legging mooier staan maar met kan ook!
Ik vind hem zonder legging mooier staan maar met kan ook!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind hem met legging leuker eerlijk gezegd.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb dit rokje ook... Ik draag 'm ook lekker met legging, ik draag waar ik me goed in voel.... Ik heb er meestal een effen shirtje op in kleur en een spijkergiletje... Superleuk rokje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het met legging ook leuker
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zou geen van beide doen . Maar als ik toch moet kiezen, zonder legging en met panty.
Gast- Gast
een iets doorschijnende zwarte panty en dan gympen eronder, denk dat je dit rokje sportief moet houden
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nou euh, ik kan er beter niet over oordelen, want ik zou dit helemaal niet dragen. Maar als ik dan moest kiezen zonder legging en met panty. Of een lange legging met enkelaarsjes (legging IN je laars dus.)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Nou euh, ik kan er beter niet over oordelen, want ik zou dit helemaal niet dragen. Maar als ik dan moest kiezen zonder legging en met panty. Of een lange legging met enkelaarsjes (legging IN je laars dus.)
+1.
Gast- Gast
Hier ook.Alex schreef:toetje_ schreef:Nou euh, ik kan er beter niet over oordelen, want ik zou dit helemaal niet dragen. Maar als ik dan moest kiezen zonder legging en met panty. Of een lange legging met enkelaarsjes (legging IN je laars dus.)
+1.
Gast- Gast
Purple schreef:Hier ook.Alex schreef:toetje_ schreef:Nou euh, ik kan er beter niet over oordelen, want ik zou dit helemaal niet dragen. Maar als ik dan moest kiezen zonder legging en met panty. Of een lange legging met enkelaarsjes (legging IN je laars dus.)
+1.
En nog 1!
Gast- Gast
Met legging en een effen shirtje!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Jen_ schreef:Purple schreef:Hier ook.Alex schreef:toetje_ schreef:Nou euh, ik kan er beter niet over oordelen, want ik zou dit helemaal niet dragen. Maar als ik dan moest kiezen zonder legging en met panty. Of een lange legging met enkelaarsjes (legging IN je laars dus.)
+1.
En nog 1!
+1
uberhaupt enkellaarsjes, en shirtje in het rokje ipv eroverheen. Nu zie je alleen maar het gedeelte wat dikker maakt...
je hebt killer legs, dus showen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Vind het rokje eigen kort, ondanks dat je het zeker kan hebben met je benen hoor!. Het lijkt alleen wel alsof hij achter zo kort is dat je je ondergoed zou kunnen zien als je hem zonder legging draagt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: