En toen barstte de bom ....
+30
Lejow
Jerry
Tsjip
Pien
Suus
Rush
Sterre
Sweety
Juul
Sjaantje
Lady4
sanne-84
SoGood
Spring
mzcharlotte
Mamsie
Floor
Julia
girli
TNMN
Monte
Phileine
Melis_je
Inge
studiebol
Angela_1986
Hoochie
Paper Crown
Susan
Beachgirl
34 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: En toen barstte de bom ....
Even een update voor de mensen die misschien toch een beetje nieuwsgierig zijn hoe het gaat ...
Na 30 juni is er 1x kort telefonisch contact gehad omdat ze de uitslag van een onderzoek kreeg, ik voelde me verplicht er even naar te vragen. Daarna is er geen contact meer geweest en eigenlijk vind ik het op dit moment wel prima zo.
Mijn vriend vind eigenlijk dat ik nog eens moet gaan praten, maar ik heb geen zin om alleen te gaan.
Na 30 juni is er 1x kort telefonisch contact gehad omdat ze de uitslag van een onderzoek kreeg, ik voelde me verplicht er even naar te vragen. Daarna is er geen contact meer geweest en eigenlijk vind ik het op dit moment wel prima zo.
Mijn vriend vind eigenlijk dat ik nog eens moet gaan praten, maar ik heb geen zin om alleen te gaan.
Gast- Gast
Jeetje, wat verdrietig dat het zo moet voor je bruiloft Birgit. Jouw moeder is ook volwassen, zij kan ook contact opzoeken toch?!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Je hebt gelijk, maar als ik er nu zelf geen contact meer mee zoek komt er volgens mij ook geen contact meer.
Ik heb mijn vriend daarom over weten te halen om vanavond op visite te gaan. We hebben ons bezoek niet aangekondigd, ze hebben nu lang genoeg de tijd gehad om erover na te denken.
Ik heb mijn vriend daarom over weten te halen om vanavond op visite te gaan. We hebben ons bezoek niet aangekondigd, ze hebben nu lang genoeg de tijd gehad om erover na te denken.
Gast- Gast
Ben benieuwd hoe het gaat Birgit. Succes!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
succes! spannend
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Veel succes/sterkte vanavond, ik hoop dat het meevalt voor jullie.
Gast- Gast
Sterkte vanavond Birgit! Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden waar jij je prettig bij voelt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sterkte en succes. Ik hoop dat ze er over nagedacht hebben en dat ze positiever zijn...
Liefs, Juf_1984
Liefs, Juf_1984
juf_1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10
Er is niks over gezegd dus we doen maar net alsof het niet gebeurd is denk ik.
Gast- Gast
maar stel dat er weer iets voorvalt, ga je dan geen oude niet afgesloten koeien uit de sloot trekken?Birgit schreef:Er is niks over gezegd dus we doen maar net alsof het niet gebeurd is denk ik.
Gast- Gast
Misschien wel, maar had ik er dan nogmaals over moeten beginnen?
Dan blijven we denk ik in hetzelfde cirkeltje hangen.
Dan blijven we denk ik in hetzelfde cirkeltje hangen.
Gast- Gast
Ja, omdat het uitgesproken moet worden omdat het onbewust tussen jullie in blijft staan, denk ik. En ik weet dat dat kutgesprekken zijn maar ik zou het doen alleen al voor mezelf. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en het niet uitgesproken, het komt nooit meer echt goed.
Gast- Gast
Maar dit wordt niet uitgesproken, mijn ouders zijn geen praters.
Ik kan ze moeilijk dwingen erover te praten, hoe moet je zoiets dan uit praten?
Ik ga geen sorry zeggen en weet dat zij dat ook niet gaan doen. Er was ruim een maand geen contact geweest, ik denk dat dat ook al genoeg zegt.
Ik kan ze moeilijk dwingen erover te praten, hoe moet je zoiets dan uit praten?
Ik ga geen sorry zeggen en weet dat zij dat ook niet gaan doen. Er was ruim een maand geen contact geweest, ik denk dat dat ook al genoeg zegt.
Gast- Gast
Maar kun je dan ook niet zeggen dat je het vervelend vind lopen en dat je hoopt dat het niet weer gebeurd? Je kunt vanuit je eigen gevoel spreken en dan afsluiten zonder excuses te geven of te verwachten.
Gast- Gast
Ik hoop in ieder geval dat we nu weer een beetje 'on speaking terms' zijn.
Het is waarschijnlijk wijs om dit wel te zeggen, maar nu nog niet.
Het is waarschijnlijk wijs om dit wel te zeggen, maar nu nog niet.
Gast- Gast
Heftig hoor Birgit. Jammer dat er niet echt een ontwikkeling is, maar ik hoop voor je dat je inderdaad weer 'normaal' met je ouders om kan gaan en zij met jou.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: