Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:15

Hoi Sjaan!! cheers

Het gaat. Ik verlies mezelf momenteel ontzettend in mijn eetstoornis, ik heb heel sterk de neiging dat ik de controle moet houden zolang ik dat nog zelf kan. Vanaf maandag start ik met de 1e fase behandeling waarin wordt gewerkt aan een gezond eetpatroon en ik ben zo bang. Ik wil niet eten, bij de gedachte alleen al moet ik janken.

En hoe is het met jou? Leuke vakantie gehad? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 10:20

Lex, ik vind het naar te lezen dat je je zo voelt Sad Maar tegelijkertijd vind ik het heel dapper dat je toch maar die behandeling ondergaat! En ik kan wel zeggen dat je het gewoon moet doen en dat het allemaal wel mee zal vallen, maar dat zeg ik niet want dat is niet zo. Het zal vast heel zwaar worden. Maar probeer voor ogen te houden dat je het voor jezelf doet, voor je lieve meiske en voor je man. En stiekem ook een beetje voor mij, want ik wil graag dat het goed met je gaat Wink

Je hebt het over controle houden, dat deel is voor mij herkenbaar aangezien ik jarenlang een dwangstoornis heb gehad die ook om controle draaide. Gelukkig ben ik er nu bijna volledig vanaf, maar het is verdomd lastig om controle uit handen te geven en jezelf dingen af te leren... hug

Mijn vakantie was super! Ben wat foto's aan het uitzoeken, die komen zo!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:20

Alex: Je hoeft het niet alleen te doen meisje, je krijgt er juist hulp bij. Maar ik snap heel goed dat het doodeng is!! hug

Meiden, ik ga mijn bed opzoeken, lekker nachtje slapen hoop ik.

Gast
Gast

Bericht  Tiana wo 29 jun 2011 - 10:22

Trusten PM!

Sjaan, wat fijn dat je vakantie leuk was Very Happy! Ben benieuwd naar de foto's!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:24

Sjaan, heb je trouwens nog last gehad van de vijf trappen op en vijf trappen af?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:26

PM en Sjaan, bedankt voor jullie lieve woorden. Soms voelt het wel alsof ik het alleen moet doen. Natuurlijk moet ik het meeste ook zelf doen, maar ik weet niet ... ergens lijkt het alsof het allemaal zo erg niet is, dat anderen er veel ernstiger aan toe zijn dan ik, dat mijn eetstoornis niks voorstelt omdat ik heus geen 45 kilo weeg. En omdat mijn omgeving niet geschokt reageert, alsof het inderdaad niks voorstelt. De enige die er mee bezig is, is K. En die praat er niet over, want als hij er niet over praat is het er niet.

Gast
Gast

Bericht  Tiana wo 29 jun 2011 - 10:27

Alex hug ! Vind het sowieso al heel knap van je dat je hulp zoekt! Je hebt de eerste grote stappen al gezet, de rest kun jij ook!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 10:29

ABE, nee ik heb er gelukkig geen last van gehad! Waren ook maar relatief korte trappen, dat scheelde al Very Happy Maar jeetje wat liep ik te hijgen toen ik eenmaal boven was scratch Gelukkig stond er inmiddels koffie klaar! :P

Lex, de grootste strijd voer je inderdaad zelf, maar wel met veel mensen achter je (waaronder ik en meerdere meiden op het forum) dus ik hoop dat die gedachte je helpt om door te zetten...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:30

Ik ben echt blij dat ik jullie heb. Dagcafé - Pagina 35 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:31

Sjaantje schreef:ABE, nee ik heb er gelukkig geen last van gehad! Waren ook maar relatief korte trappen, dat scheelde al Very Happy Maar jeetje wat liep ik te hijgen toen ik eenmaal boven was scratch Gelukkig stond er inmiddels koffie klaar! :P
Haha, maar dat heb ik elke dag. En ik mankeer niets. Toch iets aan mijn conditie doen... scratch

Ik heb wel besloten dat ik hier best kan gaan samenwonen. Want de koffie op zondag was HEERLIJK! Zoveel beter dan ik kan zetten. cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:32

Sjaantje schreef:
Lex, de grootste strijd voer je inderdaad zelf, maar wel met veel mensen achter je (waaronder ik en meerdere meiden op het forum) dus ik hoop dat die gedachte je helpt om door te zetten...

Zo, anders kost het me een punt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:32

Alex, ik vind het heel erg goed dat je hulp krijgt. Het zal een zware strijd zijn, maar je bent sterk genoeg om het te redden! Kick some ass! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:33

Reva schreef:
Sjaantje schreef:

Dagcafé - Pagina 35 394967 Ben ik dat niet eens waard?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:34

Angel Blue Eyes schreef:Alex, ik vind het heel erg goed dat je hulp krijgt. Het zal een zware strijd zijn, maar je bent sterk genoeg om het te redden! Kick some ass! Very Happy

Lief van je!

Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds de goede kant op?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:34

Alex schreef:
Reva schreef:
Sjaantje schreef:

Je kost me al genoeg batterij van mn htc.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:35

Lieve Alex,

Vanaf maandag krijg je hulp. Tot die tijd denk ik dat het best logisch is dat je even van slag bent. Natuurlijk wil je nu juist die controle, dat is je hele probleem. Als het je niets uit zou maken dat je die controle vanaf maandag los moet gaan laten, dan zou je maandag ook geen hulp nodig hebben. Probeer er niet te veel bij stil te staan dat je juist nu die controle nodig hebt, maar probeer in te blijven zien dat je die hulp dus wel echt nodig hebt.

Is K. je man? Ik hoop dat hij er wel echt voor je is en ik denk dat ik met vrij veel zekerheid kan zeggen dat er hier ook veel mensen voor je klaar staan. Als je van mij iets nodig hebt, dan hoor ik het erg graag!

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:36

Alex schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Alex, ik vind het heel erg goed dat je hulp krijgt. Het zal een zware strijd zijn, maar je bent sterk genoeg om het te redden! Kick some ass! Very Happy

Lief van je!

Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds de goede kant op?

Voor mezelf wel. Maar weet niet hoe ik overkom?

Heb het momenteel heel erg druk op het werk. Vandaag ook pas vele malen later thuisgekomen dan de bedoeling was. Ik merk dat ik opbrand en dat ik weer eigenaardige eetgestoorde trekjes begin te vertonen, maar overall gaat het volgens mij wel goed. Toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:37

Reva schreef:
Alex schreef:
Reva schreef:
Sjaantje schreef:

Ja joh, laten we het weer over je htc hebben.

Gast
Gast

Bericht  Burn wo 29 jun 2011 - 10:37

Nog even snel voor ik ga slapen!

Alex, allereerst een dikke knuffel! hug
Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles! En net zoals Sjaan ook zegt staan er hier veel mensen achter je! Ik geloof echt dat jij dit gaat overwinnen! En dat je op een dag kunt zeggen, dat je (zo goed als) van je eetstoornis af bent!
Ik weet niet als je gelovig bent, maar ik ga voor je bidden dat alles goed komt!

Voor de rest, slaap lekker allemaal!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:38

Alex schreef:
Reva schreef:
Alex schreef:
Reva schreef:
Sjaantje schreef:

Ja joh, laten we het weer over je htc hebben.

Moet wel, want ik heb geen notting hill.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:39

June, vanavond las ik wat persoonlijks van je. Ik vind zijn woordkeuze heel erg rot, maar zou het werkelijk zo zijn dat hij hetgeen bedoeld wat hij heeft gezegd? Wel goed hoe sterk je ermee omgaat. Zorg er alleen voor dat je niet te sterk bent. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:39

Reva schreef:
Moet wel, want ik heb geen notting hill.

Nergens voor nodig, je bent toch een man!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:40

Ooh, wat lief van je Burn! Dank je wel, je berichtje doet me echt goed. Slaap lekker!

June, bedankt voor je lieve berichtje. Wat ik sowieso van je wil is een avondje stappen, gewoon even nergens aan denken en lol maken. En verder weet ik het nog niet. Maar ik vind het echt lief dat je het aanbiedt en het doet me echt veel dat jij en alle andere zo met me meeleven en me zo sterk vinden. Dat vind ik mezelf namelijk helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 29 jun 2011 - 10:40

Alex schreef:Ik ben echt blij dat ik jullie heb. Dagcafé - Pagina 35 699888
En wij zijn blij dat we je mogen helpen en steunen waar we kunnen!

ABE, fijn dat de koffie lekker was! Goed selectiecriterium voor je toekomstige man hahaha!

Wil iemand me pleeeeeeeeeeeeeeeease even uitleggen wat Notting Hill vanavond betekent???
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana wo 29 jun 2011 - 10:41

Ja ik wil ook weten wat dat notting hill inhoudt.. nerd
Tiana