Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Meen je dat nou????ProudMama schreef:Ja, ze moeten er nog uit...
Ze krijgen waarschijnlijk een dip in de bloedsuiker na de geboorte, maar ze zijn dan toch al in het ziekenhuis, dus ze houden ze goed in de gaten.
Verder is het gewoon afwachten.
Maar goed, het is dus niet erg voor hun gezondheid ofzo, behalve die bloedsuikerdip?
Hoe voel JIJ je nu verder? Hou je het allemaal nog een beetje vol?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Sjaan, mijn ukkies lopen een heel stuk voor op schema Ze 'horen' nu rond de 1900 gram te zijn vlg mij.
En normaal is een tweeling een stukje kleiner, zeker als ze de placenta delen.
Conclusie: Ik ben SUPER- MOM!
Ha PM,
Ik wil je zeggen dat ik super blij voor je ben dat je kleintjes zelfs voor liggen op schema! Dat na alles wat tot nu tegen gezeten heeft. Zal voor jou en je man vast veel zorgen schelen!
Ik hoop dat ze nog mooi 3 weekjes zitten blijven!
je bent inderdaad een SUPER-MOM!
Succes nog!
(en nu ga ik babyboom kijken )
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Het is ook gewoon afwachten tot ze er zijn natuurlijk. Dan weet je pas 'alles'.Sjaantje schreef:Meen je dat nou????ProudMama schreef:Ja, ze moeten er nog uit...
Ze krijgen waarschijnlijk een dip in de bloedsuiker na de geboorte, maar ze zijn dan toch al in het ziekenhuis, dus ze houden ze goed in de gaten.
Verder is het gewoon afwachten.
Maar goed, het is dus niet erg voor hun gezondheid ofzo, behalve die bloedsuikerdip?
Hoe voel JIJ je nu verder? Hou je het allemaal nog een beetje vol?
Tja... eerlijk? Ik ben op.
Gast- Gast
PM, ik ben blij dat je dat eerlijk kunt zeggen, ook al is het misschien niet het meest leuke antwoord. Ik kan het me helemaal voorstellen na zo'n heftige zwangerschap. Het einde is gelukkig in zicht, maar daarna begint een ándere heftige periode! Ik wil in ieder geval (nogmaals) benadrukken dat ik vind dat je het supergoed doet, je bent écht een supermom, nu al!
Thnx Sjaan!
Ik zeul natuurlijk ruim 9 pond baby mee, komt nog ruim een pond placenta bij en een berg vruchtwater. Dat vind mijn rug niet zo leuk meer...
En het zovaak op moeten s nachts op te plassen enz. Het sloopt gewoon icm stress.
Maar goed, afgelopen nacht was ook niks met dat noodweer, een nacht goed slapen en ik voel me vast weer een stukje fitter!
Ik zeul natuurlijk ruim 9 pond baby mee, komt nog ruim een pond placenta bij en een berg vruchtwater. Dat vind mijn rug niet zo leuk meer...
En het zovaak op moeten s nachts op te plassen enz. Het sloopt gewoon icm stress.
Maar goed, afgelopen nacht was ook niks met dat noodweer, een nacht goed slapen en ik voel me vast weer een stukje fitter!
Gast- Gast
PM, ik hoop dat je vannacht goed zal slapen en je je morgen weer een stukkie beter voelt!
Ik heb een probleem.
Ik heb zo'n 'Handige Harry':
om dingen mee van de grond af op te rapen.
Maar dat ding is net op de grond gevallen...
Wat nu???
Ik heb een probleem.
Ik heb zo'n 'Handige Harry':
om dingen mee van de grond af op te rapen.
Maar dat ding is net op de grond gevallen...
Wat nu???
Ja hehe... dan gebruik ik de ene om de andere op te rapen... zal je zien dat die ene óók op de grond valt... Zo lomp ben ik dan ook wel weer!
Haha nee gelukkig kan ik nog wel dingen oprapen, zij het met veel moeite. Vandaag gaat het me dus ook niet meer lukken, morgen weer een poging!
Ben intussen bezig een paar foto's uit te zoeken en te uploaden dus ik heb zo wel wat om te laten zien!
Haha nee gelukkig kan ik nog wel dingen oprapen, zij het met veel moeite. Vandaag gaat het me dus ook niet meer lukken, morgen weer een poging!
Ben intussen bezig een paar foto's uit te zoeken en te uploaden dus ik heb zo wel wat om te laten zien!
Handige harry, haha die wil ik ook wel hebben!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, dat wilde ik net zeggenHappydobby schreef:Handige harry, haha die wil ik ook wel hebben!
Bukken gaat niet meer zo soepel he?!
Gast- Gast
Harry is echt geweldig! Da's de enige man in mijn leven die ik nevernooit meer kan missen...
Tja, ik stel andere eisen aan een man, maar als het de liefde van jouw leven is...Sjaantje schreef:Harry is echt geweldig! Da's de enige man in mijn leven die ik nevernooit meer kan missen...
Gast- Gast
Hoi, Sjaan de Reiziger! Hoe waren de overige dagen?
Hoi iedereen, hoe is het hier?
Gast- Gast
Beter iets dan niets he....ProudMama schreef:Tja, ik stel andere eisen aan een man, maar als het de liefde van jouw leven is...Sjaantje schreef:Harry is echt geweldig! Da's de enige man in mijn leven die ik nevernooit meer kan missen...
Angel Blue Eyes schreef:Hoi, Sjaan de Reiziger! Hoe waren de overige dagen?
Klote. Ik heb geen notting hill.
Gast- Gast
ABE, het was super! Vond het bij jou ook érg gezellig en de pizza was heerlijk
Ben vanavond thuisgekomen, vakantie is echt voorbijgevlogen joh...
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoi, Sjaan de Reiziger! Hoe waren de overige dagen?
Klote. Ik heb geen notting hill.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE, het was super! Vond het bij jou ook érg gezellig en de pizza was heerlijk
Mooi dat je het gezellig vond. Vond ik ook hoor.
Gast- Gast
Tja, da's ook weer iets om over na te denken...ProudMama schreef:Maar heb je hier net zoveel plezier van dan Sjaan?
Lex! Hoe is het met je?
Vandaag trouwens een hele dag in een bepaalde ruimte gezeten met mensen die helemaal gek zijn van beterspellen.nl. Ik heb me ook maar even aangemeld om te kijken of het wat is. En het is best leerzaam.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: