Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ha Sjaan! Welkom terug!
En is Leaf goed thuis gekomen?
En is Leaf goed thuis gekomen?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hoezo :affraid: ?ProudMama schreef::affraid:Bimbam schreef:Joehoe! *zwaai*
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Watje...Zininzon schreef:Zoo, ik ben nu ruim 12 uur online (Ja PM, het is me gelukt ) dus ik vind het bedtijd!Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want stiekem wil ik naar het werk. Anders moet ik zoooveel in halen
Gast- Gast
Ik vind zwaaiende mensen eng. Ben altijd bang dat ze iets van me willenBimbam schreef:Hoezo :affraid: ?ProudMama schreef::affraid:Bimbam schreef:Joehoe! *zwaai*
Gast- Gast
Nee, vliegen niet geloof ik. Wel de limbo dansen.Alex schreef:Je ziet ze vliegen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Watje...Zininzon schreef:Zoo, ik ben nu ruim 12 uur online (Ja PM, het is me gelukt ) dus ik vind het bedtijd!Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want stiekem wil ik naar het werk. Anders moet ik zoooveel in halen
Mond houden jij, anders kom ik je morgen weer de hele dag lastig vallen
Zininzon- Ratel
Haha, graag! Morgen ben ik echt de hele dag thuis... Gnagnagna...Zininzon schreef:ProudMama schreef:Watje...Zininzon schreef:Zoo, ik ben nu ruim 12 uur online (Ja PM, het is me gelukt ) dus ik vind het bedtijd!Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want stiekem wil ik naar het werk. Anders moet ik zoooveel in halen
Mond houden jij, anders kom ik je morgen weer de hele dag lastig vallen
Gast- Gast
Whahaha, ik wil je babiesProudMama schreef:Ik vind zwaaiende mensen eng. Ben altijd bang dat ze iets van me willenBimbam schreef:Hoezo :affraid: ?ProudMama schreef::affraid:Bimbam schreef:Joehoe! *zwaai*
Bimbam- Kletskop
Die krijg je niet. Dan mag je mijn man wel ff lenen, dan maak je ze zelf maar...Bimbam schreef:Whahaha, ik wil je babiesProudMama schreef:Ik vind zwaaiende mensen eng. Ben altijd bang dat ze iets van me willenBimbam schreef:Hoezo :affraid: ?ProudMama schreef::affraid:Bimbam schreef:Joehoe! *zwaai*
Gast- Gast
Danku! Tas is alweer uitgepakt, morgen wasje draaienZininzon schreef:Ha Sjaan! Welkom terug!
Hoe is het hier verder? Heb ik nog interessante ontwikkelingen of rellen gemist? Heeft ABE niet teveel over me lopen roddelen?
PM, wat super dat je 'ukkies' zo groeien, al weet ik niet precies of ze op schema liggen want heb er eigenlijk niet veel verstand van Maar gaat het verder nog goed met je?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik wilde eigenlijk een bakkie komen doen morgen, PM.
Of heb je nog steeds geen koekjes?
Of heb je nog steeds geen koekjes?
Gast- Gast
Kunnen we dan gewoon allemaal op een rijtje gaan liggen, PM? Ik bedoel, gezien de pauze kan hij vast wel even vooruit
Ik krijg alleen aandacht van Alex in de reclame. Dan gaat ze opeens kussende poppetjes sturen via WhatsApp. Vieze slet.
Ik krijg alleen aandacht van Alex in de reclame. Dan gaat ze opeens kussende poppetjes sturen via WhatsApp. Vieze slet.
Gast- Gast
Sjaan, PM wordt een beetje onhandelbaar op het forum
vlucht snel naar bed
Zininzon- Ratel
Nou zeg Nou ja, ik wacht wel even, ik moet natuurlijk wel eerst weten of de jouwe goed gelukt zijn . Want als dat niet zo is dan zet ik mijn eigen vriend wel aan het werkProudMama schreef:Die krijg je niet. Dan mag je mijn man wel ff lenen, dan maak je ze zelf maar...Bimbam schreef:Whahaha, ik wil je babiesProudMama schreef:Ik vind zwaaiende mensen eng. Ben altijd bang dat ze iets van me willenBimbam schreef:Hoezo :affraid: ?ProudMama schreef::affraid:Bimbam schreef:Joehoe! *zwaai*
Bimbam- Kletskop
Reva schreef:Kunnen we dan gewoon allemaal op een rijtje gaan liggen, PM? Ik bedoel, gezien de pauze kan hij vast wel even vooruit
Beetje goedkoop proberen te scoren inderdaad!
Alex: jij kunt toch wel koekjes voor PM meenemen?!
Gast- Gast
Nou volgens mij zitten jullie haar soms ook wel een beetje te klieren, of lijkt dat maar zo?Zininzon schreef:Sjaan, PM wordt een beetje onhandelbaar op het forumvlucht snel naar bed
Sjaan, mijn ukkies lopen een heel stuk voor op schema Ze 'horen' nu rond de 1900 gram te zijn vlg mij.
En normaal is een tweeling een stukje kleiner, zeker als ze de placenta delen.
Conclusie: Ik ben SUPER- MOM!
En normaal is een tweeling een stukje kleiner, zeker als ze de placenta delen.
Conclusie: Ik ben SUPER- MOM!
Gast- Gast
Tuurlijk niet Sjaan, we zouden niet durvenSjaantje schreef:Nou volgens mij zitten jullie haar soms ook wel een beetje te klieren, of lijkt dat maar zo?Zininzon schreef:Sjaan, PM wordt een beetje onhandelbaar op het forumvlucht snel naar bed
Bimbam- Kletskop
Bimbam: In het verleden behaalde resultaten...
Alex: Gezellig! Hoe laat kom je? Zorg ik dat ik strijk klaar heb staan oid...
Alex: Gezellig! Hoe laat kom je? Zorg ik dat ik strijk klaar heb staan oid...
Gast- Gast
Ja Sjaan, help...Sjaantje schreef:Nou volgens mij zitten jullie haar soms ook wel een beetje te klieren, of lijkt dat maar zo?Zininzon schreef:Sjaan, PM wordt een beetje onhandelbaar op het forumvlucht snel naar bed
Gast- Gast
Whaha SuperMom!!!!
Maar even zonder gein, maakt het uit dat ze groter zijn dan eigenlijk de bedoeling is? Heeft dat nog ergens consequenties ofzo?
Bimbam, doe maar niet zo schijnheilig
Maar even zonder gein, maakt het uit dat ze groter zijn dan eigenlijk de bedoeling is? Heeft dat nog ergens consequenties ofzo?
Ik kom je helpen hoor! Neem de vliegenmepper wel mee, voor als er gemept moet wordenProudMama schreef:Ja Sjaan, help...Sjaantje schreef:Nou volgens mij zitten jullie haar soms ook wel een beetje te klieren, of lijkt dat maar zo?Zininzon schreef:Sjaan, PM wordt een beetje onhandelbaar op het forumvlucht snel naar bed
Ja, ze moeten er nog uit...Sjaantje schreef:Whaha SuperMom!!!!
Ze krijgen waarschijnlijk een dip in de bloedsuiker na de geboorte, maar ze zijn dan toch al in het ziekenhuis, dus ze houden ze goed in de gaten.
Verder is het gewoon afwachten.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: