Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Ik merk het. Maar, de limbo is toch gewoon grappig om andere mensen te laten doen?
Gast- Gast
Jaaaaaa!!Sjaantje schreef:Sjaan is back home!
Wanneer komt er een foto- verslag?
Gast- Gast
Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Ik merk het. Maar, de limbo is toch gewoon grappig om andere mensen te laten doen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Zie je iemand de limbo doen dan?
Gast- Gast
Zie jij wat ik zie dan?!Reva schreef:ProudMama schreef:Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik word gek van mezelf, wat doe je daaraan?
Weet ik niet. Tips zijn altijd welkom . Misschien baren?
Gast- Gast
Moet eerst nog tigduizend foto's op de pc zetten Nog ff geduldProudMama schreef:Jaaaaaa!!Sjaantje schreef:Sjaan is back home!
Hoe ist met jouw ukkies?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Zie jij wat ik zie dan?!Reva schreef:ProudMama schreef:Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Nee, daarom staat er een vraagteken achter!
Gast- Gast
Vanavond niet meer hoor, moet nog ff een lijstje afwerken. Volgende week ook goed?June schreef:ProudMama schreef:Ik word gek van mezelf, wat doe je daaraan?
Weet ik niet. Tips zijn altijd welkom . Misschien baren?
(mijn man hoop op dinsdag of woensdag, dan heeft ie geen leuk werk )
Gast- Gast
Ukkies zijn geen ukkies meer hoor . Mega baby's komt meer in de richting met 4 en 5 pond bij 33 weken...Sjaantje schreef:Moet eerst nog tigduizend foto's op de pc zetten Nog ff geduldProudMama schreef:Jaaaaaa!!Sjaantje schreef:Sjaan is back home!
Hoe ist met jouw ukkies?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zie jij wat ik zie dan?!Reva schreef:ProudMama schreef:Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Zie jij überhaupt iets anders dan tekst op je scherm?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vanavond niet meer hoor, moet nog ff een lijstje afwerken. Volgende week ook goed?
Oké... wel grappig dat je man ook nog wensen heeft
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Zie jij wat ik zie dan?!Reva schreef:ProudMama schreef:Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
ZO! Ik geef het stokje over!
Gast- Gast
Jaaaaa... Ik zie zoveel!Alex schreef:ProudMama schreef:Zie jij wat ik zie dan?!Reva schreef:ProudMama schreef:Zie je mij lachen?Reva schreef:Alex schreef:Je weet toch dat alles wat je hier vertelt tegen je gebruikt kan worden?
Gast- Gast
Als ie maar niet denkt dat ik eraan ga voldoen als ik er nog geen zin in hebJune schreef:ProudMama schreef:Vanavond niet meer hoor, moet nog ff een lijstje afwerken. Volgende week ook goed?
Oké... wel grappig dat je man ook nog wensen heeft
Of ze binnen ga zitten houden als het doorzet...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ukkies zijn geen ukkies meer hoor . Mega baby's komt meer in de richting met 4 en 5 pond bij 33 weken...
Even aan de telefoon, reageer zo uitgebreider...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ProudMama schreef:Als ie maar niet denkt dat ik eraan ga voldoen als ik er nog geen zin in heb
Zo flauw.. Zwangere vrouwen houden ook nergens rekening mee!
Gast- Gast
Klopt!June schreef:ProudMama schreef:Als ie maar niet denkt dat ik eraan ga voldoen als ik er nog geen zin in heb
Zo flauw.. Zwangere vrouwen houden ook nergens rekening mee!
Gast- Gast
Joehoe! *zwaai*
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Zoo, ik ben nu ruim 12 uur online (Ja PM, het is me gelukt ) dus ik vind het bedtijd!
Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want stiekem wil ik naar het werk. Anders moet ik zoooveel in halen
Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want stiekem wil ik naar het werk. Anders moet ik zoooveel in halen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: