Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Stylegirl, kan ie niet naar de stomerij?
Dat wilden ze niet vergoeden en ik ga dat ook niet zelf betalen als het prijskaartje er nog aan hangt .. Ik ga van de week wel naar een Zara in een andere stad of zo . Of misschien kom ik een ander jasje tegen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Weet je ook waarom je niet mag komen storm..
Ik hoop dat je hem kan vinden Maple..
Ik hoop dat je hem kan vinden Maple..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Wanneer worden de items van Editie NL doorgaans op de site gezet? Vrij snel na de uitzending, of de dag erna? (is er überhaupt iemand die wel eens op die site kijkt? )
Gast- Gast
Pm: Komt dat nog steeds door de suiker dat ze zo hard groeien?
Jordana- Ratel
PM: wat goed zeg!
Dus de kleine is wat harder gegroeid en de grote NOG harder..
Hoezo: Eerlijk zullen ze alles delen
Laatst aangepast door Zininzon op wo 29 jun 2011 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hee, ze houden zich niet aan het schemaProudMama schreef:Weer thuis met mijn mega baby's
4 en 5 pond...
1900 en 2400 zei ik!!
Gast- Gast
Ja, als ik in 3 uur tijd bevallen van 2 kinderen en thuis zou zijn met baby's... Daar teken ik voor.Maple schreef:In je buik, hoop ik?ProudMama schreef:Weer thuis met mijn mega baby's
Denk dat ik dan wel de krant haal. En SBS6.
Gast- Gast
Wil ik net een reactie geven.. is je bericht aangepast!!!!Zininzon schreef:PM: wat goed zeg!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wil ik net een reactie geven.. is je bericht aangepast!!!!Zininzon schreef:PM: wat goed zeg!
Hihi, ik reageerde te snel!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb vandaan volgens mij m'n collega gigantisch geïrriteerd Ik was superhyper, zei de stomste dingen en eigenlijk zat ik vooral mezelf het meest in de weg, haha. Gelukkig was 't rustig...
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb vandaan volgens mij m'n collega gigantisch geïrriteerd Ik was superhyper, zei de stomste dingen en eigenlijk zat ik vooral mezelf het meest in de weg, haha. Gelukkig was 't rustig...
Nou vertel...
Jordana- Ratel
Nouja, gewoon dom doen. 't Sloeg eigenlijk nergens op. We hadden een afscheid van een kindje (ons kletskousje ) en z'n moeder was erbij en ik ging heel overdreven enthousiast zitten doen om vervolgens mezelf weer te bedenken dat ik misschien iets té enthousiast deed, en ging ik dus maar weer rustig doen. En ook de hele tijd domme en flauwe grappen de hele dag, waarvan ik me op het moment dat ik ze uitspreek me eigenlijk al bedenk dat ze helemaal niet zo grappig zijn, maar gewoon flauwJordana schreef:Maple schreef:Ik heb vandaan volgens mij m'n collega gigantisch geïrriteerd Ik was superhyper, zei de stomste dingen en eigenlijk zat ik vooral mezelf het meest in de weg, haha. Gelukkig was 't rustig...
Nou vertel...
Gast- Gast
Oooh ik heb zo'n zin in mn pizza. Zit 250 gram italiaanse groenten op, oehlaaalaaa! En pizzakaas! En ananas! Oeeeeeeeeeeeh. Alleemaal voor Bassie Reva
Gast- Gast
Lekker reva, eet smakelijk!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Nouja, gewoon dom doen. 't Sloeg eigenlijk nergens op. We hadden een afscheid van een kindje (ons kletskousje ) en z'n moeder was erbij en ik ging heel overdreven enthousiast zitten doen om vervolgens mezelf weer te bedenken dat ik misschien iets té enthousiast deed, en ging ik dus maar weer rustig doen. En ook de hele tijd domme en flauwe grappen de hele dag, waarvan ik me op het moment dat ik ze uitspreek me eigenlijk al bedenk dat ze helemaal niet zo grappig zijn, maar gewoon flauwJordana schreef:Maple schreef:Ik heb vandaan volgens mij m'n collega gigantisch geïrriteerd Ik was superhyper, zei de stomste dingen en eigenlijk zat ik vooral mezelf het meest in de weg, haha. Gelukkig was 't rustig...
Nou vertel...
Met andere woorden je zat gewoon jezelf in de weg
Jordana- Ratel
Smikkell schreef:Klinkt als italiaanse groente met een bodem, Reva.
Haha, zo ziet het er ook uit
Gast- Gast
Smakelijk alvast dan .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Jaaaaaaa, ik heb het filmpje gevonden!!! Hier, op +/- 49 sec. Is vanuit een andere flat gemaakt, dat wel, maar in de flat met de groengele zijgevel wonen wij. Ons huis is niet te zien (de flat loopt rond en wij wonen in ene lager gedeelte), maar de bliksem lijkt idd richting in elk geval onze flat te gaan
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: