Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
_Leaf_ schreef:Wat leuk!!! Wat is het?
Een vriend van mij is vorige week dinsdag vader geworden en de baby is zojuist al van zijn rug naar zijn buik gedraaid
Dat kon ik ook heel snel. Veel te snel bleek achteraf. Mijn nek bleek scheef te staan, waardoor ik automatisch ook ging rollen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Torticollis_spasmodica
Ik wil niemand bang maken, maar ze moeten het wel echt een beetje in de gaten houden. Als ze daar bij mij niets aan gedaan hadden, was ik scheef gegroeid namelijk.
Gast- Gast
Wat leuk! Gefeliciteerd Pippa!
@ Leaf: Dat is inderdaad wel echt heeeel snel!
Blijft hij het ook doen? Of was het eenmalig?
@ Leaf: Dat is inderdaad wel echt heeeel snel!
Blijft hij het ook doen? Of was het eenmalig?
Gast- Gast
Nee hij heeft het al vaker gedaan! Hij is nu 9 dagen. De kraamverzorgster stond helemaal paf.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nee hij heeft het al vaker gedaan! Hij is nu 9 dagen. De kraamverzorgster stond helemaal paf.
Dat kan ik me voorstellen, het is gewoon veel te snel.
Gast- Gast
Zo ik ben ook weer thuis.
Heb vandaag geschminkt en gefotografeerd op een openmiddag van de bso
Heb vandaag geschminkt en gefotografeerd op een openmiddag van de bso
Gast- Gast
Alex schreef:_Leaf_ schreef:Nee hij heeft het al vaker gedaan! Hij is nu 9 dagen. De kraamverzorgster stond helemaal paf.
Dat kan ik me voorstellen, het is gewoon veel te snel.
Ik zou dat echt laten controleren. Bij mij had de kraamverzorgster ook niks door. Mijn moeder wel, maar ze wilden haar eerst niet geloven. Toen er uiteindelijk goed naar gekeken werd, bleek dus dat ze mijn hoofd echt recht moesten gaan duwen.
Gast- Gast
Klinkt als een leuke middag, Anousch!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wie heeft er witte warme chocolademelk
Maar je weet nu nog niks over de baby's, PM? Duurt lang !
Maar je weet nu nog niks over de baby's, PM? Duurt lang !
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik lig met de laptop in bed, ik heb toch een keelpijn.. De airco op mijn werk stond de afgelopen warme dagen steeds aan/uit/aan/uit en ik moest vaak naar buiten, ik denk dat al die tempratuurschommelingen niet helemaal goed zijn uitgepakt. Mijn stem is bijna weg, en ik ben vandaag ook maar eerder gestopt met werken.
Maar morgen heb ik examen! En dat is zo belangrijk.. Dus ik moet echt wel even wat opknappen!
Ik lig met de laptop in bed, ik heb toch een keelpijn.. De airco op mijn werk stond de afgelopen warme dagen steeds aan/uit/aan/uit en ik moest vaak naar buiten, ik denk dat al die tempratuurschommelingen niet helemaal goed zijn uitgepakt. Mijn stem is bijna weg, en ik ben vandaag ook maar eerder gestopt met werken.
Maar morgen heb ik examen! En dat is zo belangrijk.. Dus ik moet echt wel even wat opknappen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
beterschap caroow, dan doe nu maar lekker rustig aan en hopelijk ben je morgen dan weer wat opgeknapt.
Gast- Gast
Verse gehaktballetjes, aardappelwafeltjes met een salade met komkommer, tomaat en augurk
Gast- Gast
Lily schreef:dames ik ben bijna afgewerkt, fijne avond en tot morgen!
Door wie??
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
_Leaf_ schreef:Ik ben praktisch uitgespaced. Komt door mijn (vr)eetgedrag denk ik. Mjam.
Goed zo (van het spacen dan haha).
Ik ga trouwens vermicellisoep eten... En ik denk vanilevla na haha.
En ik ga Amika kijken!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
*en we gaan nog niet naar huis nog lange niet*
Goedeavond allemaal!
Goedeavond allemaal!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lily werkt op een afwerkplek, wist je dat nog nietZininzon schreef:Lily schreef:dames ik ben bijna afgewerkt, fijne avond en tot morgen!
Door wie??wij zeggen altijd uitgewerkt
Gast- Gast
Zininzon schreef:Lily schreef:dames ik ben bijna afgewerkt, fijne avond en tot morgen!
Door wie??wij zeggen altijd uitgewerkt
Afgewerkt is brabants
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: