Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn vader mocht trouwens ook geen bloed geven, omdat hij vanmorgen naar de tandarts is geweest. Waren we allebei voor niks
Gast- Gast
Haha.. Dat is ook wat!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee, mijn vader had een gaatje laten vullen en daarom mocht het niet. Ik weet ook niet waarom het dan niet mag.
Gast- Gast
Ik denk dat het te maken heeft met het risico op infecties.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ik snap ook niet dat een gaatje met infecties te maken kan hebben. Maar snap hun ook wel dat de kritisch moeten kijken.
Gast- Gast
Alex schreef:Geen idee, mijn vader had een gaatje laten vullen en daarom mocht het niet. Ik weet ook niet waarom het dan niet mag.
Mag waarschijnlijk niet omdat je een infectie kan oplopen idd, die via je bloed verspreid wordt. Mijn opa heeft op deze manier een infectie aan zijn hartklep opgelopen, nadat ie dus bij de tandarts geweest was.
Gast- Gast
Reva schreef:Zininzon schreef:Reva schreef:Tering tyfus zeg, ik tref allemaal mensen die in een ander universum theorieles hebben gehad ofzo.
Vertel!!
Gewoon allemaal mensen die niet kunnen rijden en zich expres rond mij lijken te begeven.
Whaha Reva, irritant hè?! Ik vraag me dan altijd af of ze me dood willen hebben ofzo
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Zo, dan kom je ff flink aan in 6 dagen tijd... Zal gezien mijn benen wel vocht zijn.
Kan mijn schoenen (totaal uitgelopen) nog maar net aan.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zo, dan kom je ff flink aan in 6 dagen tijd... Zal gezien mijn benen wel vocht zijn.
Nu al klaar? En hoeveel ben je aangekomen?
Gast- Gast
nee joh, alleen bloeddruk en gewicht, zit nu in de wachtkamer.Alex schreef:ProudMama schreef:Zo, dan kom je ff flink aan in 6 dagen tijd... Zal gezien mijn benen wel vocht zijn.
Nu al klaar? En hoeveel ben je aangekomen?
Bijna 2 kg in 6 dagen...
Gast- Gast
Ooh ja ik bedenk me nu dat ik ook op de weegschaal moest toen ik een afspraak had met de gynaecoloog. Vreselijk. 2 kilo is aardig wat in 6 dagen! En je snoept niet eens meer, zal inderdaad wel vocht zijn.
Gast- Gast
Wat leuk!!! Wat is het?
Een vriend van mij is vorige week dinsdag vader geworden en de baby is zojuist al van zijn rug naar zijn buik gedraaid
Een vriend van mij is vorige week dinsdag vader geworden en de baby is zojuist al van zijn rug naar zijn buik gedraaid
Gast- Gast
Een jongetje!
Dat is bizar vroeg, misschien per ongeluk?
Dat is bizar vroeg, misschien per ongeluk?
Laatst aangepast door Pippa op wo 29 jun 2011 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
dat zal wel per ongeluk zijn haha. Na een week al kunnen draaien zou wel erg snel zijn
Gefeliciteerd Pippa, leuke naam
Gefeliciteerd Pippa, leuke naam
Gast- Gast
En hij is mooi! Zag al foto op facebook staan. Ze woont hier aan het einde van de straat en kan haar huis net niet zien, maar er hangen nog geen slingers, dus ze zal nog in het ziekenhuis zijn!
Gast- Gast
Wat leuk, Pippa!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: